2025. Augusztus 5. Kedd - Krisztina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zsigi boy | 2012-10-16 21:01

Sziasztok!Engem is érdekelne használt lemezfelni 16collba,téligumim az van.Már régota nézelődök de eddig még nem találtam.Ha valaki tud segíteni jelezzen.Hajdu-bihari vagyok.2004 m6 diesel kombi Zsigiboy

nagyand | 2012-10-16 16:47

Sziasztok! tudom hogy az nem adok veszek rovat. Keresek M6-ra (2003-as) 15 colos használt téli gumikat, esetleg felnivel együtt. Ha van valakinek elfekvö és még használható profilmélységü, kérem jelezze. köszönöm.

dana | 2012-10-16 15:12 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm az infókat!!!

mazda-auto.hu | 2012-10-16 14:49 dana részére

Akkor valószínűleg az a két injektor nincs rendben. Jó kérdés! Nem tudom, de valószínűleg 10-20000 kilométer biztosan kell, hogy látványos legyen az anyaghiány. Ennél gyorsabb kopás esetén szerintem kívülről (érzékszervek) is érezhető a befecskendezési hiba, mely felhívja a figyelmet a javítási igényre.

dana | 2012-10-16 14:44

Köszönöm! Mennyi időt (km-t) jelenthet ez a hosszútávú erózió? Egyébként a 4 dugattyúból a 2 belső volt ilyen. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-10-16 14:31 dana részére

Befecskendezési nyomás hibára utal (hosszútávú), mely lehet egy adott henger befecskendezője hibájából, de akár a rendszer hibája is, mely esetben mind a négy befecskendező érintett. Általában a megkívántnál alacsonyabb nyomás miatt oszcilláló nyomáshullám alakulhat ki a befecskendezőben, mely a kívánt időpont után is juttat gázolajat a hengerbe. Ennek pedig túlzott hőképződés, majd eróziós anyagfogyás lehet a következménye. Persze ez rossz befecskendezési időzítés, nem megfelelő injektor illesztés (szoftveres) miatt is lehet. A rendszert illetően rossz nyomásszabályzás is okozhatja, természetesen a nagynyomású részben.

katyilka | 2012-10-15 22:03 bazsyk részére

Az olajcsere utáni DPF nullázás az enyémen működik 2008.08.havi. A rokonom hatosán nem műkszik 2006.07. hó, bár annak a relédoboza, meg az a hat tűs csatlakozó se ugyanolyan, mint a képen. A sikertelen próba ellenére kárt nem okozott. Próbáld ki, ha a leírás szerint az ötszöri lenyomás után ötször felvillan az izzítás visszajelző akkor jó, ha nem, akkor nem.

dana | 2012-10-15 15:55 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszokat! Ide raktam fel egy hasonló képet. Ez sajna nem az enyémről készült. Hasonlóan csillag, de inkább már hatszög alakban van a mélyedés széle elkopva, elégve. Egyértelműen látszik a 6db fúvóka (porlasztó lyuk) iránya. http://www.kepfeltoltes.hu/view/121015/315907_3_b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mazda-auto.hu | 2012-10-15 15:02 dana részére

1. Használható. 2. A dugattyú látványa alapján az okok tekintetében összesen 34 féle dugattyúsérülést tudunk megkülönböztetni. Belső perem alatt mit értesz. A kompressziós mélyedés szélét? 3. Az olajszivattyú kopása nem jellemző, kivéve ha fém alkatrész kerül az olajkörbe. Erre viszont van több precedens. Az olajnyomással kapcsolatban az olajszívó cső fémszűrőjének eltömődése gyakoribb. Ezt elsősorban a fellazult befecskendezők mellett leváló korábbi karbon lerakódások olajteknőbe kerülése okozza (a szelepfedél olajvisszafolyó furatain keresztül jutnak le a teknőbe).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó