2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:10 nack részére

A lendkerék ilyenkor is forog, de lehet, hogy összefügg vele a probléma.

nagyand | 2012-08-29 10:09 nack részére

Nekem ugyan ez volt. Lendkerék és kuplung csere után megszünt.

nack | 2012-08-29 09:40

Sziasztok! Mi a vélemyényetek erről: Váltó üresben, járó motor, ütemes kopogás-kattogás a motor felől....kuplung kinyom = hang eltűnik.... Lehet, hogy időszerű egy teljes kuplung/lendkerél, stb csere? köszönöm

majdnemmérnök | 2012-08-29 09:16

pusi65 | 2012-08-27 14:51 nagyand részére

Kösssz! Ez remek! Lehet tanulmányozni és okosodni... :))

pusi65 | 2012-08-27 14:50 gulyas_peter részére

Mivel a tank 64 liter, lámpaégésnél 50 megy bele, gondolom a száradásig van 14 liter. Hááát, én a sajátomat nyári 36-38 fokos autópályán alsó negyednél tovább nem hajtom.(máskor sem jellemző) A turbó hűtéséhez én is 1-2 percet pöfögök alapjáraton. Hasonló bánásmóddal nem csoda, hogy osztrák 6-os taxik hibátlanul gurulnak százezreket. Egyébként nem vagyok profi, csak egy megrögzött autóbarát, mellesleg Mazdás már 23 éve. Mivel a motorolaj állapota rendkívül meghatározza a turbó élettartamát, 12-16 ezrenként cserélem. Mobilra. És biztosan , mert magam csinálom. :))

Haji | 2012-08-27 14:20

Én azért nem szoktam hagyni neki, mert vki azt mondta nekem, ha vmi szmötyi van a tankban, azt az utolsó cseppekkel kiválóan fel is szippantja. Ha már itt tartunk. Mi a helyes módja a a turbó lehűtésének? Én pár 1-2 percig szoktam járatni. De pl. ha csak pisilni állunk meg, vki mindig az autónál marad és jár a motor. Mint mond erről a szakértő?

gulyas_peter | 2012-08-27 14:18 pusi65 részére

Én nem nagyon szoktam kihajtani az utolsó cseppet. Ha a lápma kigyulad akkor még van benne kb 7 liter. Viszont a turbór mindig lehűtöm. Pálya melletti kútnál szoktak is nézni, hogy miért járatom a kocsit....

pusi65 | 2012-08-27 14:15

Látom többen kihajtjátok az utolsó cseppet is a tankból. Ez remek dolog a rekordokhoz, de belegondoltatok-e, hogy az a pár liter üzemanyag, ami a végén a rendszerben forog, mennyire melegszik fel és mondja fel a kenési funkciót a megfelelő helyeken, (főleg kánikulában) azután a befecskendezők tönkremenetele után erős véleményeket látni a vacak üzemagyagról, meg a hibás japán alkatrészekről? Nem is beszélve a turbók helyes lehűtéséről autópálya után...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó