2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó










Rob84 | 2016-01-08 11:54 mazda-auto.hu2 részére
Jól van, azért köszönöm. Még megpróbálok kitalálni valamit, de szerintem jó lesz németül is. Már az is sokat segíthet.
rich | 2016-01-08 10:53 geszti részére
vagy , írd meg a mail címed átküldöm a képet róla
rich | 2016-01-08 10:49 geszti részére
szia 2003 as hoz pont ma pakoltam ha kell a 14 13. kerületben van hívj fel , van sok minden hozzá amire már az enyémhez nincs szükség üdv Csaba a számom 06 30 967 55 56
mazda-auto.hu2 | 2016-01-08 10:44 toth0413 részére
Pusi 65 felhasználónak igaza van, hogy a legkisebb ráfordítással kell kezdeni. A kompressziómérés egyértelműen az első lépés, csak az a gond, ha rendben is vannak az értékek, attól az olajlehúzó gyűrű még rossz lehet. A Pusi 65 által ajánlott anyagot nem ismerjük, mi a Xadó-t használjuk, és ha valóban csak kopás van, azon segít és 100.000 km-ig védi is a motort, de ha az olajlehúzó gyűrű ragadt le, vagy tört el, azon nem tud segíteni.
geszti | 2016-01-08 01:48
Üdv mindenkinek!
A Fórumtársak segítségét kérném, adott 2003-as 5 ajtós mazda6. Az anyósülés előtt lábtérben műanyagborítás (szemközt alsó) hiányát vettem észre mikor ott ültem pár napja. ez közvetlenül a lábfejnél van. ahogy látom 3-4 csavar tartotta. Emögött van két kisebb tartály. egy műanyag és egy fém, mint az olajszűrő. Mik azok? egyik lötyög a baloldali, ami műanyag. Ezt takarná, takarta volna, de úgy tűnik egy szervíz vagy a légzsák visszahívás folyamán ezt valaki elfelejtette visszatenni. Kérnék valakitől egy fényképet, hogy milyen burkolat volt ott erdetileg. Illetve, hogy ha valaki tudna nekem segíteni a pótlásban azt megköszönném!
pusi65 | 2016-01-07 19:37 toth0413 részére
A kijelző pontossága-hitelessége sajnos nagyon gyenge. Ráadásul legalább 50-100 km megtétele kell városban ahhoz, hogy valamelyest közelítsen a valóshoz az érték. Nincs jobb az állandó "kattanásig teletankos" mérésnél.
toth0413 | 2016-01-07 19:14
pusi65 | 2016-01-07 18:49 toth0413 részére
Ha eszi, akkor az elégve a végén pufog ki. Szerintem a legkisebb ráfordítástól kell indulni. Henger kompr.méréssel nagy százalékban meg lehet állapítani a hengerek állapotát. Megmérte már valamelyik viccesebb szerelő? Ha nem egyformák, eresztenek, nem tartják a nyomást, akkor egy 6-8 ezer forintos Engine restorer csodalötty hasznos dolog. Kipróbáltam régi autón és a sok piacon lévő kétes kotyvaszok között ez működni látszik. Ha ez segít, akkor vagy marad így, - nagy eséllyel sokáig jó lesz - vagy egyszer egy ráérős időben lehet dug.gyűrűket cserélni - Ha jók a hengerek, akkor egy ezer ft-os szimering felújító (visszapuhítja a szelepsz.sz.-et) adalékkal próbálkoznék. Ha ez eredményt hoz, akkor nyárra be lehet tervezni a tényleges cseréjüket. Biztos, hogy nem máshol folyik el? Az alsó dekli textiles és jól be tud inni 1-2 litert anélkül, hogy a földre cseppenne! Na és a jó olaj... :)) Hogy eszi a Mobilt, Eneost, ? Motorcserét csak a koporsó betemetése után kellene...
toth0413 | 2016-01-07 17:55
toth0413 | 2016-01-07 17:52