2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kicsitoto | 2017-07-30 07:24

Jo napot kivanok!                                                                                                                                                                 Az alabbi alvazszamu JMZGY19T671431226 Mazda 6-rol szeretnek szerezni informaciot ,elore is koszonom !

INDYGO | 2017-07-29 08:27 vanda részére

Szia!

Nekem az MPV-nél volt ez. A motor ugyan az mint a 6-os. Jelentős kék füst hidegindításnál, és komoly olajfogyasztás. A turbót kellett felújítani. Nézesd meg szerelővel, mert ha elszáll a turbód sokkal többe fog kerülni. Turbó, olajcső tisztítás, tömítések, olaj+szűrők, munkadíj nekem 180000 ft volt. Most viszont jó!!!

gojo | 2017-07-28 19:51

Az alábbi alvázszámú autóról szeretnék információt szerezni szerviztörténet tekintetében, amennyiben ez lehetséges. Ha jól tudom az autó Ausztriai volt. JMZGH19D601198076.. elöre is köszönöm

kisgönci | 2017-07-28 13:38

Tisztelt Mazda 6 (gh) tulajdonosok, azzal a kéréssel fordulok hozzátok (Önökhöz) hogy rendelkezem egy 2008-as évejáratú, MZR Diezel kombival, már a gh-s kivitel. Olyan elektromos szervó problémám van, hogy menet közben, bármikor megszűnik a szervó hatás. Az autóval ha félre állok és leállítom, egyszeri vagy többszöri újraindítás után, az autó újra hibátlanul működik, ez lehet 5km, 50, 5000 vagy akár 20000km is. Majd a hiba újra előjön. Felkerestem már Budapesten a Mazda szervízeket, első tanácsukra kormányművet cseréltettem az autóban, természetesen bontottat az ára miatt. Majd a hiba továbbra is ugyan úgy elö jött több esetben. Ismét felkerestem a szervízt, akkor próbaképpen vezérlőelektronikát, kábelköteget raktak az autóba illetve keresték a hibát. De igazából a probléma okát nem találják, azzal magyarázzák hogy mindig más hibakódot produkál az autó a kiolvasás folyamán. Esetleg valaki találkozott-e már hasonló hibával, sikerült-e orvosolni, ha igen akkor hol?! Minden segítséget meghallgatok. Köszönöm 

vanda | 2017-07-28 12:40

Tisztelt Mazda auto!! Segitseget szeretnek kerni.Van egy 2004 es mazda 6 om 2000 disel elmeletileg 150 ezer km rel.A problemam a kovetkezo: Hideg inditasnal hatalmas nagy fust, olaj fogyasztas, ha kicsit jobban ki van huzatva hatalmas nagy fekete fust van.valaszat koszonom

SanZi | 2017-07-23 13:14

Tisztelt Mazda-autó!

Az alábbi alvázszámú autóról szeretnék információt szerezni szerviztörténet tekintetében, amennyiben ez lehetséges. Ha jól tudom az autó Holland volt.
alvázszám: JMZGJ597621144211
Segítségüket előre is köszönöm.

Peti79 | 2017-07-22 11:55

Tisztelt szakértő!

Az alábbi képről szeretnék bővebb információt kapni hibakód nincs! Lassú menetben fékezéskor néha ellenál a fékpedál mindha az ABS dolgoza.

Ez a jelenség hol előjön hol elmúlik, válaszát előre köszönöm!

22szabi | 2017-07-20 21:08

Tisztelt Mazda-Auto!

2006 2.0 benzin 147 LE, bal első menesztő tárcsa csere csapágycserével mennyibe kerülne Önöknél munkadíjjal? Külön az alkatrészek ára is érdekelne, ha meg tudnák adni.

Válaszukat köszönöm

rasotamas | 2017-07-17 11:06

Üdv!

 

Találkoztak-e már olyan hibával 136 lovas dízelnél, hogy hidegen baromi jó, ma reggel 12 fokban indultam és olyan volt mint az álom, egyenletesen húzott, csendesen járt. Melegben, bemelegedve viszont hangos, nem annyira erős, darabos, remeg. Lehet csak valami vákuumcső, levegőcső vagy hőmérséklet szenzor? Mivel hidegen nagyon jó nem gondolnék befecskendező hibára, kettőt nem rég cseréltem bontott bevizsgáltra miután az enyémek be lettek mérve.

Leon84 | 2017-07-16 21:33 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát! Valóban a bal első zárral van a gond. A befecskendezők bevizsgálását önök vállalják? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó