2025. Július 13. - Jenő

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gönczi | 2016-01-18 15:37

Üdvözletem,

azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy rendelkezem egy 2008-as mazda 6 (gh) kombival, diesel, 103KW . A problémám hogy a hidegben olyan elektromos szervó problémám lép fel hogy menet közben megszűnik az elektromos szervó kormányzásom majd ha az autómat leállitom újra tökéletesen működik. Lehet hogy 5km de lehet hogy 500km majd újra ugyan ez történik. Az aukumlátorom és a generátorom tökéletesen működik. A kérdésem találkozott-e már valaki ilyen jelenséggel és ha igen mi volt az oka?

 

rasotamas | 2016-01-18 14:13

Tisztelt Mazda-auto! Némi tapasztalatmegosztás: Korábban az alábbi kérdést tettem föl: Az alábbi videón látható hibajelenséget tapasztalom mínusz fokokban. Eddig nem volt hibakód, ma azonban beírt egy P0016-ot. Még annyit hozzátennék, hogy a hosszbordásszíj feszítőjét cserélnem kell, ha esetleg köze lenne a folyamathoz. https://www.youtube.com/watch?v=SCCy4MCAOHg Az a kérdésem, mi okozhatja a hibát, és mennyibe kerülhet kijavítani? Ami még fontos lehet: Hengerfejtömítés-csere óta jött elő.
Emellé társult, hogy kormány-végállásra lefulladt a motor alapjáraton.
Nos a probléma egy vezérműtengely- és vezérlés cserével megoldódott. Hengerfejezésnél a szaki “ügyesen” megkalapálta a vezérműtengelyt, azóta szépen megkopott a csapágyazása is, a szíjtárcsából is hiányzott egy darab.

banyek | 2016-01-18 09:32

Sziasztok.

 

Eladó MPS Kettős tömegű lendkerék (használt) 2005-2007-ig. Mazda 3 MPS ; MAzda 6 MPS, és CX-7-be jó). A szervizben, azt mondták nincs rossz állapotban. Persze, egy felújítás nem árt. Én csak úgy raknám vissza a gépbe. KB.  fele annyiból meg lehet úszni a dolgot, és 100.000 km-ert elmegy. Teljesen új LUK-os szettet rakattam be (Kuplung+ lendkerék). 123.000-nél cseréltettem.Hozzáteszem a kuplungom volt nagyon szar, de csak egyben cserélik garanciával. AZ árban meg tudunk egyezni, hiszen Én már nem veszem hasznát.

 

Képet tudok küldeni róla. Email címem: adorjan@anonym.hu

szucsfe | 2016-01-18 07:20

Üdvözlöm!

Olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet annak a hibának az okozója, hogy elindítom az autót hidegen, és csettegő hangot hallok a szelepfedél alól. Ahogy melegszik a motor úgy erősödik a hang is, iszonyú erőteljesig, és a motor fordulatszámának emelésével erősödik. A befecskendezőt ki lehet zárni abban az esetben, ha motorféknél is fennáll a hang? ha jól tudom motorféknél nincs befecskendezés? Az autó nem lett gyengébb, nem füstöl, nem rángat, nem remeg. Mi okozhatja ezt?

Köszönöm a válaszokat!

arde0902 | 2016-01-16 03:50 mazda-auto.hu2 részére

Értem,köszi.Már csak annyit szeretnék kérdezni,akkor hogyan lehet kideríteni a hiba okát?Kell erre a hibára valami hibakódnak generálódnija?A közelemben VW és FORD szervíz van,és egy általános,ahol állítólag OBD-n keresztül bármilyen típusból tudnak hibakódot kiolvasni.Ha hibakódnak kell generálódnija,rászánom azt a 40 Eurot,amibe a kiolvasás kerül.Tökéletes autót szeretnék,és hajlandó is vagyok fizetni érte,ha van értelme.

Köszi a választ&üdv!

Robot | 2016-01-15 21:42 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a választ!
Első körben akkor mérek egy kompressziót és szerintem veszteséget is, hátha kiderül valami. Az 1.8-cas esetében mennyi a gyári illetve az alsó határérték?
Ha nem derül ki semmi, akkor megpróbálom a szimering javítót.
Ha továbbra sem jó akko a Xado-t. Kicsit utána olvastam ennek az adaléknak. Ha jól olvastam, akkor 3 részből áll egy “kúra” ? Először hozzáöntöm az első adagot üzemeleg olajba, majd 100-200 km múlva a másodikat, végül újabb 100-200 km múlva a harmadikat? Vannak esetleg erről tapasztalatok? Mennyire használ? Használ-e egyáltalán? Megéri-e?
Válaszukat ismételten köszönöm!
Üdv.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:33 csabesz76 részére

Tud, de azon kívül még sok más is tud, amit egy gyakorlatlan fül nem biztos, hogy meg tud különböztetni. A vezérműszíjjal gondolom nem csak vezető görgő, hanem a feszítő is cserélve lett, mert azt is kell, és ezek jellemzően nem is mennek tönkre 120.000 km-ig.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:28 adamka05 részére

Gyakorlatilag minden alkatrész másnapra itt van, akár gyári, utángyártott, vagy bontott.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:26 Mixi2004 részére

Egyforma.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:19 arde0902 részére

Így elég gáz, mert előszőr ki kellene zárni, hogy ez az érzékelő a hibás, és csak utána szabad kicserélni az alkatrészt, ha az a rossz. Mi is tudnánk küldeni, de ha nem javul meg, az kidobott pénz.

Egyébként enélkül használható az autó, csak nem jót mutat, és az automata légkondinak ad rossz értéket, de azt meg ki lehet kapcsolni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó