2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Norebee | 2014-10-09 23:50 BZ részére

 Hello!

 

Dante korábban feltett kérésére azt hiszem, tőled kapott segítséget M6 magyar nyelvű kézikönyv ügyében! Nekem  émet van, amiv nem boldogulok! Tudnál nekem magyarba  segíteni akár online formában? Email: norbert.szarka83@gmail.com

Norebee | 2014-10-09 20:47 fingertips részére

 Neked egyformák a számok rajta? Volt már cserélve neked befecskendező?

fingertips | 2014-10-09 20:45 Norebee részére

 Sajnos nem tudom mit jelentenek.

Norebee | 2014-10-09 20:40 Ny.Viktor részére

 Be kell vizsgáltatni mind a 4-et hogy milyen állapotúak, és mit lehet velük kezdeni! Utána fognak tudni mondani bármit róluk tudtommal!

Ny.Viktor | 2014-10-09 20:38

 Tisztelt Mazda autó.hu!

 

Olyan kérdéssel fordulok Önökhöz és minden hozzáértőhöz, hogy a  2003-as Mazda 6-osnál ( dízel ) denso porlasztó hibánál létezik-e felújítás, vagy csak bontott és csere. Találkoztak-e hasonlóval. Előre is köszönöm a választ, hozzászólást! 

Norebee | 2014-10-09 20:33 fingertips részére

Akkor nagy az "örömöd"! Nem tudod véletlenül, hogy a porlasztó "tányérján" a tetején lévő belekarcolt számok mit jelölnek? Az enyémen szemben állva balról jobbra 10-10-8-12! Nem egyformáknak kéne lenniük?

 

fingertips | 2014-10-09 20:29 Norebee részére

 Én sajnos mással szenvedek! Inenzív gyorsításnál nagyon füstöl az autó. Lehet hogy turbó gondom lesz. Ma szedtem szét a vezérlést mert elszállt a vezérműtengely szimering és tele nyomta olajjal a vezérműszíjat. A szíjból szinte " folyik" az olaj, 60000 km után kuka. 

Norebee | 2014-10-09 20:23 fingertips részére

 Köszi!

 

Én sem vettem észre semmit a szelep hibás működése miatt!

fingertips | 2014-10-09 20:21 Norebee részére

Semmi gondot nem  okozott. Annyi volt az egész hogy néha elkezdett világítani a hibakód lámpa, és volt amikor magától el is aludt. Menet teljesítmény és a fogyasztás is rendben volt.

Norebee | 2014-10-09 19:02

Tisztelt mazda-auto.hu!

 

Javasolta az izzítógyertyák vizsgálatát a Mazda 6 2,0 diesel 89 kw autómon az egyenetlen hidegenjárás miatt.

 

Ennek a típusnak az izzítása ha jól tudom, "hidas izzításos", nem külön elektromos csatlakozósok az izzítógyertyák?

 

Lehet-e azok megfelelőségét kiszerelés nélkül tesztelni, ha igen, hogyan?

 

Ha ki kell szerelni, mennyire jellemző a hengerfejbe szakadásuk? Mennyire körülményes tapasztalat szerint azok eltávolítása?

 

Mit jelölnek a porlasztók tetején lévő "tányérba belekarcolt" számok? Az enyémen cd120 szemben állva vele balról jobbra 10-10-8-12! Nem mindnek egyformának kell lennie??

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó