2025. Július 25. Péntek - Kristóf, Jakab
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda logó történelem.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda2 európai specifikáció, és galéria.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:33 zsaklin18 részére
Az egyik a nagynyomású tüzelőanyag rendszer nyomásvesztésére utal, míg a másik a variálható örvénykeltő szeleppel (VSC szolenoid) összefüggő gond.
A nyomásvesztés túl nagy résolajjal dolgozó befecskendező miatt is lehet. Érdemes lenne azért gázolajszűrő cserével kezdeni, mert lehet, csak az van eltömődve.
mazda-auto.hu | 2014-09-26 14:28 ezsolt82 részére
A számoknak nincs jelentősége. A képek alapján elég egyértelmű, hogy hőterhelés okozta repedés van a dugattyún. A korábban említett okok közül valószínűleg befecskendezési probléma.
ezsolt82 | 2014-09-26 13:43
újabb kép a repedt dugattyúról:
ezsolt82 | 2014-09-26 13:21 zsaklin18 részére
Hello,
P0093 - Kraftstoffsystem undicht - große Undichtigkeit festgestellt; Kabelbaum, Kraftstoffdrucksensor, mechanische Fehlfunktion
Szivárog az üzemanyag rendszer - nagy szivárgás észlelhető;
lehetséges hiba ok: Kábelköteg, üzemanyag-nyomás érzékelő, mechanikus meghibásodás (remélem jól fordítottam)
P2009 - Schaltsaugrohr-Stellglied, Zylinderreihe 1 – Signal zu niedrig; Kurzschluss an Masse im Kabelbaum, Schaltsaugrohr-Stellglied
németesek előnyben...
P2009 -Schaltsaugrohr-Magnetventil, Zylinderreihe 1 – Signal zu niedrig; Kurzschluss an Masse im Kabelbaum, Schaltsaugrohr-Stellglied
németesek előnyben...
ZS
zsaklin18 | 2014-09-26 10:10
Sziasztok,
10 éves Mazda6 2000-es autónknál világít a 2 kontroll lámpa és leszabályoz. 5.-be 80-nál többet nem megy. Ezt a két hibakódot olvasták ma ki: P0093 és P2009 (ezt nem is engedte törölni). Mi lehet a baja az autónak?
Köszönöm előre is a választ.
ezsolt82 | 2014-09-26 08:58 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-Auto,
lenne még egy olyan kérdésem, hogy a dugattyúk tetején látható két jelöles az mit is takar?
azért érdekelne mert amelyik dugattyú elrepedt azon más volt a jelölés mint a többin.
repedt dugattyú: B 4 (nagy méretú betűkkel) és 24 (jóval kisebb betűkkel)
többi dugattyú: B 5 (nagy méretú betűkkel) és 23 (jóval kisebb betűkkel)
Köszönöm előre is.
Zsolt
mazda-auto.hu | 2014-09-26 08:25 BZ részére
Csak ez lehet rá a magyarázat, hiszen a gázolajat az összesűrített levegő megemelkedett hőmérséklete gyújtja be, viszont csak egyes konstrukciók esetében lehet túlzott motorfék használat miatt túl nagy dugattyú hőmérséklet változás. A Mazda6 esetében nincs korlátozva motorféken a levegő beáramlása, így ezt a motort ez nem érintheti. Véleményem szerint inkább teherautók hibás motorfék rendszere okozhat ilyesmit.
szucsfe | 2014-09-26 07:18
Sziasztok!
Valaki adjon nekem hasznos információt legyen szíves! Olyan problémát észleltem a 2.0d 121Le -s 2003 -as kombi 6-oson, hogy pár óra állás után (kb 8 -10 óra) amikor elindítom, akkor először kicsit nehezen pörög fel, lassan veszi fel a fordulatot, és olyankor fehéres füstöt nyom. Amint felpörög (pár másodperc), utána semmi gond sincs vele, és a füst is megszűnik. Semmi más jelenség nincs vele, teljesítmény tökéletes, alapjárat tökéletes, dinamikusan, egyenletesen gyorsul, nem torpan, nem gondolkodik, szóval semmi más hibát nem tapasztalok, de ez nagyon zavar. Mi lehet a probléma?
gkobi81 | 2014-09-25 20:56
BZ | 2014-09-25 16:05 mazda-auto.hu részére
A túl hosszúra nyúlt motorfékezésnél fizikailag mi okozhat dugattyú-repedést? Csak mert úgy tudom, olyankor az ECU szünetelteti a befecskendezést, így nincs égés. Vagy pont ez a gond, hogy a kompresszió által felforrósodott levegő hőmérséklete magasabb, mint a hozzá képest jóval hidegebb gázolaj befecskendezésével bekövetkező égésé?