2025. Augusztus 4. Hétfő - Domonkos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nbarna76 | 2014-09-24 15:35

 Tisztelt Mazda és fórumozok !

2004.12 havi MAZDA6 2.0 CD SPORT DE tipusú autó boldog tulaja vagyok és egy olyan probléma adta elő magát, hogy veszitett az erejéből, fekete a füstje és kb 120km/h-nál szagatva megy. Üzemanyag szürőt cseréltem de nem változott semi, az alap járat szép nem csörög nem kopog semmi. Turbo gyanus lenne? Ha igen kb mennyibe kerül a javitása vagy érdemesebb másikat venni javitotat vagy ujat ? 

Köszönöm

Tisztelettel Barna

 

ezsolt82 | 2014-09-24 13:15 ezsolt82 részére

 meg van a hiba oka, az 1-es hengerben repedt a dugattyú.

 

Találkozott már valaki ilyen esettel, mennyire gyakori/egyedi eset?

(2.0 diesel 89kW)

 

emiter | 2014-09-24 05:57 szgabe részére

 Szia szgabe! Megnézném azt az erősitőt, ha van időd keres meg ezen a számon 30-263-0054. Hiba oka, helye, megvan legalább, vagy azt még senki nem nézte meg?

emiter | 2014-09-24 05:47 MogyiGeri89 részére

 Üdv MogyiGeri89

A kártyáidat megtudom javítanni, ha gondolod keres meg 30-263-0054 Az új kártyák 48ezertől indulnak. Viszont nem kell új mert iagazából javítható nem az első amít csinálok.

Üdv

jani74 | 2014-09-23 19:34

 üdv mazda 6 2004 dieselhez keresek kapcsolási rajzot ! Sajna a vill szerelőm nem jön rá arra a hibára hogy a műszerfalon mért nem mőködik a km óra a fordulatszámmérő  és a vízhőfok mutató csak az üzemanyag szintjelző működik ! esetleg ha valaki ebben tudna segíteni vagy ajánlani egy jó szakit azt megköszönném ! üdv Jani

Membran | 2014-09-23 11:41

 Tisztelt Mazda-Autó!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy elkezdett tegnap este villogni a DPF felirat de sajnos még két hétig nem tudom szervízbe vinni és addig járhatok vele még így vagy le kellene raknom? Ha használom a két hétben károsodhat valami a motorban vagy hasonló? Ilyenkor mit csinálnak a szervízben, teljesen kicserélik vagy csak kiégetik és ez kb mennyi időt és milyen költséget jelent? Előre is köszönöm a választ! 2006 Mazda 6 diesel 2.0

istrab | 2014-09-23 09:46

Kedves Mazda-Autó és fórumtársak!

Kicseréltem a gázolajszűrő házat (negyedszer) és a tűzfaltól a szűrőig és vissza menő gázolajvezetékeket. Az autó hosszabb (egy éjszakás) és rövidebb (30 perc) állás után is kb 2 mpes indítózás után indul el. Elindul és kb 8 mp után le is fullad. A következő indításnál elindul és utána már nem fullad le és nem ingadozik. (nyomásszabályozó szelep, 2013. decemberben cserélve)

 

Tudnának valami ötlet adni, hogy hol lehet a gond/levegősödés, és hogy mit kellene ellenőriznem?

Fals levegő ellenőrzést hidegindító spray-vel vagy féktisztítóval célszerű csinálni?

 

Köszönöm!

 

mazda-auto.hu | 2014-09-22 15:43 cint részére

 Minél előbb sikerül kiszűrni, hogy a klíma szíjtárcsa csapágy a rossz, annál kisebb az esélye, hogy a kompresszor kuplungját cserélni kell. Lehetséges, hogy a generátor szíjtárcsa szabadonfutója rossz, de más is lehet.

mazda-auto.hu | 2014-09-22 15:40 Bela77 részére

 32G a színkód.

cint | 2014-09-22 15:07

Tisztelt Szakember!

2006-os mazda 6-omnál (2.0 diesel 143lovas kombi) olyan probléma jelentkezett hogy álló helyből való indulásnál (kb alapjárattól 1100-as fordulatig) erős kopogás/morgás hallatszik a motortérből, újabban ékszíj hangal is párosul. Ez a jelenség egyre gyakoribb, de nem állandó. Voltam vele szervízben, de sajnos akkor nem hallatszott semmi, így nem tudták diagnosztizálni a problémát. Mostanában egyre erősödik ez a hang és azt figyeltem meg, hogy ha bekapcsolom a klímát elhalkul, vagy meg is szűnik. Találkoztak már ilyen problémával? Én a klima kompresszor kuplungjának meghibásodására gyanakszom. Menyibe kerül egy ilyen javítása? Lehet hogy csak csapágyat kell cserélni, vagy komplett kuplung csere szükséges? 

Válaszát előre is köszönöm!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó