2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Kovács | 2016-02-20 10:33
Szenyor | 2016-02-19 17:47
Tisztelt Mazda-auto!
2005-ös elsőgenerációs 2.0 benzin automatába milyen hajtóműolajat ajánlanak? Köszönöm
ali53 | 2016-02-19 08:01 kagnes részére
Egy kábelköteg hozzádörzsölődött az intercoolerhez és így letestelt benne az egyik vezeték, mégpedig a CANBUS egyik drótja.
Hát harcoltak vele vagy 3 napig, mire megtalálták, nem is volt olcsó, de mondjuk érthető
ali53 | 2016-02-19 08:01 kagnes részére
Egy kábelköteg hozzádörzsölődött az intercoolerhez és így letestelt benne az egyik vezeték, mégpedig a CANBUS egyik drótja.
Hát harcoltak vele vagy 3 napig, mire megtalálták, nem is volt olcsó, de mondjuk érthető
kagnes | 2016-02-18 20:28 ali53 részére
Érdeklődöm, hogy sikerült e a problémát megoldani, mivel ugyan ez a híba jelenséggel küzdünk a mi gépkocsiknál is. Az autót megvizsgáló szakemberek érdemben nem tudtak nyilatkozni.
ali53 | 2016-02-18 19:39
Tisztelt Mazda-auto!
2004-es 2literes benzines automata váltós 6-osban 120ezer km-nél mik a kötelező karbantartási, illetve cserélendő dolgok?
Gregi | 2016-02-18 18:06
Üdv Mindenkinek!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy egy 2006 os 2.0 mazda 6 cdh 143-lovas paripám van, ami jelenleg a 3. mért telitank után is átlagban 650km-t 8.5l fogyasztással tesz meg.
Nem nehéz a lábam, nem túrom neki. Állófűtés van benne és 197000km.
Remélem, hogy minél többen tudtok nekem segíteni, mi és merre a további teendőm.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:43 kovi2 részére
Tompított, távolsági H1, és a ködlámpába H3.
Nincs olyan, hogy csak az egyik oldalon van beszerelve a ködlámpa, feltehetően cserélték már a lámpát, és nem ködlámpás autó lámpája lett beletéve.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:38 Kecso79 részére
Mindenképpen alvázszám kell hozzá, de rendelni lehet, és általában 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség az ára.
mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:32 pusi65 részére
Az első lépés a kerékcsapágy és az agy ellenörzése. Ha azzal gond van, szóba se jöhet az esztergálás. Mivel a Mazda 6 első kerékcsapágya duplasoros, ott szinte semmi mozgás nem lehetne de nyilván egy minimális azért van, és pont az a lényeg az általunk használt fékesztergánál, hogy ezzel a minimális ütéssel együtt fogja leszabályozni a tárcsát, azaz ez a tárcsa és kerékagy már elválaszthatatatlanok, csak együtt működnek jól.. Természetesen a leszabályozott tárcsát egy másik agyra már nem lehet áttenni mert azon biztosan ütni fog. Egyébként a kúpos csapágyazás esetén is ezt a módszert alkalmazzuk, csak ott rállítjuk a kúpra, és ha kész az esztergálás, utána hézagoljuk ki.
Több mint 20 éve foglakozunk Mazdákkal, és az a tapazstalat, hogy a felszerelt új tárcsák ütésének szinte a felénél a helytelen felszerelés az oka, a másik leggyakoribb ok a féknyereg szorulás, és csak a harmadik a padka, vagy kátyú.