2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










mazda-auto.hu2 | 2016-01-18 17:36 Robot részére
Indítózásnál (300-as fordulat) 12,5 bar a minimum, és 17,5 a maximum.
Hengerenként maximum 2 bar eltérés lehet.
Gönczi | 2016-01-18 15:37
Üdvözletem,
azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy rendelkezem egy 2008-as mazda 6 (gh) kombival, diesel, 103KW . A problémám hogy a hidegben olyan elektromos szervó problémám lép fel hogy menet közben megszűnik az elektromos szervó kormányzásom majd ha az autómat leállitom újra tökéletesen működik. Lehet hogy 5km de lehet hogy 500km majd újra ugyan ez történik. Az aukumlátorom és a generátorom tökéletesen működik. A kérdésem találkozott-e már valaki ilyen jelenséggel és ha igen mi volt az oka?
rasotamas | 2016-01-18 14:13
Tisztelt Mazda-auto! Némi tapasztalatmegosztás: Korábban az alábbi kérdést tettem föl: Az alábbi videón látható hibajelenséget tapasztalom mínusz fokokban. Eddig nem volt hibakód, ma azonban beírt egy P0016-ot. Még annyit hozzátennék, hogy a hosszbordásszíj feszítőjét cserélnem kell, ha esetleg köze lenne a folyamathoz. https://www.youtube.com/watch?v=SCCy4MCAOHg Az a kérdésem, mi okozhatja a hibát, és mennyibe kerülhet kijavítani? Ami még fontos lehet: Hengerfejtömítés-csere óta jött elő.
Emellé társult, hogy kormány-végállásra lefulladt a motor alapjáraton.
Nos a probléma egy vezérműtengely- és vezérlés cserével megoldódott. Hengerfejezésnél a szaki “ügyesen” megkalapálta a vezérműtengelyt, azóta szépen megkopott a csapágyazása is, a szíjtárcsából is hiányzott egy darab.
banyek | 2016-01-18 09:32
Sziasztok.
Eladó MPS Kettős tömegű lendkerék (használt) 2005-2007-ig. Mazda 3 MPS ; MAzda 6 MPS, és CX-7-be jó). A szervizben, azt mondták nincs rossz állapotban. Persze, egy felújítás nem árt. Én csak úgy raknám vissza a gépbe. KB. fele annyiból meg lehet úszni a dolgot, és 100.000 km-ert elmegy. Teljesen új LUK-os szettet rakattam be (Kuplung+ lendkerék). 123.000-nél cseréltettem.Hozzáteszem a kuplungom volt nagyon szar, de csak egyben cserélik garanciával. AZ árban meg tudunk egyezni, hiszen Én már nem veszem hasznát.
Képet tudok küldeni róla. Email címem: adorjan@anonym.hu
szucsfe | 2016-01-18 07:20
Üdvözlöm!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet annak a hibának az okozója, hogy elindítom az autót hidegen, és csettegő hangot hallok a szelepfedél alól. Ahogy melegszik a motor úgy erősödik a hang is, iszonyú erőteljesig, és a motor fordulatszámának emelésével erősödik. A befecskendezőt ki lehet zárni abban az esetben, ha motorféknél is fennáll a hang? ha jól tudom motorféknél nincs befecskendezés? Az autó nem lett gyengébb, nem füstöl, nem rángat, nem remeg. Mi okozhatja ezt?
Köszönöm a válaszokat!
arde0902 | 2016-01-16 03:50 mazda-auto.hu2 részére
Értem,köszi.Már csak annyit szeretnék kérdezni,akkor hogyan lehet kideríteni a hiba okát?Kell erre a hibára valami hibakódnak generálódnija?A közelemben VW és FORD szervíz van,és egy általános,ahol állítólag OBD-n keresztül bármilyen típusból tudnak hibakódot kiolvasni.Ha hibakódnak kell generálódnija,rászánom azt a 40 Eurot,amibe a kiolvasás kerül.Tökéletes autót szeretnék,és hajlandó is vagyok fizetni érte,ha van értelme.
Köszi a választ&üdv!
Robot | 2016-01-15 21:42 mazda-auto.hu2 részére
Köszönöm szépen a választ!
Első körben akkor mérek egy kompressziót és szerintem veszteséget is, hátha kiderül valami. Az 1.8-cas esetében mennyi a gyári illetve az alsó határérték?
Ha nem derül ki semmi, akkor megpróbálom a szimering javítót.
Ha továbbra sem jó akko a Xado-t. Kicsit utána olvastam ennek az adaléknak. Ha jól olvastam, akkor 3 részből áll egy “kúra” ? Először hozzáöntöm az első adagot üzemeleg olajba, majd 100-200 km múlva a másodikat, végül újabb 100-200 km múlva a harmadikat? Vannak esetleg erről tapasztalatok? Mennyire használ? Használ-e egyáltalán? Megéri-e?
Válaszukat ismételten köszönöm!
Üdv.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:33 csabesz76 részére
Tud, de azon kívül még sok más is tud, amit egy gyakorlatlan fül nem biztos, hogy meg tud különböztetni. A vezérműszíjjal gondolom nem csak vezető görgő, hanem a feszítő is cserélve lett, mert azt is kell, és ezek jellemzően nem is mennek tönkre 120.000 km-ig.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:28 adamka05 részére
Gyakorlatilag minden alkatrész másnapra itt van, akár gyári, utángyártott, vagy bontott.
mazda-auto.hu2 | 2016-01-15 17:26 Mixi2004 részére
Egyforma.