2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


toget | 2012-09-06 00:18

Kedves Mazda-autó! Többször volt már nálam téma a nappali fény kérdése, most viszont eldöntöttem, mégiscsak a gyújtásra kötöm rá, viszont a kérdésem az, hogy a biztosítékdobozban melyik biztosítékra érdemes rákötni a vezérlőt, hogy gyújtásnál felkapcsoljon a DLR? Van IGN. 1 és 2-es biztosíték, melyiket válasszam? Esetleg valami jobb megoldás? Köszönettel!

szabina86 | 2012-09-05 19:44

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2003-as mazda 6 sport 2.0 cdh gt-m. Elindul, majd leáll. Teljesen mindegy milyen fordulaton van, leáll, majd újra indul. Most már olyat is csinál, hogy időnként "beremeg" a motor és hangos kopogós hangot ad. A diagnosztika nyomásveszteséget írt ki. Nyomásszabályozó szelepet cseréltünk, de semmi változás. 3 szervizbe járt már az autó, és 3 teljesen különböző véleményt hallottunk. (porlasztók cseréje,nyomásjeladó cseréje és az előbb már említett nyomásszabályozó szelep). Kinek higgyek? Mi lehet a baj? Válaszotokat előre is NAGYON köszönöm!

cyberfly | 2012-09-05 16:02 mazda-auto.hu részére

Oké megnézzük, köszi a segítséget!

mazda-auto.hu | 2012-09-05 15:17 cyberfly részére

A biztosítékokat kellene ellenőrizni, illetve a testkábelt az akku és a karosszéria között...és persze az akku feszültséget. Azonos kell, hogy legyen az akku két pólusa, illetve a + pólus és a karosszéria, és a motor egy testpontja között a feszültség.

cyberfly | 2012-09-05 14:35

Műszerfal hiba Sziasztok srácok a segítségeteket kérném mert nem tudom mitévő legyek! (Az a baj h a mazdánál sem tudják....) Autó típus: 2004-es Mazda6 2.0D 136Le A következő a probléma: Meghülyült a műszerfal. Nem mutat semmit csak hogy hiba van. Kiolvasni pedig nem lehet mivel nem veszi fel a kapcsolatot, azaz a "gép" amit rádugnak nem találja az "autót" A Poén az h épp lejárt a műszakim, és így nagyon nem megy át.... Köszönöm szépen a válaszokat/segítséget előre is! Üdv!

rm250 | 2012-09-05 11:28

Tisztelt Mazda-Auto! 2003 M6 136LE diesel gk-m hidegen nagyon csúnya kerepelő hangot ad, amint bemelegszik elcsendesedik, de egy bizonyos idő után meleg motornál alapjáraton egy más jellegű erősen csattogó hangot ad.Utóbbi orvosolható-e szelepállítással? köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-09-05 10:37 Foreszt 074 részére

A hibakód ismerete alapján lehetne közelebbit mondani. A légzsák hibakódok többsége általában csak időszakosan törölhető, alkatrészcsere nélkül ritkán sikeres hosszabb távon a javítás. A csatlakozóknál megváltozott ellenálláson esetleg segíthet kontaksprayes kezelés, a csatlakozók györskötegelővel összehúzása. Gyakrana foglatságérzékelő hibásodik meg, ez megint más.

Foreszt 074 | 2012-09-05 06:40

Szeretném megkérdezni miért van az hogy a légzsák kontrollámpa időröl időre előjön és folyamatosan villog! Van olyan hogy 2-3 hétig semmi utánna pedig villogni kezd ! Tudom-e törölni valahogy vagy szerviz?Köszönöm!!

nzss | 2012-09-04 12:55

Hi! Kiégett az egyik xenon izzóm, hol tudnék jó áron venni? Mazda6143D, 2006, Sportline.

ZoO | 2012-09-03 21:37

2007 Plusline CD 2.0 120 LE van: tempomat, digitklíma, fűtött tükör, ablak, kp zár. 1 cd-s fejegység, esőérzékelő, automatikus fényszóró bekapcsolás nincs xenon, bose, tükörbehajtás, automata fényszóró magasságállítás panorámatető,

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó