2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


454.casull | 2013-06-12 08:11 Tomi85 részére

Egyébként amit belinkeltél oldalt,annak az alján van kompatibilitás kereső,csak nekem nem nyitja meg telefonon,a gépig meg lusta vagyok elmenni.

454.casull | 2013-06-12 08:08 Tomi85 részére

Elméletileg H1,H3,H7 kell bele.Sorban:Refi,köd,tompított.Na persze ha nem xenonos.Én is Osram izzókat használtam,nekem nem volt velük semmi gondom és látható a külömbség.Az emelt fényerő azonban rövidebb élettartamot is jelent,de nem olyan drasztikusan.Amúgy az enyémben még a gyári Philips xenonok világítanak lassan 8 éve...

pusi65 | 2013-06-12 07:41 Tomi85 részére

H1-et és a pici 5w-ost biztosan használ ez az autó. Szerintem H7-et nem.Egyébként a Metroban nem Tungsram, hanem "sárga" csomagolásban de kipróbáltan jó minőségben ötödéért megvehető. A kicsi 5w párban 200 ft.Igaz, nem fogja "night breaker"-ni az utat, csak rendesen izzani :)) Emlékszem, ezek a mazdák Philips-et kaptak gyárilag és kb 2000 km alatt kiégtek a dízelekben - a minőség bajnokai...

Mazdalover | 2013-06-12 00:00

Sziasztok Mazdasok! Mi lehet a problema, ha a hatso helyzetjelzo nem eg, mig a tolatolampa es a hatso feklampak egnek?Az egoket kicsreltuk es a biztositektablakon sem latszott semmi gond.Van a motorhazban levo es a vezetooldali labtamasz mellett levo biztositektabla mellett meg valahol egy harmadik is a Mazda 6-ban?Vagy melyik kis vagy nagyobb biztositekot kellene kellett volna meg megnezni? Megkoszonnek minden mas otletet hogy hol keressuk a hibat.A kalaptarton levo plusz feklapma sem eg,ennek a problemanak hol keressuk a forrasat?Illetve szoljatok, ha tudtok egy megbizhato rendes autovillamossagi szerelot Budapesten vagy Godoloon es kornyeken vagy a ket telepules kozott.A kocsi egy benzines 2002-es Mazda 6 1.8i TE.Elore is koszonom.Mazdalover

geszti | 2013-06-11 22:43

üdvözlet Varga Úr! lenne egy olyan kérdésem, megtudná nekem mondani mennyibe fog kerülni 2003as benzines 2000 köbcentishez az olajleeresztő csavar és műanyagház? Mai olajcserénél nem tudtuk kicsavarni a imbuszkulccsal a kis csavart, ahol a kisebbik alátétet kell cserélni. Ha feszegettük volna lehet eltörik műanyaggal együtt. A műanyag alatt azt értem amibe bele kell dugni a szűrőbetétet és a körben a menetes részére pedig a gumitömítést. ez lenne majd következő olajcserénél esedékes, csak érdeklődnék, lehet e kapni és mennyibe fog kerülni. Előre is köszönöm.

Tomi85 | 2013-06-11 22:29

Sziasztok! 2003-as 2.0 benzines Mazda 6-osomhoz jó ez a csomag? Sík hülye vagyok ehhez, légyszíves segítsetek! Köszönöm http://www.vilagitas.eu/night_breaker_plus_akcio#page_artdet_tabs

r105tc7 | 2013-06-11 19:45

Tisztelt Mazda-autó! Mazda 6 vásárlása előtt állok a kinézett típus 1.8 benzines kérném, amennyiben lehetséges alvázszám alapján adjon információt az autó előéletéről, esetleges javításokról JMZGG128251250031. Elvileg vezettett szervízkönyves és jelenleg 124000km van benne. Az igaz, hogy volt hátsó sárvédőív rozsdásodás miatt visszahívás, mert ezen van rozsda? Köszönettel Zéé

nagyand | 2013-06-11 11:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választt.Ehhez a müvelethez (kiemelövilla zsírzás) le kell venni újból a váltót és a kuplungszerkezetet?Vagy van "egyszerü" megoldás rá? Mert már megszoktam hogy kemény a kuplung, csak akkor volt furcsa mikor csere után nagyon puha volt. Gondolom az lenne a normális.

mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:13 nagyand részére

Elképzelhető, hogy nem lett megtakarítva a "cső" amin a kinyomócsapágy csúszik, de be lehetne zsírozni a kiemelő villa és az alsó munkahenger találkozási pontját is. Nem voolt még ilyen jellegű problémánk, így látatlanban nem tudok többet írni

mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:06 kekati részére

Elvileg jó adat, hiszen a legtöbb szabvány hangszóró általában 4 Ohm-os, de a Bose a kisebb áramfelvétel miatt általában egyedi ellenállásokkal dolgozik...és éppen a kis impedancia miatt óvatosan bánni azzal, hogy külső erősítő hajtsa meg a gyári mélyet. Könnyű széthajtani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó