2025. Június 22. - Paulina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-06-14 16:16 mannogab részére

Inkább az adagoló kapcsolójáról lehet szó, ami a műszer üresjárási szenzornak ír ki.

mannogab | 2010-06-14 11:42 mazda-auto.hu részére

akkor úgy kérdezném, hogy mit lehet tudni erről a bizonyos üresállás szenzorról? A váltó üres állásáról beszéltek a szervízben. Valóban létezik ilyen? Sajnos hibakódot nem írtak a munkalapra. Üresjárati szelepről hallottam már, de ilyen üresállásról még nem. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:17 mannogab részére

Így nem tudom, konkrétan miről van szó. A megfogalmazásban lehetnek eltérések, egy hibakód szám segíthetne esetleg.

mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:14 Csaber28 részére

Így nem lehet konkrét választ adni, de általában egy adott belső részegység (ek) cseréjével megoldhatóak a hasonló problémák. Komplett váltót ritkán kell cserélni, esetleg gazdaságossági okok miatt olcsóbb lehet egy bontott váltó, mint 3-4 darab új alkatrész+ munkadíj. Valószínűleg az ötödik fokozat határolójával van gond, de lehet, hogy akapcsoló mechanizmusban van a gond.

mannogab | 2010-06-11 15:55

üdvözlöm!
2004-es 2.0 DiTD Premacym van. A műszerfali motorhiba jelző lámpám gyakran ég, majd egy későbbi indításnál elalszik. Márkaszervizben kiolvasták a hibát. Üresállás szenzor hibát neveztek meg oknak. megtisztították, de azóta is gyakran felgyullad a lámpa. le tudná írni, hogy ez a szenzor pontosan milyen jelet szolgáltat? hol található? érdemes kicseréltetni? köszönöm

Csaber28 | 2010-06-11 15:35

Tanácsot kérek, van egy BA 323-asom olyan problémával fordulok önökhöz
hogy a sebességváltó menetközben 5.-fokozatból néha kiesik üresbe
más fokozatokon semmi gond nincs és ötödikbe is könnyen bemegy mi lehet a gond ?
önök szerint kell-e váltót cserélnem? vagy javítható,és a javítás mibe kerülhet tud olyan helyet ahol ezzel foglalkoznak reális áron.

Segítséget előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-06-07 12:25 Csabi626 részére

Nem rémlik.

Csabi626 | 2010-06-07 08:14

Tisztelt Szakértő!

Optimal lengéscsillapítóval kapcsolatban van e valmilyen tapasztalat?

Mikesi | 2010-06-05 20:17

Tulajdonostól!
Mazda 2002.06. havi, 323f, 1,6 benzines, TE Sportive, pezsgő színű, KLÍMÁS autó eladó!
Frissen szervizelt, 2010.06.-hóban lett műszaki vizsgáztatva. SPORT VÁLTOZAT, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott-szervízelt, Multi-Lock sebességváltózár, szervizkönyves, törzskönyv, 130.000Km, GARANTÁLTAN TÖRÉSMENTES! Ár:1.500.000Ft.Érd:0670/3805700
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.6_sportive-3903685

mazda-auto.hu | 2010-06-04 09:32 zaltanovics részére

Szíjban csak gyáriban érdemes gondolkodni, és nem is igazán olcsóbbak az utángyártott szíjak. A szíj ára 23736,-Ft. A feszítő-csillapító olajos patronra ez szintén igaz. A Mazda6 már közös nyomócsöves motorjában is ugyanez ez az alkatrész van, melynek ára nálunk 37900,-Ft. Feszítő görgő 14938,-Ft, vezető görgő 14750,-Ft. Akár postai utánvéttel is tudjuk küldeni. A turbó leggyakoribb hibája elsősorban magasabb motorolaj fogyasztásban jelentkezik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó