2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:25 arsenaljee részére

Egyforma, de nem ajánljuk, mert a motornak egyáltalán nem használ.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:22 nazso1 részére

Rá van írva a beöntő kupakra, de általában FE22

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:21 Rames részére

Ez még nem tragédia, sok Német autó örülne, ha csak 1 dl olajat fogyasztana ezrenként. A befecskendező alátét repedése esetén valószínúleg többet fogyasztana. Xado revitalizálót ajánlunk, az segíteni szokott.

A szíj valószínűleg régi.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:11 Rob84 részére

Ilyennel még nem találkoztunk, ki kellene mérni, az is lehet, hogy a gyujtáskapcsolóval van a gond.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:09 Csapszi89 részére

Új, vagy bontott volt a kapcsoló?

Mi így jártunk most egy bontottal, hogy a csere után is rossz volt, mert az is hibás volt.

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:06 Mdk részére

Egy alvázszám ha kapunk, ( garai@mazda-auto.hu )  árat adunk, és postázni tudjuk ha megfelelő.

 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-04 18:02 sanyo0318 részére

Milyen levegőszűrő van benne?

Nem kap fals levegőt a háznál?

bezeke | 2016-01-03 14:46

Üdv mindenkinek!

Valakinek volt màr benzines mazdàn szelepszàr szimering cserèje?

Kb milyen kiadàs ez? 

elesnorbi | 2016-01-03 11:28

Üdv!  Van egy 2004-es mazda 6.osom. 

2000-es 121? lovas diesel.

Amikor 5.ik sebességben mondjuk 90-ről lelassítok 70-re, majd ismét gázt adok akkor egy hangos kattanás-egy pici rántás-hatalmas füst (ez mind egyszerre kb 1 másodpercen belül), és utánna megy rendesen. Ezt a jelenságet mindaddig csinálja amíg 2szer 3 szor ujra nem indítom a kocsit.

Valami ötlet? Köszönöm válaszotokat!

Mdk | 2016-01-03 11:12 brehankft részére

Igen, elégg hajlamos a rozsdásodásra, de ki lehet fogni jó állapotban lévőket, illetve kárpótol jó pár tulajdonságban.

A hátsó kerékív teteje hajlamos a rozsdásodásra, de ha megnézel pár eladó autót, látni fogod mire kell figyelni.

Az eladótól kérd el mindenképpen az alvázszámot és kérdezd le az előéletét az autónak. Személyigazolvány ellenében bő információt kaphatsz, ha vezették a szervízkönyvet. Ha nem adják meg az alvázszámot akkor felejtsd el az autót, mert akkor ott valami simli van.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó