2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


454.casull | 2013-05-23 09:07 mazda-auto.hu részére

Volt már ilyenem egy Mondeónál,szóval ellenőriztem azt is.De úgy emlékszek egyébként,hogy az üresben/álló autónál is jelentkezett.EGR szelep,nem csinálhat ilyet?Esetleg bármi más alkatrész?

mazda-auto.hu | 2013-05-23 08:10 Anonymous részére

Talán a kipufogó leömlő hővédő lemeze? Vagy ahhoz hozzáér valami? Nem tudom.

Anonymous | 2013-05-22 14:43 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése

Motortartó bakhoz ez csendes,ráadásul az pont terhelésváltáskor jelentkezik általában.A hangja nem rezonálás szerű,inkább mintha valami szelep kalapálna,fémes.Az egyéb alkatrész,hozzáérő cső-téma nekem is eszembe jutott már,szóval átjártam mint egy nyest alul-felül.Alapjáraton illetve üresben egyébként nem produkálja!Mintha(de lehet képzelődök már) hidegen halkabb lenne.Az alábbi linken valamennyire hallható 7-11 illetve 18-21 másodpercnél. http://youtu.be/4YbVLIO6Rok

Ahura6 | 2013-05-22 10:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:38 454.casull részére

Ha valóban a motortérből jön, és nem fordulatszámfüggő, akkor talán motortartó bak probléma, vagy valami más a motoron kívül is rögzített kábel hozzáér a rezgő motorhoz. Hallani kellene!

mazda-auto.hu | 2013-05-22 10:32 Ahura6 részére

Sem szerviz, sem pedig garanciális bejegyzés nem tartozik ehhez az autóhoz. A nagyon régen kiadott "csökkentett füstölés" szoftver sem lett még feltöltve a vezérlőegységre.

454.casull | 2013-05-21 15:17

Üdv!2005-ös 2.3-as 6-osom motorteréből ciripelő hang jön motorfék és terhelés közötti állapotban(szóval mikor épp gurulok,pl. tempomattal pályán).Vajon mi okozhatja?Motorfordulattól,sebességtől független a ciripelő hang üteme.Minden ötletet,tapasztalatot,segítséget előre is köszönök!Ha már kérdezte valaki korábban és megválaszolásra is került,akkor bocsi.

Ahura6 | 2013-05-21 12:42

Tisztelt Mazda-auto! A JMZGG14R201291455 alvázszámú Mazda6 gépkocsinak a szervíztörténete érdekelne? Köszönettel

Avik | 2013-05-21 12:06 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, akkor cserélem a maradék hármat is.

mazda-auto.hu | 2013-05-21 11:40 Avik részére

Ezek a tömítések a külső levegőtől szigetelik el a szelepfedél alatti belső motorteret, ahol kartergáz van. Ezért ezeken a pontokon méretlen, fals levegő juthat be a motorba. 2. Ezeket a tömítéseket érdemes egyszerre cserélni, mivel idővel elöregszenek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó