2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-10-04 09:02 bodobacs részére

Elsősorban diagnosztikát kellene végeztetni. Így mérhető pl., hogy mekkora üzemanyag nyomás van a nagynyomású ágban, de kiderülhet az is, hogy más okozza a bajt.

bodobacs | 2012-10-03 22:04

Kedves TI! Üdvözlök mindenkit a fórumon. Rregisztrálásom oka, hogy nemrég vásároltam egy mazda 6 kombi dízel, 2005-ös évjáratú kocsit és akadt egy problémám. A kocsi indításkor nem tud robbantani, csak szorgalmason próbálkozik az indításra. Hívtam egy éjzsaka szervízt is mert sürgös munkautam volt. Akkor azt mondták kevés az üzemanyag, magas a lejtő így levegőt szívott. De most lejtőn sem volt, teli tankkal is van és levegőztettünk is az elmondottak szerint de még sem mukkan meg. Ötletetek, hogy mi lehet vele??

dana | 2012-10-03 19:11

A szimmering miatt folyhat át az olaj, ez határolja el a két olajat, de úgy gondolom a csapágynak nem hasznos a motorolaj.

dana | 2012-10-03 19:08

Üdv! Érdeklődnék hogy a GG-s Diesel Mazda6 szervószivattyújához kapható-e külön szimmering? Kiszedett szimmering típusszáma: NOK AW8679E. Mazda program szerint nem hoz fel külön alkatrészeket, gyári számot. Illetve gyárilag NSK 6203Z csapágy van benne. Vagyis ZZ. Jó bele a 2RS-es csapágy is? Gondolok itt arra hogy a csapágy egyik oldala szabadon van a hajtó fogaskerék felé, ahol is motorolaj kering. Érdemesebb lenne egy zártabb csapágy a ZZ-stől. A másik fele a szimmering felé né, ott végül is lehetne fémpajzsos. Nem gond hogy gyárilag motorolaj juthat a csapágyba? Nekem szinte már fekete volt a szervóolajom, ezért is gondolkodok egy tömítetteb csapágyban. Igaz az RS csapágynak nagyobb az ellenállása, jobban melegszik. Köszönöm!

pusi65 | 2012-10-03 18:26 farkasd részére

Már szavak nélkül is sokat elárul az első találkozás. Pl. 140, vagy 240, vagy 340 ezer van-e benne.Mivel a kettőstömegű lendkerék cseréje horror pénz, csere előtt inkább eladják :)és még rengeteg dolog... megbízható szerelővel vagy komoly saját tudással kell használtat venni - pláne ha dízel.

farkasd | 2012-10-03 08:10 Oszi részére

Köszönöm szépen! Tervben van autó vásárlása, és a kiszemeltek közt van egy ilyen 136 lovas dízel is 6os is. Mire érdemes figyelni amikor megnézem, mit kérdezzek az eladótól? Óra szerint 140000 km van benne. A felfüggesztésen és egy-két tartóelemen korrózió nyomai láthatók. Ez mennyire probléma illetve gyakori? Esetleg tudnátok segíteni abban, hogy hol találom meg a mazda6 (2005) csereintervallumait, és hogy mennyire költséges fenntartani ezt a modellt?

mazda-auto.hu | 2012-10-02 15:21 lehozsoci részére

...ebben a szűrő dologban nem tudok egyetérteni veled. A szűrők papírjának méretszűrési képessége már újkorukban is adott. Ahogy használat közben tömődnek, úgy csökken az áteresztési képességük, így egy idő után teljesítmény, és egyéb problémák jelentkezhetnek. Ezt a Mazda mérnökei a gyári szűrő esetében 60000 km-ig szavatolják. De nyilván ez az üzemanyag rendszer állapota, tank, gázolaj stb állapotától is függ. Ezért a gyakoribb csere biztosan nem árt. A cserének max. annyi veszélye van, hogy csere közben kerül valami a már "szűrt" részhez (pl. koszos kézről), illetve, hogy gyengébb minőségű szűrő kerül beszerelésre. De a szűrő mikron szűrési képességeit nem befolyásolja a szűrő tömítettsége. Az átömlési képesség változik, ha a papír hasznos felülete csökken.

Dexx33 | 2012-10-02 14:31 lehozsoci részére

Es ha nem akkor hogy tudom osszehangolni??? Nagyon szepen koszonom.

lehozsoci | 2012-10-02 12:42 lehozsoci részére

Megint elfelejtettem valamit... Ha MAF sensort cseréltek, akkor kérdezz rá hogy össze hangolták-e a PCM-el! Üdv lehozsoci

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó