2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2013-06-13 13:53

Tisztelt Mazda-Autó! anno kérdeztem, hogy a 225/45R18 vagy a 245/40R18 gumit rakjak az autóra. Önök az előbbit ajánlották (225/45R18). Érdeklődnék, hogy a 235/40R18 az vajon szintén jó volna? Mps-re rámegy. Nekem sima M6-om van 2003-s.

mazda-auto.hu | 2013-06-13 07:42 dana részére

Nálunk 6 órás munka.

tomasso | 2013-06-12 20:26

Érdeklődnék hogy m6ba felújított generátort mennyiért lehet beszerezni?!

Tomi85 | 2013-06-12 16:01

Sziasztok! Megfejtettük az izzó kérdést. Fel kell nyitni a motorháztetőt, és a lámpabúrára, az izzó fölé oda van írva, hogy milyen kell bele. A tompítottba és a refibe is H1-es.

dana | 2013-06-12 12:30

A váltó leszereléséhez mennyire kell megbontani az autót? Gondolom alsó burkolat le, féltengely ki, motort alátámasztani, elektromos csatik ki, váltó bakról le, és utána leszerelhető? Mennyi idő kb. és mennyi pénz? Fusi szerelő mennyit kér egy ilyen váltó le-felrakás műveletért? Köszi!

mazda-auto.hu | 2013-06-12 11:59 kekati részére

Úgy tűnik ez ugyanaz, de ha a fotóról is leolvasható cikkszám egyezik, akkor biztosan.

kekati | 2013-06-12 10:10 mazda-auto.hu részére

Szia! A mélynyomóhoz találtam ebay-en egy erősítőt, csak az audiba való. Kinézetre ugyan úgy néz ki, meg a csatlakozó is ugyanaz. http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Audi-A3-S3-8L-96-03-Bose-OEM-sub-subwoofer-amp-amplifier-/281112291869?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4173992a1d Árba nem volna rosz csak nem tudom, hogy jó e hozzá

mazda-auto.hu | 2013-06-12 09:45 geszti részére

A műanyag fedél 27000,-Ft, a kis csavar 4180,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-06-12 08:58 r105tc7 részére

Nincs digitális szervizkönyv, az utolsó egyéb bejegyzés 2010.02.16. 82490 km, így valós lehet a km. óra állása. A korrózió elbírálásánál szempont, hogy évente minimum egyszer Mazda szervizben járt az autó, és ez igazolható is. Ha igen, akkor egy hivatalos Mazda szerviznek kell a megadott módon kérelmezni a javítás engedélyezését a Mazdától.

mazda-auto.hu | 2013-06-12 08:52 nagyand részére

A kiemelő villa, és a munkahenger nyomórúdja kívülről is zsírozható, de a kinyomócsapágy "csövének" zsírzása csak a váltó leszerelésével oldható meg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó