2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kriba | 2013-06-04 22:47

másik gondom az lenne:(mazda6 2006 os,2.0 dízel 143le ) indítás után dadog alapjáraton,gázt nyomva szenvedve próbál felpörögni míg egyszer csak mintha "kitisztulna" és minden rendben.később ez a gond alapjáraton nem jelentkezik,mindig csak indítás után. kapott "rendszer tisztító adalékot" meg drágább gázolajat....hatott is,kb 2-3 hétig. de most megint elkezdte. esetleg tudna valaki ötletet adni mi lehet a gond vagy melyik alkatrésznél keressük a hibát? előre is köszönök bármilyen infót. üdv.

kriba | 2013-06-04 22:41

jó napot esetleg alvázszám alapján utána tudnak nézni az autó előéletének?

littlerock79 | 2013-06-04 18:50 davidadri részére

A porlasztócsúcsok alatti alátét átégésekor az égésgázok az olajtérbe jutnak, és a forgattyúsház szellőzésen keresztül a szívócsőbe hordja az olajat. Én kicseréltem az enyémeket, de ilyen jellegű problémával mint a tiéd nem találkoztam.

littlerock79 | 2013-06-04 18:46 sk84 részére

Legjobb megoldás: elvinni egy szervizbe, otthagyni, és reggel próbálgatják, hátha kiderül mi okozza a hibát. Az alapjárat ingadozás sokmindentől lehet. Magától ritkán javul meg. Egy átlagembernek sem szerszáma, sem tudása nincs ehhez. Első körben a néhány tízezer forintos hibakeresésre kell összerani a pénzt.

littlerock79 | 2013-06-04 18:40 Foreszt 074 részére

A fűtőolajat nem szokták 1000 bar felett porlasztani és nem fontos, hogy minél kisebb koromkibocsátással égjen. Remélem DPF-es autóba öntöd, mert az ilyen dolgok láttán, még a legkevésbé kárörvendő ember is sírva röhög...

wazabby17 | 2013-06-04 17:58 davidadri részére

szerintem a turbó ereszti az olajat a szívooldalon, és mivel a turbóból kilépő levegő (és azzal együtt olaj/olajpára) áthalad az intercooler-en, hogy lehűljön, ezért olajos. Ha turbó volt javítva, de a csövek amik az intercoolerhez nem voltak tisztítva, akkor az ottragadt olaj tovább megy az intercoolerbe újra.

sk84 | 2013-06-04 17:46

Sziasztok Szeretnem a segitsegeteket kerni. 2006 Mazda 6 143 Le RF7J motor inditaskor alapjarat ingadozik,kb 25-35 mp ig.Utana elmulik. Okozhatja ezt EGR szelep el kokszolodasa? Vagy inkabb kezdjek gyujteni injektorra? 209.000 van az autoban. Minden otlet jol jonne. Koszi.

davidadri | 2013-06-04 15:23

Tisztelt szakértő Irtam pár hete hogy a mazda 6 dieselemmel turbo bajom volt sokszor már,intrcoolerem tele van olajjal !! Azt a választ kaptam hogy a befecskendező alátétet is probáljuk meg cserélni!!pontossan mire is gondolt,hol is van ez pontossan,és ha esetleg ez a hiba,akkor az összefügg a coolerhűtöben lévő sok olajjal??

Foreszt 074 | 2013-06-04 07:07

szeretném megkérdezni mi a külömbség gázolaj és fűtőolaj között a be nem fizetett adón kívűlés attól eltekintve hogy illegális?Válaszát előre is köszönöm!

wazabby17 | 2013-06-03 18:02

Hogy lehet keresni ebben a fórumban? Írta valaki, hogy 13H50A - kódú porlasztót cserélt, de 13H50B-t adtak, nagoyn kiváncsi vagyok, hogy mi a vége, de a googli az hülye, nema adja ki a pontos oldalt, ahol ez a hozzászólás van, és nekem nincs kedvem 100 oldalt végigböngészni... HOGY lehet keresni?? Valaki segítsen. vagy abba, hogy 2002-es mazda6 dizel, 100 kW-os, JMZGG14R241172812 alvázszámmal 13H50A jelű vagy 13H50B jelű porlasztó jár bele?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó