2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-09-25 13:42 ezsolt82 részére

 100700,-Ft alap, vagy túlmérettől függetlenül.

ezsolt82 | 2014-09-25 12:53 mazda-auto.hu részére

 köszönöm a tippeket és tanácsokat.

Amúgy csak egy dugattyú sérült, a többi kifogástalannak tűnik egyelőre.

Új dugattyú amúgy mennyibe kerülne?

 

üdvözlettel

ZSolt

mazda-auto.hu | 2014-09-25 11:33 atomjuve részére

 A vákuum pumpánál mérhető nyomásnak minimum -0,6 Bar-t el kell érnie 1200-1300 frsz./perc körül.

mazda-auto.hu | 2014-09-25 11:20 ezsolt82 részére

 Dízel motorokban ez a fajta dugattyú repedés általában túlzott hőterhelés miatt alakul ki. A túlzott hőmérséklet oka lehet rossz befecskendező, vagy hibás pumpa (ha több dugattyún is látható). A dugattyú tetejét, illetve a kompressziós mélyedést egyes pontokon túlságosan nagy hőterhelés éri, és mivel a nagy hőmérsékleti eltérések meghaladják a dugattyú elasztikussági határait, így előbb-utóbb repedéshez vezetnek. Állandóan hirtelen változó extrém motorterhelés (fék-gáz-fék-gáz) is kiválthatja, vagy a dugattyút hűtő alsó olajfúvóka működésképtelensége,sérülése. Egyes esetekben túl hosszú és intenzív motorfék használattal is magyarázzák ezt a fajta repedést. Konstrukciótól függően a hűtési rendszer hibája is okozhatja, de általában ez sem csak egy dugattyún nyilvánul meg.

mazda-auto.hu | 2014-09-25 10:55 nbarna76 részére

 170000,-Ft-ért van új turbó (nem gyári). A felújíthatóság kérdésére szétszerelés után lehet választ adni. Ha a házak is sérültek, akkor nem.

atomjuve | 2014-09-24 16:47

Tisztelt Mazda autó!

A közelmúltban gondom akadt az autómmal (Mazda 6, Diesel, 2005.12. havi, 89kw, 121Le). Észrevettem, hogy nem úgy húz a gép ahogy eddig, és elvittem szerelőhöz aki a hibakódot kiolvasva, azt mondta, hogy a vákumszivattyú (megmérte a nyomást, 0.2 -t mutatott) adta meg magát és emiatt nem indul a turbó. Azt szeretném megkérdezni hogy a vákumszivattyú javítható-e, vagy kuka. Ezt azért kérdezem mert horror árat mondott az új szivattyúra. Előre is köszönöm  a segítséget! Üdv!

ezsolt82 | 2014-09-24 15:59 mazda-auto.hu részére

 jobb klikk és kép megnyitása, ugy látszik az egész kép, ha mégse akkor megfaragom és felrakom újból

mazda-auto.hu | 2014-09-24 15:51 ezsolt82 részére

 Éppen a repedés nem látszik. 650 pont szélességű kép fér el a fórumban. Pl.: Irfanview-val tudod csökkenteni a méretet.

mazda-auto.hu | 2014-09-24 15:49 Membran részére

nbarna76 | 2014-09-24 15:35

 Tisztelt Mazda és fórumozok !

2004.12 havi MAZDA6 2.0 CD SPORT DE tipusú autó boldog tulaja vagyok és egy olyan probléma adta elő magát, hogy veszitett az erejéből, fekete a füstje és kb 120km/h-nál szagatva megy. Üzemanyag szürőt cseréltem de nem változott semi, az alap járat szép nem csörög nem kopog semmi. Turbo gyanus lenne? Ha igen kb mennyibe kerül a javitása vagy érdemesebb másikat venni javitotat vagy ujat ? 

Köszönöm

Tisztelettel Barna

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó