2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-05-23 08:10 Anonymous részére

Talán a kipufogó leömlő hővédő lemeze? Vagy ahhoz hozzáér valami? Nem tudom.

Anonymous | 2013-05-22 14:43 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése

Motortartó bakhoz ez csendes,ráadásul az pont terhelésváltáskor jelentkezik általában.A hangja nem rezonálás szerű,inkább mintha valami szelep kalapálna,fémes.Az egyéb alkatrész,hozzáérő cső-téma nekem is eszembe jutott már,szóval átjártam mint egy nyest alul-felül.Alapjáraton illetve üresben egyébként nem produkálja!Mintha(de lehet képzelődök már) hidegen halkabb lenne.Az alábbi linken valamennyire hallható 7-11 illetve 18-21 másodpercnél. http://youtu.be/4YbVLIO6Rok

Ahura6 | 2013-05-22 10:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:38 454.casull részére

Ha valóban a motortérből jön, és nem fordulatszámfüggő, akkor talán motortartó bak probléma, vagy valami más a motoron kívül is rögzített kábel hozzáér a rezgő motorhoz. Hallani kellene!

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:32 Ahura6 részére

Sem szerviz, sem pedig garanciális bejegyzés nem tartozik ehhez az autóhoz. A nagyon régen kiadott "csökkentett füstölés" szoftver sem lett még feltöltve a vezérlőegységre.

454.casull | 2013-05-21 15:17

Üdv!2005-ös 2.3-as 6-osom motorteréből ciripelő hang jön motorfék és terhelés közötti állapotban(szóval mikor épp gurulok,pl. tempomattal pályán).Vajon mi okozhatja?Motorfordulattól,sebességtől független a ciripelő hang üteme.Minden ötletet,tapasztalatot,segítséget előre is köszönök!Ha már kérdezte valaki korábban és megválaszolásra is került,akkor bocsi.

Ahura6 | 2013-05-21 12:42

Tisztelt Mazda-auto! A JMZGG14R201291455 alvázszámú Mazda6 gépkocsinak a szervíztörténete érdekelne? Köszönettel

Avik | 2013-05-21 12:06 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, akkor cserélem a maradék hármat is.

mazda-auto.hu | 2013-05-21 11:40 Avik részére

Ezek a tömítések a külső levegőtől szigetelik el a szelepfedél alatti belső motorteret, ahol kartergáz van. Ezért ezeken a pontokon méretlen, fals levegő juthat be a motorba. 2. Ezeket a tömítéseket érdemes egyszerre cserélni, mivel idővel elöregszenek.

Avik | 2013-05-21 09:27

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi probléma felderítésére szeretném a segítségét kérni. Az autóm 2006-os Mazda6 2.0, 121LE Diesel, ingadozó alapjárattal kezdődött, majd olajfolt jelent meg alatta. A motorburkolat leszedése után a hengerfej oldalán volt olajos, de nem lehetett pontosan megállapítani, hogy a szelepfedél-tömítésnél vagy a üzemanyag-nyomócsöveknél ereszt. Ezután letakarítottam és pár nap alatt kiderült, hogy az egyik nyomócső szimeringje(RF5C-13-R08) ereszt. Lecserélés után az alapjárat is stabilizálódott, viszont 3 nap után visszatért az ingadozás. Kiváncsiságból megint leszedtem a motorburkolatot, másik 2 szimeringnél is megjelent némi olaj. A kérdés, hogy alapjárat ingadozásnak ez lehet-e az okozója és indokolhatta-e valami, hogy egyszerre szállt el több szimering is? Előre is köszönöm válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó