2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:02 ferke1 részére

Amennyiben semmi nem utal a lánc nyúlására, illetve a fogaskerekek kopására (vezérlés jeleken áll), akkor nem kell cserélni.

nagyand | 2013-06-11 09:59

Tisztelt Mazda Auto! 2003-as M6 Diesel 136LE autómban volt cseréleve nem olyan rég (kb 15.000 km-el ezelött) kettöstömegü lendkerék és kuplung szett. (Mindkettöt Önöktöl rendeltem) Mikor a szerelö kicserélte a kuplungot és a lendkereket, utána a kuplungpedál olyan puha lett mintha vajba taposna az ember. Azóta viszont megint felkeményedett és sokkal erösebben kell nyomni mint közvetlen a kuplung csere után. Mitöl keményedhetett be a kuplung ismét? (Csere elött is ugyan olyan kemény volt mint most, viszont közvetlen csere után kb 2-3 ezer kilóméterig mint a vaj olyan puhán müködött) MÀS: A kuplungpedált ha benyomom, egy kattanó hangot lehet hallani ill. érezni a pedálon,megnéztem és a kuplungpedált vissza húzó rugónak a pedálhoz való csatlakózásánál kikopott és kettétört a müanyag persely melyben a rogó fordult.( Mikor benyomom a pedált látni és érezni is lehet hogy a rugó ugrik egyet és annak van kattanó hangja) Lehet ezt valahogy pótolni ill. kapható hozzá külön? Ez a müanyag persely már a kuplungtárcsa csere elött is hiányzott tehát a kuplung keménységéhez semmi köze nem lehet. Vàlaszukat elöre is köszönöm.

454.casull | 2013-06-10 23:49 Zozyka részére

A fejegységen soha nem állítom 3-4 fölé a basszust,mert az az összes hangszóróra is vonatkozik,ami szerintem oda sok.Főleg magas hangerőn könnyen betorzíthatnak.Amúgy a magas maxon van és az Alc is.De azért majd holnap kipróbálom úgy is.

454.casull | 2013-06-10 23:44 ferke1 részére

Az enyémben(2.3) valahol 80ezer mérföldnél cserélt a Mazda,vagyis az előttem levő tulajnál.Furcsálltam is,mivel láncos...de ők tudják.

pusi65 | 2013-06-10 22:50 Tomi85 részére

Legegyszerűbb, ha van a közelben egy ügyes 9 éves srác pici kezekkel,vagy garantált az epilálás a kézfejről.Gyár szerint a kerékjárati sárvédő műanyagot kell megbontani és onnan támadni. Kupak fedi belül, szinte a sárvédőben. jól eldugva. Kb 20 fokot kell elfordítani. Utána saru le,biztosító rugó ki, izzó ki.(H1) Bal és jobboldal között az a különbség, hogy az egyiknél többet káromkodik az ember. :)

Zozyka | 2013-06-10 22:15 Zozyka részére

Az erősítés szintje alatt nem a hangerőt értem.:) Hangerő már 13-15-n is bőven sok.

Zozyka | 2013-06-10 22:13 454.casull részére

Nekem is Bose rendszeres a kocsim.Szerintem teljesen korrekt a hangja. Talán a magas szólhatna szebben egy kicsit. Próbáld meg az EQ-t átállítani a rádión. A mélyet is, meg a magasat is +6dB-s kiemeléssel járatom. Plussz az erősítés szintje is maxra van tekerve.így sztem korrekt. Elég jól kijön, ha valaminek szar a minősége (nincs mély, csúnya a magas). Próbáld meg:Bass: +6dB Treble: +6dB Ac level: 3

kekati | 2013-06-10 21:07 mazda-auto.hu részére

Szia! Megmértem az ellánállást és 1,5 ohm-ot mutatott. Nemtudom,hogy ez milyen adat jó vagy rossz?

ferke1 | 2013-06-10 19:48

Sziasztok! Egy 2003-as évjáratu,2.0-es benzines 6-osom van.Láncos vezérlése van,és érdeklődni szeretnék,hogy kell e vezérműláncot cserélni benne,mert egyik szerelő ezt mondja,a másik azt.270e km van benne.Egyébként semmi problémám nincs a kocsival,mindenkinek csak ajánlani tudom.6 éve használom,és 200e km-t tettem bele,de még semmi problémám nem volt vele.

EnergieLaczy | 2013-06-10 18:26

Szia Tomi85! Igaz nem magyar, de a képek érthetőek. Hátha benne van a tied is: http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2674741&index=10 Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó