2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2015-01-12 17:55

  Üdv mindenkinek. 

 Mazda6 2.0 RF5C motoron vezérműszíj burkolat alól hidegen fura nyiszogo hang jön,bemelegszik megszünik.Az olajos feszítő hibát csak bontással lehet megállapítani,Vezérműszíj belazulhat annyira hogy átugorjon ,és kárt tegyen a motorban.  Mazda szerviz cserélte a vezérlést ,20000km van a gyári vezérlés szettben.

Totya83 | 2015-01-12 17:03 mazda-auto.hu részére

 Igazából már ki lett olvasva és a felső holtponti szenzor hiba jött ki. Ki is lett cserélve de nem szünt meg a probléma.

Balázs827 | 2015-01-12 14:53


Tisztelt Mazda- autó!

Érdeklődni szeretnék az autóm előéletéről!

Az alvázszám:JMZGG12F661619380

Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-01-12 11:05 mazda-auto.hu részére

 1. Valójában nem értem, mi a kérdés, mert ha az egyik új befecskendező meghibásodásáig jól működött a motor, akkor most miért kell a másik hármat is cserélni.

2. A válaszokban tisztázva lett, hogy kizárólag az "A"-s befecskendezőknek van sorszámozott kábele. Mivel a "B"-s befecskendezőkön nincs sorszám, ezekhez nem is lehet azonos számú kábelt alkalmazni. Ezeken kalibrációs betű-szám kombináció van, ami 32 karakterből áll.

3. Tehát sorszámozott befecskendező, nem lehet "B"-s.

mazda-auto.hu | 2015-01-12 09:44 Totya83 részére

 A hibalámpához hibakód is tartozik, melyet műszerrel ki kell olvasni. Addig kár lenne találgatni.

mazda-auto.hu | 2015-01-12 09:43 BZ részére

 Így van. Az eredetilwg "A" jelű befecskendezőkkel szerelt autóban "A" jelű központi vezérlőegység van. Ez pedig nem tudja fogadni a "B"-s befecskendezők hosszú kalibrációs számait, amit egy "B"-s befecs. esetén be kellene "írni" a vezérlőegység agyába.

Az "A"-s injektoroknak nincs kalibrációs száma, ott az egyedi sorszámú kábel oldja meg az illesztést.

Zozyka | 2015-01-12 08:24

Tisztelt Mazda-Auto!

Szeretnék érdeklődni a(z) JMZGG14F671674059 alvázszámú M6 jármű után.

Szeretnék kérni email-ben ( info.simonzoltan@gmail.com ) tájékoztatást az elérhető adatokról (szervíz, illetve ha van bármi elérhető adat).


Illetve érdeklődnék, hogy a 2005-2008 között gyártott M6 2.0 benzineseknek milyen jellegzetes, gyakran előforduló hibái vannak? A dízelekt már ismerem :D


Köszönöm szépen előre is!

Zoli74 | 2015-01-11 18:38 BZ részére

 Szia BZ,

Köszönöm a válaszaidat. Bízom benne, hogy legyen bármelyik hibáról szó az autóm megfelelően fog majd működni.

Üdv Zoli

 

BZ | 2015-01-11 15:58 Zoli74 részére

Mivel ez percek alatt elvégezhető művelet, én ezt biztosan megtenném, különösen mivel az ebayről rendelted őket, nem tudom, mennyire megbízható forrásból. Egy ilyen gyári kábel ára hivatalos forrásból beszerezve 20e Ft fölött van, ez már az a nagyságrend ahol megérheti trükközni vele. Lehet persze hogy ez az egész vakvágány, de jobb kizárni ezt a vonalat még a nagyobb kiadások előtt.

Zoli74 | 2015-01-11 15:42 BZ részére

 Sza BZ,

A kábelek ellenállását gondolom a szakszerviz tudja elvégezni. Az autóm jelenleg ott van, holnap megkérem őket, hogy csinálják meg.

Talán nem is az injektor a hibás, hanem az ellenálláskábel?

Üdv

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó