2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


confiance | 2014-09-29 17:14 sasbence részére

 1.8 benzinem van , fogyasztás télen 8,5 nyáron 7,5 klimázva város.

vegyes kb 7,5 számolj.

autopálya 4 személy csomagok 130 - 150 km/h tempoban 7 .3 .nos nekem ez ac csere után.

egy teletankal nekérd miért , elöte 760 770 km mentem tankolni.

ac csere után város autopálya falu is volt benne , lényeg klimáztunk is. 921  km tetem meg mire eljutotam tankolni.

kuplung csere nálam volt felső munkahenger is.....ac pumpa, lengőkat és szilent is. gyujtás kábel is volt gyetya is volt . fékbetétek is, klima feltöltés, vezérmuszij, csapágy is első az 13 000 ft ...hátsó olyan 40 000 de van neten már 25 000 ér.

ma cseréltem légtömegmérőt ,  fogyastásfughettőle, meg motor hangja sem ugyan az joban kap levegőt.

szimering is volt 3000 ft.tartóbak nagy 8 alaku 40 000 ft . de ha szerelő kiégeti meg uszod 13 000 bol. örök életu lesz .

sok alkatrséz olykor neten   jobb venni pl apród..most olx....beirod mazda 6 és van minden.

ha kell valami kérdez.

confiance | 2014-09-29 17:02 sasbence részére

 

szia  akkor vegyuk elöröl a dolgokat .

mazda 6 amit  szeretnél. kezdésnek vegyuk figyelembe az amit irnak látsz sosem igaz 85% ban van kivétel de az fehér holló.

nos ide értem ne döljbe olyanak mazda 6  2004 es 160 000 km első tulaj vagy öreg ember vezete vagy terhes anyukáé volt benne hagyva 1 2 gyerek játékon ez mind truk.

egy auto átlag 20 30 ezer km vág le évente mazda egy olyan auto amit nem azért vett vesz az ember 2 3 falu közt ingázak évi 3 ezer km-el. max

...............................................................................................

én leirom szemeld ki az autot benzines legyen ne dizel mazda dizel nem jo széria sok a  gond vele  ahogy sokat olvastam hallotam szerelöktöl is .

első dolog nézd meg ennyi idősen keresd azt ami valonak tunik km állás legyen 160 ezertől 220 000 km ig bezárolag itt mondom azt igen ezlehetséges valos km óra.

szerviz köny stb ne döljbe pecsétnek ezek már észel ész nélkul 100 nyelven is. 

............................................

hiba bár mi lehet 10éves kocsinál. nem tudhatod kinek volt keze allat, szartak bele vagy vigyáztak rá.

első hátsó fék pofa számolj 17 000 ft min . első /hátsó .

kötelező csere olaj szurők polen 20 000 ft . 

4 db gyertya ngk ,16500 ft .

gyujtás kábel 27000 ft .

4 gumi hankook 17500 /db rá-.uj

kuplung komplet 120 000 ft kb 20 30 ft munkadij min.

muszerfal világitás kis égő csere 200 ft /db 5 van . ha nem világit.

klimafeltöltés 12 000 ft uv -val.

futómű beállitás 8000 ft . 

ac pumpa 80 000 ft , de ford mondeo ugyan az 40 000 ft jó bele. tudni illik ford mondeo mazda 6 testvérek sok alkatrészben.

lengőkar egyenes 17 000 ft , egy szilent ugy 3000 ft bele min. ha csak azt cserélsz .

féltengely szimering nem pénz 1300 ft meg van.

de váltóbowden na barátom ez beszarik ez halál lesz nekem most volt beszarva nem a bowden csak rajta van egy kiskezű sárga által felrakot eredeti mazda bowden aminek van muanyag része fűle ami be van katintva egy villába .ez cserélni nagyon bámulatos ugyanis ha szerelő nem okos akor komplet muszerfal - levételt igényel. mert kis sárga kezűek ugy eldugtáka  2 db csavart és ráadásul be felé kell huzni....nem motor felé atya gatya ide készits elő bowden 100 000 ft ha ugyi vagy 85 000 van neten ha van , plusz min 20 000 munkadij. egy muagvéget lett a csere nekem kompleten.

légtömegmérő...sok galibát okozhat, 40000 ft től 80000 van lista ár.

hosszbordás szij 8000 ft.

öninditó 50 től---75000ig.

........................................................hogy sokat meg tudj mazdákrol olvasgas olyanoktol akiknek már van......pl népitélet vagy totálcar oldalt......

 

 

dg77 | 2014-09-29 16:46

 Sziasztok!

 

17 collos alufelnit vásárolnék Mazdámra ( 6-os, 2008. novemberi,  JMZGH14F... alvázszám). Kérdésem,hogy a kiszemelt 7x17 ET 55. 5x114,3 megfelelő-e erre a típusra (számomra föleg az ET szám kérdéses). A meglévő 215/50 R17-es gumit ezzel szeretném használni.

 

Köszönettel:

Gábor

 

sasbence | 2014-09-29 14:51

 Sziasztok!

A sógorom küldte az oldalt, azt mondta az ország legobb mazda szervíze vagytok. Mivel éppen autóvásárlás előtt állok, szeretném kikérni a véleményeteket - egyaránt a szervízes kollégákét, és a forumozó társakét is. A feltett kérdésekben tudom, hogy fontos szerepet játszik az autó állapota, az, hogy mennyire nehéz a lábam stb, de gondolom sok autó megfordul nálatok, ezért bízom benne, hogy tudtok tanácsot adni a választáshoz.
 

Az autó alapvetően családi és munka célokat szolgálna. Kb 25.000Km-t megyek egy évben, pesten és vidéken (főleg autópálya) kb. 6000/19000km arányban.

Erősen gondolkodom a mazda 6 2.0 TE modellben, 2003-4es évjáratok. Alapvetően benzines párti vagyok, viszont az autó étvágya nyilván egy fontos szempont. (mazda 6 2.0 CDH) Amit tudnék vásárlásra költeni, nagyságrendileg 1.5 milió. Ezért általában 100-150e km-t futott gépeket árulnak.

 

Kiszámoltam, hogy emellett a felhasználás mellett a benzines éves szinten kb 120.000 Ft-tal emel ki a zsebemből több pénzt, viszont sokan mondták, hogy a dízelesekben - főleg ilyen távokat futott verzióknál, sok költséges alkatrész romlik.

Kérdés, ha nagyságrendileg 5-6 évre szeretném az autót, jól érzem-e, hogy nem kell erőltetnem a dízelest?

 

A benzines modelleknél ebben az életkorban milyen előforduló (típus) hibák vannak? Nagyságrendileg milyen költségekkel kell számolnom vásárlás után, amikkel biztosan érdemes számolni? (gondolok itt olaj és szűrőcsere, fékbetétek, gyertyák(?), kopóalkatrészek stb, illetve a jellemző típushibák) Ha egy öszeget írtok, hogy kb ennyi szokott lenni egy használtautó vásárlás utáni alapgenerál, az is segítség, nem kell tételeként felsorolni. A típushibásra szintén egy körülbelüli összeg, futott km és hibajelenség megnevezéssel.

 

Előre is köszönöm a válazolóknak a segítséget!

 

Bence

 

 

alk3sh | 2014-09-29 11:05

Az hogy félszemű lesz a xenon alkalmanként vajon izzó vagy trafó gond, vagy kontakt?

Világítás álláskapcsoló tekerésére ismét begyújtja gond nélkül.

 

 

mazda-auto.hu | 2014-09-29 09:18 rasotamas részére

 Elképzelhető például, hogy a tankban van sok szennyeződés, vagy nem megfelelő gázolaj. Amíg ilyen rövid idő alatt beszennyeződik a szűrő, addig kár más okát keresni a nyomásvesztésnek. 

mazda-auto.hu | 2014-09-29 09:16 confiance részére

 Gyári motor-váltó bakokat tőlünk is lehet rendelni. 40-50e Ft/db körül mozog az áruk. A légtömegmérő ára 82161,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-09-29 08:41 emiter részére

 Nagyon örülünk, hogy vannak megoldásaid több jellemző problémára, de mivel elsősorban mi is üzleti vállalkozás vagyunk, ezért kérünk, ne használd tevékenységed reklámozására honlapunkat, fórumunkat! Tanácsokat szívesen fogadunk!

mazda-auto.hu | 2014-09-29 08:36 MogyiGeri89 részére

Egyesével le kell csatlakoztatni a szenzorokat, így kiderülhet, ha valamelyik meghibásodott azok közül. Így az is kiderülhet, hogy nem a szenzorokkal van probléma. 

mazda-auto.hu | 2014-09-29 08:30 Shia-ko részére

 A BOSE miatt van a csattanás, nem a kihangosító miatt. Túl erős a bemeneti jelszint. Az alábbi rajz alapján lehet csökkenteni a jelszintet. Valójában célszerű lenne a Bose erősítő bemeneti impedancia értékét ismerni, de általában R1: 1kOhm, R2 2 kOhm működik. Kihangosító fűggő, hogy hány szál (2 csatorna, 4 csatorna) "OUT" vezeték jön ki az eszközből. Az IN a BOSE-ba megy. A lenti szál a test.

 

Jelszint csökkentés.

Kevesebb barkácsolást igényel egy magasjelszint alacsony jelszint átalakító vásárlása, és bekötése. 4 csatorna esetén kettő kell, illetve az RCA dugók nélkül kell a BOSE-ra rákötni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó