2025. Június 26. Csütörtök - János

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 17:26 Rob84 részére

Rendelni lehetett volna, de már a központnak sincs ehhez, csak a DPS-hez lehet rendelni. Német nyelvűt tudunk adni, mert az van nekünk, és azért fizetni se kell.

Mdk | 2016-01-07 16:37 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát e szerint megpróbálom rendbe rakni az alapjáratot. 2. Olyanpkat állítottam be ami észrevehető volt egy laikus számára úgy mint óra, rádió, átlagfogyasztás. Köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-07 16:11 Mdk részére

1. Lehetőleg országúton, kihuzatni 3000-ig, majd teljes lassulásig motorfékezni, és meg fog javulni.

2. Ha be lettek állítva, akkor már semmit.

3. Igen az akkumulátor hibának nincs köze az autó hibájához, csak ha gyenge az akksi, az tud olyanokat produkálni, amire azt gondolják, hogy a kocsi hibája.

Rames | 2016-01-07 16:04

Tisztelt Mazda -autós! Xadot revitalizáró motorba szeretném használni hogy kevesebb olajat egyen;hogy használjam.előlebis köszönöm!

Rob84 | 2016-01-06 23:05 mazda-auto.hu2 részére

Értem. Nos, nem vagyok válogatós, ha van, bármilyen formátumban az érdekelne. Szeretnék minnél több mindent megtudni az autómról. Mennyibe kerülne mondjuk, sima könyv formában? Vagy milyen megoldások léteznek?

Előre is köszönöm.

Mdk | 2016-01-06 20:06

Tisztelt Mazda, Volt egy akkumlátor cserém, és persze mindent elfelejtett az autó. Az autó egy Mazda 6 2006/12 évjératú 1.8 benzines. 1. A legfőbb problémám, hogy az alapjárat ingadozik 500-1000rpm között, de erre egy másik topikban azt írta, hogy motorfékezni kell. Ez meg is történt ma jópárszor(kb.10km mentem városban) és bár jobb lett, de nem olyan mint volt. Érdeklődnék, hogy milyen módon kellene motorfékezni, illetve mennyi ideig?. 2. Beállítotam minden més egyebet amit elfelejtett az akkumlátor csere miatt, de érdeklődnék, hogy mi az amit még elfelejt ilyenkor az autó, de még nem vettem észre, vagy nincsen neki jelzése, viszont foglalkozni kellene vele? 3. Olvastam egy cikkben, hogy ez a típus hajlamos az akkumlátor hibákra. Érdeklődnék, hogy ezt hogyan kell értelmezni, mert az akkumlátor hiba nekem mint laikusnak az akkumlátor hibájának kell lennie, nem az autónak. Köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2016-01-06 16:44 Rames részére

Az olcsóbb utángyártott ékszíjakkal sajnos előfordul, hogy szinte alig futott még, és mégis nyikorog. Kellene, hogy milyen Xadot szeretnél használni, mert külön van a motorhoz, a váltóhoz, a üzemanyag szivattyúhoz stb. és nem egyforma a használata.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-06 16:28 Rob84 részére

A kézikönyv a felszereltségtől független, de PDF formátumban nekünk nincsen.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-06 16:27 BobbyEwing részére

Az enyém is ilyen, TE felszereltségű, és csak az AUTO felirat világít.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-06 16:20 Doma14 részére

Két cikkszámot hoz az 1,8 motorokhoz, és az egyik cikkszám megegyezik a 2,3 motoréval. Ha meglenne az 1,8 alvázszáma is akkor lenne teljesen egyértelmű.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó