2025. Június 17. Kedd - Laura

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szakilaci | 2017-04-18 14:30

Tisztelt szakértő!

Van egy olyan problémám ,hogy kivett inditókulcsnál kinyitjuk a kormány oldali ajtót sipol az autó.Gyújtást ráadva elhalgat lámpák le vannak kapcsolva. Mazda 3as 2004es 1,6 benzines.Köszönöm válaszát

egytelepisrac | 2017-03-23 15:48 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépen a gyors választ. Akkor maradok a gyári Mazda Original Oil Ultra DPF 5w30 olajnál.

Wombat | 2017-03-21 11:45 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a választ!

 

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 11:05 szandras részére

Gyári műszerrel kellene kiolvasni a hibakódot.

palika | 2017-03-21 10:53 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszát!Remélem akkor kiderül!

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:28 Wombat részére

Azonosak a nyergek, van gyári javítókészlet, de általában a csere szükséges mert a javítókészlet nem oldódja meg a problémát, és elég munkaigényes.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:24 Misike részére

Mindkettő jó, pénztárca kérdése. Ezeket 120.000-ként kell csak cserélni, szemben a normál gyertyákkal, amiket 60.000-ként.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 10:22 palika részére

Először mindenképpen Mazda műszerre kellene tenni.

mazda-auto.hu2 | 2017-03-21 09:27 egytelepisrac részére

Nem ismerjük ezt az olajat, de a specifikációja alapján se jó ebbe a dízelbe. Mi a Castrol Edge Professional 5W-30 C1 olajat használjuk, de más gyártók 5W-30-as olaja is megfelelő lehet bele, csak a DPF miatt C1 minősítésű legyen.

szandras | 2017-03-20 15:19

Tisztelt Szakértő!

Szeretném a segítségét kérni. Van egy 2003-as MPV-m van ami 2.0D rf5c-s motoros, az elmúlt napokban pesten közlekedtünk és egy sima kigyorsítás után elvette a teljesítményt a motorvezérlő és kirakta a motordiagnosztika jelet, szerencsémre kb 50méterre ki is tudtam állni egy kútnál ahol leállítottam majd a gyujtást vissza rakva eltünt a jel. Beindítottam mert normális hangja volt a motornak, utána simán hazaautóztunk és azóta is semmi problémát nem jelez ki. Elmentem egy ismerős szerelőhöz akinek van hibakódolvasója és kiolvastuk hogy P300 hibakód égéskimaradás az egyik hengerben. Értetlenül álltunk a dolog előtt mivel ez inkább benzines autókra illene de hát nekünk is ez van. Találkozott e már ilyen hibával és hol keressük a hiba okát. Még olyan szokott előfordulni, hogy egyszer szépen jár a motor csendesek a porlasztók egyszer meg csörgősebbek. A porlasztók fel lettek újítva egy féléve meg a turbó is, üzemanyagszűrő olajszűrő, oljacsere nemrég volt. Amennyiben tud kérem segítsen, előre is köszönöm.

Üdv.

András

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó