2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-09-27 15:40 leanykoncer részére

Ha a motor eszi meg az olajat, akkor elsősorban a befecskendező alátéteknél tömítetlenség, másosorban turbófeltöltő kopás okozza általában. A kopogó hang az előbbire utalhat.

leanykoncer | 2012-09-27 15:07

Tisztelt Mazda-auto! 2007-es Mazda 6 CDH DPF autóm van. A legutóbbi mérésem óta drasztikusan leesett az olajszint. Jelenleg a min. jelzés alatt látható egy kevéske, miközben korábban mindig a max. jelzés fölött volt egy kicsivel. Olajcsere óta 7500 km-t tettem meg. Eddig inkább az idegesített, hogy a nívópálca oldala is tiszta olaj volt amikor mértem, (hiába töröltem tisztára mérés előtt) és emiatt nehéz volt megállapítani, hogy pontosan mennyivel van a max. jelzés felett. De most egyértelműen a min. alatt van. Sajnos nem parkolok mindig ugyanazon a helyen, ezért nem tűnt fel, hogy lett volna olajfolyás. A teljesítménye sem csökkent, talán egy kicsit kopogósabb a hangja, de ezt lehet, hogy csak beképzelem... Mitől lehet ez az olajszint csökkenés? Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-09-26 10:13 Nyiri részére

Ha már japán autó, akkor legyen NGK. :-)

mazda-auto.hu | 2012-09-26 10:11 nagydann részére

Ha nem koromszűrős (DPF) az autó, akkor használható.

mazda-auto.hu | 2012-09-26 10:03 jerotibi részére

Csak a GTA lökhárító burkolatban van alul a ködlámpa, a többi esetében a fényszóróban van. A dízel GTA ködlámpa keret úgy van kialakítva, hogy a lámpabúra mellet tudjon áramlani a levegő a köztes hűtőhöz. Ebben az autóban nehezen észrevehető, de számít a hűtés.

Nyiri | 2012-09-26 10:01 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ. Védekezésül annyit hogy 1 éve vettem és vezetett szervízkönyves. Átlapoztam és nem láttam hogy 80.000nél volt csere de én 155-l vettem és csak most néztem utána hgoy kellene új. Milyen gyetyát ajánlasz? NGK vagy BOSCH? Köszi

Kintopsar | 2012-09-26 01:18

Tisztelt Mazda-auto! Tanacsot szeretnek kerni. Az auto egy 2006-os m6-os diesel, 121 loeros, 210ezret futott. Miutan az autopalyara felhajtottam nehany percnyi vezetes utan 130-as tempot tartva feltunt, hogy az auto nem gyorsul tovabb, emelkedon sebesseget veszit. Ez elofordult mar korabban is,(ketszer) de a palyarol lehajtva meg is szunt. Most viszont kis idore a teljesitmeny csokkenes utan a dpf lampa is elkezdett villogni. Masfel ora allas, inditas, dpf vilagit majd par szaz meter utan ismet villog, teljesitmeny esik. Dpf majusban volt regeneralva szervizben, varosban alig hasznalom, igaz, hogy "meghajtva" sincs surun a gep, napi szinten munkaba 20-20 km. Fogyasztas 6.5 liter. Mire szamithatok? Valaszukat elore is koszonom!

nagydann | 2012-09-25 18:26

Tisztelt Szakértő! Érdeklődnék, hogy ez az olaj alkalmas-e az MZRCD 2.0 dízel motorokba: http://www.olajshop.hu/auto-olaj/eni-i-sint-tech-0w-30-1-l.html Köszönöm előre is.

jerotibi | 2012-09-25 17:29 mazda-auto.hu részére

Értem...Szuper...ha közelebb lennék még azt is mondanám,hogy szereljük ott de az Győrtől elég messze lenne..) A bajom az ,hogy a szerelő sem tudja ,hogy a mi gond de a gyanúja az a tárcsa és vele együtt a kuplung szerkezet...176000 Km van a kocsiban és a kicsi mellék zöreje van kiengedett kuplunggal a motornak + rúgdos egy picit a pedál ha lábamat a pedálon tartom kb 5 cm -ert benyomva ...ennyi a hiba ...működésben semmit nem tapasztalok. ?! A másik kérdésem ugye ezekben az utólag beszerelhető ködlámpa helye mögött helyezkedik el az Intercooler ...számít ha beszerljük a ködlámpát és ezzel azt a kis légbeomlőt eltakarjuk...?Vagy nyugodtan be lehet szerelni..? Köszönöm a választ..)

mazda-auto.hu | 2012-09-25 13:46 jerotibi részére

Benne van minden, tehát a kettős tömegű lendkerék, a kuplung tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy. Ebből a termékből egyelőre nem létezik gagyi utángyártott. Ez is a gyári beszállítótól származik. Igazából ha mi szereljük, akkor szoktuk ilyen áron adni, de postázásra sem mondunk nemet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó