2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-09-12 12:06 Zozyka részére

Akkor egy lehetőség kizárva, de még ott van a korrekciós programozás futtatása. (Csak Mazda programmal.)

Zozyka | 2012-09-12 09:04 mazda-auto.hu részére

Igen, az új porlasztókhoz amit kaptam vezetékek azoknak a számai megegyeztek a porlasztókon található számokkal!

mazda-auto.hu | 2012-09-12 07:54 Zozyka részére

Valószínűleg a befecskendezésből ered a kopogás. Fontos lenne, hogy egyeztek-e a kábel számok, a befecskendező sorszámokkal. A típusú ("kábeles") befecskedezők cseréje után is le kell futtatni a korrekciós műveletet. Ha nagy lenne a szelephézag, akkor csattogna, ha túl kicsi, akkor nem indulna be a motor melegen, illetve hosszabb távon kárt is okozhat. Hidegen a szívó 0,15mm, és 0,35mm a kipufogó szelep érték.

Zozyka | 2012-09-12 04:38 Oszi részére

Nem, nem lett hozzátanítva, mert a szerelőim azt az információt kapták, hogy amennyiben új porlasztót vásárolunk, abban az esetben a hozzá tartozó azonos számú vezetéket is hozzá kapjuk. Ez így is történt.Mindegyikhez járt vezeték. Az infotámció többi része szerint, ebben az esetben nem kell a computert az új porlasztóhoz tanítani! Vagy mégis? Igazából az is kérdés, hogy a 13h50 egyéb jelzés nélkül az lehet, hogy a 13h50A 2012-s verziója?És az újítások során az A jelzést már nem írják ki?

Oszi | 2012-09-11 21:46 Zozyka részére

hozza lett illesztve az autohoz gyari geppel???tanitasi muvelet?ellenalas kabeleken levo szam egyezik a befecskendezon levo szamokkal?

Zozyka | 2012-09-11 21:40

Tisztelt Mazda-Autó! Jó pár héttel ezelőtt kérdezgettem dolgokat porlasztókkal kapcsolatban. Végül arra jutottam, hogy vettem bele újakat! azonban, amiket kaptam Denzo 13H50 márkajelzésűek Sem A sem B nincsen utána. Igazából ezzel nem is lenne gond, ha az autó menne :( A jelenség a következő.Miután a motor bemelegszik, 2000 feletti fordulaton elkezd olyan hangot adni a motor, mintha csapágyas lenne. Majd ha lecsökken a fordulat (pl egy váltás alkalmával) kb 1500-s forulatra, szintén fura hangja van a motornak. 2000 fordulaton tökéletes. Alapjárattal semmi gond nincsen. A szerelők szerint valami elektromos hiba (magasnyomású rendszer környékén, valami mágnes szelep) okozza a gondot. Egy ismerősöm szerint pedig a porlasztókat kellene a computerhez tanítani. Volna esetleg valami ötlet a hiba okára? Annyit még elmondtak a szerelők, hogy mikor gépre dugják, az adatok nagyon lassan (laggolva) érkeznek, mintha nem realtime adatok jönnének. További kérdés... A 2003 M6 100kW dízel gépjárműnél a szelephézagot mekkorára kell beállítani? Egy leírás szerint 150um-re. A szelephézag rossz beállítása okozhat kárt a járműben? Elméletileg nincsen szelep csattogás hang.

Zfenyvesi | 2012-09-11 19:49

Ja nem írtam le az előbb. Nem voltam még a hibát kiolvastatni. most hogy már be sem akar indulni a vas, muszály lesz húzni. talán holnap gépre teszik és kiderűl hogy mit tárolt el a computer.

Zfenyvesi | 2012-09-11 19:41 lehozsoci részére

Tisztelt Lehozsoci. Kb.2 hónapja vettem a kocsit elsőkézből és teljes vezetett szervízkönyves. Az előző tulaj szerint minden tél előtt átnézették a kocsit, A szervízkönyv szerint idén februárban kapott az autó friss műszakit olajat szűröket, meg ami még ilyenkor általános. A motorban szerintem nincs sok km, 127000-el vettem. De rá is térnék az olajnyomás kérdésre... Az elmúlt 3 hétben szabadságomat töltöttem, és ezalatt sikeresen bele tettem 3500 km-t a kocsiba. és igen tényleg, az olajnyomás visszajelző egy párszor felvillant. akkor amikor vissza esett a fordulatszám az alapjáratra, és néha ilyenkor egy kicsit még talán alá is, de csak egy két pillanatig. ekkor villant fel a lámpa, aztán alapjáratom el is aludt. tegnap amikor még beindult a kocsi (ugyanis ma már nem, vagy csak kb 20.-ra) alapjáraton csak a motorhiba jelző világított. És kicsivel az indulás után menetközben gyúlladt ki a kipörgő kereket jelző ikon.ilyenkor volt a fordulatszámmérő óra megbolondulása is, és valami természetellenes mechanikus zaj a motortérből. Kb. olyan mint valami "kerregés" kerestem a zaj forrását de alapjáratom nem csinálja ezt, csak menet közben. Az estetleges választ, és gondolatokat előre is köszönöm.

rbaggio | 2012-09-11 15:30

Tisztelt Varga Úr! 2003-as dízel 6-osomnál az alábbit tapasztalom. Függetlenül attól, hogy meleg-e vagy hideg a motor előfordul, hogy nehezebben indul be(többszöri "köszörülésre") néhány perc elteltével pedig pöccre. Korábban mérték kiszedve a porlasztó csúcsokat, résolajat is mértek, itt nem tapasztaltak hibát. Mi lehet a hiba?

lehozsoci | 2012-09-11 12:41 Zfenyvesi részére

Kedves Fenyvesi Zoltán! Én ugyan nem vagyok Mazda 6-os tulajdonos! Én csak javítom Őket...Három dolgot kellene tudnom! 1. hibakód kiolvasást (nem diagnosztika)csak a P vel kezdödő kód kell. 2. olajszint normális!!! 3. volt a verda szervízelve folyamatosan, gondolok itt az olajcserére. Üdv Zsocibá

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó