2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Kétmillió Mazda6.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
man200 | 2015-01-12 17:55
Üdv mindenkinek.
Mazda6 2.0 RF5C motoron vezérműszíj burkolat alól hidegen fura nyiszogo hang jön,bemelegszik megszünik.Az olajos feszítő hibát csak bontással lehet megállapítani,Vezérműszíj belazulhat annyira hogy átugorjon ,és kárt tegyen a motorban. Mazda szerviz cserélte a vezérlést ,20000km van a gyári vezérlés szettben.
Totya83 | 2015-01-12 17:03 mazda-auto.hu részére
Igazából már ki lett olvasva és a felső holtponti szenzor hiba jött ki. Ki is lett cserélve de nem szünt meg a probléma.
Balázs827 | 2015-01-12 14:53
Tisztelt Mazda- autó!
Érdeklődni szeretnék az autóm előéletéről!
Az alvázszám:JMZGG12F661619380
Válaszát előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2015-01-12 11:05 mazda-auto.hu részére
1. Valójában nem értem, mi a kérdés, mert ha az egyik új befecskendező meghibásodásáig jól működött a motor, akkor most miért kell a másik hármat is cserélni.
2. A válaszokban tisztázva lett, hogy kizárólag az "A"-s befecskendezőknek van sorszámozott kábele. Mivel a "B"-s befecskendezőkön nincs sorszám, ezekhez nem is lehet azonos számú kábelt alkalmazni. Ezeken kalibrációs betű-szám kombináció van, ami 32 karakterből áll.
3. Tehát sorszámozott befecskendező, nem lehet "B"-s.
mazda-auto.hu | 2015-01-12 09:44 Totya83 részére
A hibalámpához hibakód is tartozik, melyet műszerrel ki kell olvasni. Addig kár lenne találgatni.
mazda-auto.hu | 2015-01-12 09:43 BZ részére
Így van. Az eredetilwg "A" jelű befecskendezőkkel szerelt autóban "A" jelű központi vezérlőegység van. Ez pedig nem tudja fogadni a "B"-s befecskendezők hosszú kalibrációs számait, amit egy "B"-s befecs. esetén be kellene "írni" a vezérlőegység agyába.
Az "A"-s injektoroknak nincs kalibrációs száma, ott az egyedi sorszámú kábel oldja meg az illesztést.
Zozyka | 2015-01-12 08:24
Tisztelt Mazda-Auto!
Szeretnék érdeklődni a(z) JMZGG14F671674059 alvázszámú M6 jármű után.
Szeretnék kérni email-ben ( info.simonzoltan@gmail.com ) tájékoztatást az elérhető adatokról (szervíz, illetve ha van bármi elérhető adat).
Illetve érdeklődnék, hogy a 2005-2008 között gyártott M6 2.0 benzineseknek milyen jellegzetes, gyakran előforduló hibái vannak? A dízelekt már ismerem :D
Köszönöm szépen előre is!
Zoli74 | 2015-01-11 18:38 BZ részére
Szia BZ,
Köszönöm a válaszaidat. Bízom benne, hogy legyen bármelyik hibáról szó az autóm megfelelően fog majd működni.
Üdv Zoli
BZ | 2015-01-11 15:58 Zoli74 részére
Mivel ez percek alatt elvégezhető művelet, én ezt biztosan megtenném, különösen mivel az ebayről rendelted őket, nem tudom, mennyire megbízható forrásból. Egy ilyen gyári kábel ára hivatalos forrásból beszerezve 20e Ft fölött van, ez már az a nagyságrend ahol megérheti trükközni vele. Lehet persze hogy ez az egész vakvágány, de jobb kizárni ezt a vonalat még a nagyobb kiadások előtt.
Zoli74 | 2015-01-11 15:42 BZ részére
Sza BZ,
A kábelek ellenállását gondolom a szakszerviz tudja elvégezni. Az autóm jelenleg ott van, holnap megkérem őket, hogy csinálják meg.
Talán nem is az injektor a hibás, hanem az ellenálláskábel?
Üdv