2025. Június 22. - Paulina
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-06-14 16:16 mannogab részére
Inkább az adagoló kapcsolójáról lehet szó, ami a műszer üresjárási szenzornak ír ki.
mannogab | 2010-06-14 11:42 mazda-auto.hu részére
akkor úgy kérdezném, hogy mit lehet tudni erről a bizonyos üresállás szenzorról? A váltó üres állásáról beszéltek a szervízben. Valóban létezik ilyen? Sajnos hibakódot nem írtak a munkalapra. Üresjárati szelepről hallottam már, de ilyen üresállásról még nem. Köszönöm
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:17 mannogab részére
Így nem tudom, konkrétan miről van szó. A megfogalmazásban lehetnek eltérések, egy hibakód szám segíthetne esetleg.
mazda-auto.hu | 2010-06-14 08:14 Csaber28 részére
Így nem lehet konkrét választ adni, de általában egy adott belső részegység (ek) cseréjével megoldhatóak a hasonló problémák. Komplett váltót ritkán kell cserélni, esetleg gazdaságossági okok miatt olcsóbb lehet egy bontott váltó, mint 3-4 darab új alkatrész+ munkadíj. Valószínűleg az ötödik fokozat határolójával van gond, de lehet, hogy akapcsoló mechanizmusban van a gond.
mannogab | 2010-06-11 15:55
üdvözlöm!
2004-es 2.0 DiTD Premacym van. A műszerfali motorhiba jelző lámpám gyakran ég, majd egy későbbi indításnál elalszik. Márkaszervizben kiolvasták a hibát. Üresállás szenzor hibát neveztek meg oknak. megtisztították, de azóta is gyakran felgyullad a lámpa. le tudná írni, hogy ez a szenzor pontosan milyen jelet szolgáltat? hol található? érdemes kicseréltetni? köszönöm
Csaber28 | 2010-06-11 15:35
Tanácsot kérek, van egy BA 323-asom olyan problémával fordulok önökhöz
hogy a sebességváltó menetközben 5.-fokozatból néha kiesik üresbe
más fokozatokon semmi gond nincs és ötödikbe is könnyen bemegy mi lehet a gond ?
önök szerint kell-e váltót cserélnem? vagy javítható,és a javítás mibe kerülhet tud olyan helyet ahol ezzel foglalkoznak reális áron.
Segítséget előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-06-07 12:25 Csabi626 részére
Nem rémlik.
Csabi626 | 2010-06-07 08:14
Tisztelt Szakértő!
Optimal lengéscsillapítóval kapcsolatban van e valmilyen tapasztalat?
Mikesi | 2010-06-05 20:17
Tulajdonostól!
Mazda 2002.06. havi, 323f, 1,6 benzines, TE Sportive, pezsgő színű, KLÍMÁS autó eladó!
Frissen szervizelt, 2010.06.-hóban lett műszaki vizsgáztatva. SPORT VÁLTOZAT, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott-szervízelt, Multi-Lock sebességváltózár, szervizkönyves, törzskönyv, 130.000Km, GARANTÁLTAN TÖRÉSMENTES! Ár:1.500.000Ft.Érd:0670/3805700
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/323_f/mazda_323_f_1.6_sportive-3903685
mazda-auto.hu | 2010-06-04 09:32 zaltanovics részére
Szíjban csak gyáriban érdemes gondolkodni, és nem is igazán olcsóbbak az utángyártott szíjak. A szíj ára 23736,-Ft. A feszítő-csillapító olajos patronra ez szintén igaz. A Mazda6 már közös nyomócsöves motorjában is ugyanez ez az alkatrész van, melynek ára nálunk 37900,-Ft. Feszítő görgő 14938,-Ft, vezető görgő 14750,-Ft. Akár postai utánvéttel is tudjuk küldeni. A turbó leggyakoribb hibája elsősorban magasabb motorolaj fogyasztásban jelentkezik.