2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2012-08-20 10:00

Tisztelt Mazda-Autó! 2003, M6 Diesel 136LE autómon a hátsó sárvédö ívek piszok módjára rohadnak.Az autót 3 éve vásároltam kéz alól. Ha jól tudom ennek az típusnak és évjáratnak ez egy igen tipikus ponzja volt. Korábban ebböl kifolyólag volt visszahívási akció,melyben ezt garanciálisan javították volna? Ha igen akkor vélhetöen az elözö tulajdonos nem vitte vissza. Ha volt akkor gondolom most már hiába vinném be bármelyik márkakereskedésbe is hogy "garanciálisan" megjavítsák. Esetleg némi tanácsal tudnának szolgálni hogy mi a legjobb megoldás? Jövö májusba megy müszaki vizsgára, nem biztos hogy ajánlatos a idei telet megvárni vele!?

EnergieLaczy | 2012-08-18 13:54 gulyas_peter részére

Szia Péter! Az excenter kar pótolható, írtam infókat e-mail-edre! Üdv ÉNRG

gulyas_peter | 2012-08-18 05:38

Még egy kérdésem lenne. Van egy levehető vonóhorog a kocsin, és a műanyag oldó fogantyűja letört. Lehet-e valahogy pótolni Ön szerint ez a foggantyút valahogy, vagy a teljes vonóhorgot cserélni kell?

gulyas_peter | 2012-08-18 05:35 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó! Nekem volt befecskendező tömítés problémám, és az olajfogyasztásom is megnőtt. kb 3000 km-ert mentem így vele. Az olajcseréket 10.000km-ként végzem. Mennyire valószínű a kokszosodás?

mazda-auto.hu | 2012-08-17 12:05 Zozyka részére

Nem, 2005.07 hó előtt gyártott (nem DPF) autókban is lehet A vagy B. Ha korábban nem cserélték még a 4 befecskendezőt, akkor biztosan A-s van benne.

Zozyka | 2012-08-17 01:36 mazda-auto.hu részére

Ha jól sejtem B-s vezérlő pedig az ujabb faceliftesben van.Azaz annak a vezérlője nem jó a régibe?! Egyáltalán hol található a vezérlő?de gondolom az enyémben tuti A-s van a porlasztokbol kifolyolag!?

katyilka | 2012-08-16 21:01 Zozyka részére

Az autó 2008 08. havi gyártású. Viszont soha nem tudom elkapni a DPF-et tisztítás közben. Mikor észreveszem, hogy többet fogyaszt, azt gondolom, hogy na most. Közben lassítanom kell, a pill. fogy. lemegy nullára, utána nem érzékelek semmit. Vagy motorféknél szünetel a plusz befecs.? Szerencsére a régebbi húszezer környéki két DPF- lámpavillogáson kívül más problémám még nem volt! Remélem még sokáig így is marad! Egyébként ajánlom az endoszkóp kamerát mindenkinek, az autó minden pontjára be lehet vele kukkantani, képet, videót készíteni. Én itt vettem: http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=123300

mazda-auto.hu | 2012-08-16 12:44 katyilka részére

Ez tisztának tűnik! Elsősorban azoknál az autóknál fordul elő kokszosodás, ahol az olajcsere intervallum, olajszint nincs ellenőrizve, vagy volt korábban turbó, injektor alátét, túlzott olajfogyasztás probléma. A gond az, hogy amikor már az olajnyomás lámpa bejelzi, hogy az alapjáraton megkívánt olajnyomás sincs meg, akkor már sok-sok ezer kilométert tett meg a motor a fordulatszámokhoz képest igényeltnél jóval alacsonyabb olajnyomással.

mazda-auto.hu | 2012-08-16 12:40 Zozyka részére

Az A típusú vezérlőegységgel nem lehet a B típusú befecskendezőket "felismertetni". A B típusú vezérlőegység az, amelyikre végszükség esetén "rátanítható" A-s injektor.

Zozyka | 2012-08-16 00:16 katyilka részére

Ez amugy a 2005 utáni? Allitolag abban mar orvosoltak.illetve allitolag olaj okozza:(,meg a motor kopasabol ered.bar az enyemben lehet,h van 400e km is,es azert!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó