2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:36 Nyiri részére

Csoda, hogy még működik. Igen, legkésőbb 100000 km-nél cserélni kellett volna.

mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:34 jerotibi részére

Ez nálunk kerül ennyibe, és az árban (240000,-Ft) a postaköltség is benne van

mazda-auto.hu | 2012-09-25 11:33 Szilasz részére

Ha valóban jó a nagynyomású pumpa, és a befecskendezők, akkor például a hozam/nyomás szabályzó szelep is okozhatja a problémát. Valószínűleg üzemanyag nyomás probléma áll fenn, de ez vizsgálható, így ki lehetne deríteni.

Fecó | 2012-09-25 10:48 Nyiri részére

Akkor hajrá! Már bocs,de a gyertyákat már rég kidobtam volna(60.000-80.000km ként kb csere),de a gyertyakábel szett cserével megvárnám hogy az új gyertyákkal hogy üzemel(de nem vagyok szerelő)!

Nyiri | 2012-09-25 09:52

Sziasztok! Mazda6 2003 2.0 benzines. Érdeklődnék hogy a gyertyakábel és gyertya csere mikor esedékes (km intervallum)? Alacsony fordulaton (2000 körül) nagyon gyengének érzem a kocsit. Azért tippelek gyújtásra mert a korábbi autóm (Ford) ugyanígy viselkedett és ott gyertyakábel szett és gyertya csere megoldotta a problémát. Most 177.000 van benne. Szerintem ideje már. Szerintetek?

jerotibi | 2012-09-25 01:43

Ahha..köszönöm....még egy kérdés ha csak a komplett szett kellene az is megoldható ?Mert én győri vagyok....szóval elég messze önöktől..illetve ez minden mazda márkaszervízben ennyibe kerül?A diagnózis amit a szerelőm mondott egyenlőre sejtés szintjén van mert kiengedett kuplungnál némi mellék zörely hallható de működésében egyenlőre még semmi más..kivéve,hogy néha kicsit visszarúgdos a kuplung pedál....

Szilasz | 2012-09-24 19:50

Sziasztok! Egy kis segítségre volna szükségem. Van egy 2003-s évjáratú Mazda 6 CDHTE 2,0 diesel típusú gépjárművem. Az utóbbi időben probléma adódott az autóval. Hideg motornál az autó beindul de egyeneltlen az alapjárata és pár másodperc múlva lefullad. Ezt követően hosszabb önindítózás után újraindul, de azonnal elengedi az alapjáratot. Azonban amikor a megfelelő motorhőmérséklet eléri akkor az alapjárat helyreáll és nem fullad le. Míg a 90 fokot el nem éri magas fordulatszámon kell tartani, mert azonnal lefullad. Először arra gyanakodtunk, hogy a vákumcsövek el vannak törve, repedezve. Ezeket cseréltük, de a hiba nem szűnt meg. A számítógép azt írta ki, hogy a légtömegmérővel van probléma. Ezt cseréltük, de a hiba szintén nem szűnt meg. Arra gyanakodtunk, hogy a porlasztócsúcsok és a nagynyomású szivattyú ment tönkre, azokat bemérettük és semmi probléma nem volt velük. Ellenőriztük a szelephézagokat, de azok is rendben voltak. Több számítógépre rá volt rakva, de egyik sem írt ki hibát. A probléma télen kezdődött, menet közben kivillant a menetstabilizátor és a motordiaknosztika visszajelző. Hibakódként az írta ki, hogy a nyomaték pillanatnyi értéke hibás. Erre azt mondták, hogy lehet hogy egy kis kosz került a rendszerbe, a hibakód törlésre került. Még egyszer kétszer kivillant a lámpa de kis idő múlva eltüntek. Télen mikor egyre hidegebb lett egyre nehezebben indult be. Én a hidegre gondoltam, nem nagyon foglalkoztam vele, végül is nem garázsban áll, előfordulhat a nagy hideg miatt. De szépen lassan egyre hangosabb lett és kezdett az alapjárat ingadozni. Majd elkezdődtek a lefulladások. Lefulladást követően nagyon nehezen indul újra és egyből lefullad, amennyiben nem tartom magas fordulaton. A kötelező rendszertisztításokat elvégeztük, de semmit nem jelent. Még annyit hozzátennék, hogy mikor valamihez hozzányúltunk, pl légtömegmérőt cseréltük, megtisztítottuk a nagynyomású szivattyút, porlasztócsúcsokat akkor pár napig az autóval nem volt probléma de újra előjött a hiba. Ezzel párhuzamosan jelentős teljesítmény visszaesést is van. Sajnos kifogytunk az öteletekből, nem értjük mitől áll le a motor. Tudnátok segíteni nekem, találkoztatok már ilyen hibával? Mi lehet a megoldás?

Fecó | 2012-09-24 18:29 bazsyk részére

Már bocs beleszólok,de laikus vagyok,és az általam hajtott Hatosban 46.000km van 6 évesen,de én biztos nem cserélném le még ennyinél,feltételezem nem gyilkoltad,akkor meg 100.000-ig minek a csere!

DOXA | 2012-09-24 17:09 mazda-auto.hu részére

Az autót egésznap sütötte a nap, +25 fokot mutatott a hőmérő. Ahogy beindítottam az autót, talán 1 percen belül indult be. Aztán kis idő múlva le is állt. Azóta indítottam +9 fokban, és nem indult a kályha, ahogy kell 7 fok felett. : doxa

bazsyk | 2012-09-24 15:29

Tisztel mazda-auto! 5 éves lett a mazda 6 autóm, a könyv szerint váltóolaj csere szükséges. Az autóban 35000 km van. Milyen olaj szükséges és mennyi? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó