2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leanykoncer | 2012-08-30 10:42

Mazda 6 kombi CDH 2007-es évjárat. Kb. 3 hete cseréltettem fékbetéteket és tárcsákat elöl-hátul. Ferodo ThermoQuiet betétek, Ferodo tárcsák. Csere óta kb. 1000 km-t tettem meg. Mennyire normális vagy nem normális az, hogy még mindig nyikorognak a fékbetétek főleg kis sebességnél. Mit lehet tenni ellene?, mert nagyon zavaró. Továbbá a fékek cseréje óta egy kicsit jobbra húz az autó. Nagy erejű fékezéskor egyenletesnek tűnik a fékerő, de enyhe lassításkor, lámpánál majdnem egy negyed fordulatot elmegy jobbra a kormány. Ennek mi lehet az oka? Köszi

leanykoncer | 2012-08-30 10:15 nagyand részére

mazda-auto.hu | 2012-08-30 07:51 timargabor részére

Bruttó 240000,-Ft-ért tudunk újat. Futárral tudjuk küldeni, ha nem megy a személyes átvétel. varga@mazda-auto.hu

timargabor | 2012-08-29 22:54

Sziasztok, 2004-es, 89 kw, diesel mazda 6-hoz keresek kuplung szettet és lendkereket. Minden megoldás érdekel! 70 3696 832 gabor.timar@gmail.com

mazda-auto.hu | 2012-08-29 11:31 nagyand részére

Teljesen kihűlve az olaj lényegesen vastagabb, és vissza is folyhat a járatokból a kihűlés hosszú ideje alatt. Mivel a sűrű olajat még nehezebb szivattyúzni (főleg ha a szita el van tömődve), ezért ilyenkor még lassabban ér el az olaj a kenési pontokhoz. Ráadásul nem is elegendő mennyiségű. Melegen gyorsabban odaér, de eltömődés esetén ilyenkor sem a kellő mennyiségben, mely hosszú távon károsítja a motort. Sajnos csak olajnyomás méréssel lehet ellenőrizni. Hiába van annyi nyomás, hogy nem világít a kontroll lámpa, ez a nyomás nagyobb fordulatszámon nem elegendő.

nagyand | 2012-08-29 10:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Utánna járok. Csak az a baj, hogy ha mer egyszer elindítottam akkor után csak akkor produkálja újból ezt a fazékhangot ha pár órát állni hagyom az autót. Ha meg elmegyek szerelöhöz akkor mire odaérek uzem meleg az autó, meg kell várni mire teljesen ki hül. Azaz, ilyen idöben legalább 5-6 óra kell neki. Mert ha meleg a motor akkor nincs ez a jelenség.Csak kora reggeli "hideg" inditásnál... Tehát ott kellene hagynom az autót legalább egy napra hogy a szerelö meghallja a hibát, sajnos napi szinten használom az autó így elég nehéz megoldanom... :( De valahogy muszály lesz.

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:27 nagyand részére

A középkonzolt ki kell szerelni, és úgy cserélhető az izzó. (fél óra). A váltókar körüli burkolat levétele után láthatóak a csavarok, illetve a kesztyűtartó kiszerelésével oldani kell a konzolt oldalról rögzítő 10-es fejű csavart.

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:25 nagyand részére

Érdemes lenne például az olajnyomást lemérni (melegen, fordulaton), ugyanis elképzelhető, hogy nem tud elég olajat szállítani az olajszivattyú. Ennek egyik oka lehet a szívócsővén található fémszita szűrő eltömődése. Nem egyedi eset. Az olajteknő levételével ellenőrizhető. Persze lehet befecskendezési, égési jellegű is a zaj, mely befecskendező, üzemanyag nyomás, izzítógyertya hiba is lehet.

nagyand | 2012-08-29 10:19

Azt elfelejtettem elöbb említeni hogy M6 2003-as Diesel 136LE Másik kérdésem az lenne, hogy a hömérséklet és a ventillátor állíto "gombnál" megszünt a világítás, vélhetöen kiégett az égö, vagy LED. (Nem tudom mi van benn) Hogy lehet könnyen azt kicserélni, vagy nem érdemes neki állni mert szét kell bontani hozzá az egész közép konzolt? Ha esetleg valaki tud egy leírást linkelni vagy egy fényképes útmatatót hogy milyen úton módon tudom kicserélni az említett tekeröknél a izzókat azt nagyon megköszönném. Vagy inkább barátkozzak meg a gondolattal hogy ezek után ott már kialudtak a fények... :D Köszönöm a válaszokat elöre is!

nagyand | 2012-08-29 10:14

Azt szeretném kérdezni, hogy az mi lehet, hogy reggel mikor hideg az autó és elindítom, kb olyan 3-5 másodpercig olyan hangot lehet hallani a motortérböl mintha egy lábosba bele raknánk egy fakockát és elkezdenénk rázni... :D kb 4-5 másodperc után abba hagyja. Akkor is abba hagyja ha ha indítás után egyböl nyomok egy kis gázt. Mi lehet ez?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó