2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
A Mazda szponzorálja Babos Tímeát
Nincs messze a Mazda CX-3.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-09-25 13:42 ezsolt82 részére
100700,-Ft alap, vagy túlmérettől függetlenül.
ezsolt82 | 2014-09-25 12:53 mazda-auto.hu részére
köszönöm a tippeket és tanácsokat.
Amúgy csak egy dugattyú sérült, a többi kifogástalannak tűnik egyelőre.
Új dugattyú amúgy mennyibe kerülne?
üdvözlettel
ZSolt
mazda-auto.hu | 2014-09-25 11:33 atomjuve részére
A vákuum pumpánál mérhető nyomásnak minimum -0,6 Bar-t el kell érnie 1200-1300 frsz./perc körül.
mazda-auto.hu | 2014-09-25 11:20 ezsolt82 részére
Dízel motorokban ez a fajta dugattyú repedés általában túlzott hőterhelés miatt alakul ki. A túlzott hőmérséklet oka lehet rossz befecskendező, vagy hibás pumpa (ha több dugattyún is látható). A dugattyú tetejét, illetve a kompressziós mélyedést egyes pontokon túlságosan nagy hőterhelés éri, és mivel a nagy hőmérsékleti eltérések meghaladják a dugattyú elasztikussági határait, így előbb-utóbb repedéshez vezetnek. Állandóan hirtelen változó extrém motorterhelés (fék-gáz-fék-gáz) is kiválthatja, vagy a dugattyút hűtő alsó olajfúvóka működésképtelensége,sérülése. Egyes esetekben túl hosszú és intenzív motorfék használattal is magyarázzák ezt a fajta repedést. Konstrukciótól függően a hűtési rendszer hibája is okozhatja, de általában ez sem csak egy dugattyún nyilvánul meg.
mazda-auto.hu | 2014-09-25 10:55 nbarna76 részére
170000,-Ft-ért van új turbó (nem gyári). A felújíthatóság kérdésére szétszerelés után lehet választ adni. Ha a házak is sérültek, akkor nem.
atomjuve | 2014-09-24 16:47
Tisztelt Mazda autó!
A közelmúltban gondom akadt az autómmal (Mazda 6, Diesel, 2005.12. havi, 89kw, 121Le). Észrevettem, hogy nem úgy húz a gép ahogy eddig, és elvittem szerelőhöz aki a hibakódot kiolvasva, azt mondta, hogy a vákumszivattyú (megmérte a nyomást, 0.2 -t mutatott) adta meg magát és emiatt nem indul a turbó. Azt szeretném megkérdezni hogy a vákumszivattyú javítható-e, vagy kuka. Ezt azért kérdezem mert horror árat mondott az új szivattyúra. Előre is köszönöm a segítséget! Üdv!
ezsolt82 | 2014-09-24 15:59 mazda-auto.hu részére
jobb klikk és kép megnyitása, ugy látszik az egész kép, ha mégse akkor megfaragom és felrakom újból
mazda-auto.hu | 2014-09-24 15:51 ezsolt82 részére
Éppen a repedés nem látszik. 650 pont szélességű kép fér el a fórumban. Pl.: Irfanview-val tudod csökkenteni a méretet.
mazda-auto.hu | 2014-09-24 15:49 Membran részére
http://www.mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html
nbarna76 | 2014-09-24 15:35
Tisztelt Mazda és fórumozok !
2004.12 havi MAZDA6 2.0 CD SPORT DE tipusú autó boldog tulaja vagyok és egy olyan probléma adta elő magát, hogy veszitett az erejéből, fekete a füstje és kb 120km/h-nál szagatva megy. Üzemanyag szürőt cseréltem de nem változott semi, az alap járat szép nem csörög nem kopog semmi. Turbo gyanus lenne? Ha igen kb mennyibe kerül a javitása vagy érdemesebb másikat venni javitotat vagy ujat ?
Köszönöm
Tisztelettel Barna