2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gregi | 2016-02-18 18:06

Üdv Mindenkinek!

Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy egy 2006 os 2.0 mazda 6 cdh 143-lovas paripám van, ami jelenleg a 3. mért telitank után is átlagban 650km-t 8.5l fogyasztással tesz meg. 
Nem nehéz a lábam, nem túrom neki. Állófűtés van benne és 197000km.

Remélem, hogy minél többen tudtok nekem segíteni, mi és merre a további teendőm.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:43 kovi2 részére

Tompított, távolsági H1, és a ködlámpába H3.

Nincs olyan, hogy csak az egyik oldalon van beszerelve a ködlámpa, feltehetően cserélték már a lámpát, és nem ködlámpás autó lámpája lett beletéve.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:38 Kecso79 részére

Mindenképpen alvázszám kell hozzá, de rendelni lehet, és általában 3.200.-Ft+ÁFA + postaköltség az ára.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:32 pusi65 részére

Az első lépés a kerékcsapágy és az agy ellenörzése. Ha azzal gond van, szóba se jöhet az esztergálás. Mivel a Mazda 6 első kerékcsapágya duplasoros, ott szinte semmi mozgás nem lehetne de nyilván egy minimális azért van, és pont az a lényeg az általunk használt fékesztergánál, hogy ezzel a minimális ütéssel együtt fogja leszabályozni a tárcsát, azaz ez a tárcsa és kerékagy már elválaszthatatatlanok, csak együtt működnek jól.. Természetesen a leszabályozott tárcsát egy másik agyra már nem lehet áttenni mert azon biztosan ütni fog. Egyébként a kúpos csapágyazás esetén is ezt a módszert alkalmazzuk, csak ott rállítjuk a kúpra, és ha kész az esztergálás, utána hézagoljuk ki. 

Több mint 20 éve foglakozunk Mazdákkal, és az a tapazstalat, hogy a felszerelt új tárcsák ütésének szinte a felénél a helytelen felszerelés az oka, a másik leggyakoribb ok a féknyereg szorulás, és csak a harmadik a padka, vagy kátyú.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-18 14:08 feer1981 részére

Szakembernek végig kell nézni az ABS senzorokat.

kovi2 | 2016-02-18 09:08

Tisztelt Szakértők! 2003  Mazda6 első fényszóróba milyen fajta izzók kellenek?Itt gondolok a tompított  ,távolsági , és a ködlápára.Még az integrált ködlámpával kapcsolatban szeretném kérdezni , hogy csak vezető oldali világít, gondoltam a másik kiégett, levettem a fedelet és látom hogy nincs benne a foglalat, csak a lencse meg a hátlapján egy fém lemez és a vezeték,tehát az izzó rögzítéséhez szükséges fészek ,fül hiányzik .Létezik hogy gyárilag csak az egyik oldalon volt? Tudom valahogy pótolni ezt a részt? Válaszát előre is köszönöm.

Fecó | 2016-02-17 20:09

 

Asszem korábban valaki keresett ilyen GG lökhárítót..

http://www.autozube.hu/pages/shop/product_info.php?sid=&imp=Iharos&arukod=MZ2500000-7000&acs=LOK

Kecso79 | 2016-02-17 09:28

Tisztelt mazda-auto!

Olyan kérdésem lenne, hogy hol lehetne magyar nyelvű használati útmutatót beszerezni mazda 6 2008-2010-ig-hez.

Előre is köszönöm.

 

pusi65 | 2016-02-16 18:36 feer1981 részére

Ha a pattanás a kézifék kiengedését követő elindulásnál jön elő, akkor feltehetően beragad az egyik munkahenger, (fog a fék) mert a kézifék által működtetett tengely (féktuskóban) tűgörgős fészke szétesett-berohadt. Sajnos a tömítés mentén beázhat a rendszer – főleg nagynyomású mosás miatt. Hogy miért kellett ennél a típusnál megfordítva építeni – ahelyett, hogy lefelé állna (más Mazda estében) és a víznek kevesebb kedve lenne felfelé folyni – nem tudom. Ha mégsem ez az eset állna fenn, akkor elnézést.

pusi65 | 2016-02-16 18:23 mazda-auto.hu2 részére

Nem igazán értem: “Nem lehet olyan központosan befogni a padba, mint a saját tengelyén”. Ha jól értem féktárcsáról beszélünk, nem pedig fékdobról. Dobnál valóban központosítás a cél, hiszen 90 fok eltéréssel fut a felület. Tárcsánál viszont síkba tétel, olyan síkba, ahol az agyra felfekvéssel megegyező lesz az esztergagép felülete. A központosítás nem is annyira fontos. Viszont ha leszedés nélkül a tengelyen van forgatva az egész, akkor ki vagyunk téve a csapágy kopottsága miatti holtjátéknak, aminek eredményeként kétséges a síkban maradás az esztergálás ideje alatt. Sőt, egy deformált agy (volt már ilyen) is “elviheti” az erdőbe a munkafolyamat alatt. Egy minőségi esztergagép halmozottan pontosabb lesz, mint egy 1-2-300 ezret futott csapágy. Természetesen egy 0 km es rendszer nem fog lötyögni, de ott felszabályozni sem igen kell. :)

Na ez volt az én elméletem kb 25-30 felszabályozás tapasztalatából. Távol áll tőlem, hogy kekeckedjek, de tényleg kíváncsian várom a Mazda Szaki érvelését. Üdv :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó