2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Rob84 | 2016-01-08 11:54 mazda-auto.hu2 részére

Jól van, azért köszönöm. Még megpróbálok kitalálni valamit, de szerintem jó lesz németül is. Már az is sokat segíthet.

rich | 2016-01-08 10:53 geszti részére

vagy , írd meg a mail címed átküldöm a képet róla

rich | 2016-01-08 10:49 geszti részére

szia 2003 as hoz pont ma pakoltam ha kell a 14 13. kerületben van hívj fel , van sok minden hozzá amire már az enyémhez nincs szükség üdv Csaba a számom 06 30 967 55 56

 

mazda-auto.hu2 | 2016-01-08 10:44 toth0413 részére

Pusi 65 felhasználónak igaza van, hogy a legkisebb ráfordítással kell kezdeni. A kompressziómérés egyértelműen az első lépés, csak az a gond, ha rendben is vannak az értékek, attól az olajlehúzó gyűrű még rossz lehet. A Pusi 65 által ajánlott anyagot nem ismerjük, mi a Xadó-t használjuk, és ha valóban csak kopás van, azon segít és 100.000 km-ig védi is a motort, de ha az olajlehúzó gyűrű ragadt le, vagy tört el, azon nem tud segíteni.

 

geszti | 2016-01-08 01:48

Üdv mindenkinek!

A Fórumtársak segítségét kérném, adott 2003-as 5 ajtós mazda6. Az anyósülés előtt lábtérben műanyagborítás (szemközt alsó) hiányát vettem észre mikor ott ültem pár napja. ez közvetlenül a lábfejnél van. ahogy látom 3-4 csavar tartotta. Emögött van két kisebb tartály. egy műanyag és egy fém, mint az olajszűrő. Mik azok? egyik lötyög a baloldali, ami műanyag. Ezt takarná, takarta volna, de úgy tűnik egy szervíz vagy a légzsák visszahívás folyamán ezt valaki elfelejtette visszatenni. Kérnék valakitől egy fényképet, hogy milyen burkolat volt ott erdetileg. Illetve, hogy ha valaki tudna nekem segíteni a pótlásban azt megköszönném!

pusi65 | 2016-01-07 19:37 toth0413 részére

A kijelző pontossága-hitelessége sajnos nagyon gyenge. Ráadásul legalább 50-100 km megtétele kell városban ahhoz, hogy valamelyest közelítsen a valóshoz az érték. Nincs jobb az állandó "kattanásig teletankos" mérésnél. 

toth0413 | 2016-01-07 19:14

Még csak a héten fogom az eneos olajat beletenni de ezek a tippek jók és köszönöm. A deklit nem néztem még de meglesem mindenképp :) annyi még hogy most volt akku csere és észre vettem hogy a kijelzőn városba 14.5 az átlagfogyasztás. Eléggé megnőtt. :(

pusi65 | 2016-01-07 18:49 toth0413 részére

Ha eszi, akkor az elégve a végén pufog ki. Szerintem a legkisebb ráfordítástól kell indulni. Henger kompr.méréssel nagy százalékban meg lehet állapítani a hengerek állapotát. Megmérte már valamelyik viccesebb szerelő? Ha nem egyformák, eresztenek, nem tartják a nyomást, akkor egy 6-8 ezer forintos Engine restorer csodalötty hasznos dolog. Kipróbáltam régi autón és a sok piacon lévő kétes kotyvaszok között ez működni látszik. Ha ez segít, akkor vagy marad így, - nagy eséllyel sokáig jó lesz - vagy egyszer egy ráérős időben lehet dug.gyűrűket cserélni -  Ha jók a hengerek, akkor egy ezer ft-os szimering felújító (visszapuhítja a szelepsz.sz.-et) adalékkal próbálkoznék. Ha ez eredményt hoz, akkor nyárra be lehet tervezni a tényleges cseréjüket. Biztos, hogy nem máshol folyik el? Az alsó dekli textiles és jól be tud inni 1-2 litert anélkül, hogy a földre cseppenne! Na és a jó olaj... :)) Hogy eszi a Mobilt, Eneost, ? Motorcserét csak a koporsó betemetése után kellene...

toth0413 | 2016-01-07 17:55

Még annyi, hogy a szerelő szerint nem érdemes szétszedni a motort mert az kb 110 ezer lenne és 50% az esély arra, hogy motorcserés. Ő új motort tanácsolt de az meg kb 35o ezerbe állna meg és az is lutri.

toth0413 | 2016-01-07 17:52

Üdv mindenkinek. Kb 2 hónapja vettem egy Mazda 6 1.8 benzines autót. A vásárlást követően azonnal cseréltem olajat-olajszűrőt, amelynek során 10w40 Castrol olajat kapott. A használat során 2 hónap alatt mentem vele 2800 km-t városba és pályán vegyesen. Ezt követően azt vettem észre, hogy a nivó pálca alját érte az olaj ami nagyon aggasztott. Azonnal öntöttem is rá olajat nehogy csapágyas legyen. Elvittem több szerelőhöz, ahol mindenki mást mondott. Hidegbe figyeltem a kékes füstöt indításnál de nem volt. A kocsi alatt olajfogyást sem tapasztaltam. A kocsiba a km állás 194 ezer bár elég hihetetlen. Szervízkönyve az nincs sajnos. Többen azt mondták hogy a gyűrűk vannak oválisan kikopva azért eszi ennyire az olajat. Sok fórumon olvastam és elég sokan ajánlottak Eneos olajat adalékkal, ami orvosolhatja a problémát. Szeretnék tanácsot kérni hogy mitévő legyek. Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó