2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibcsi | 2010-05-27 21:40 Digvid részére

Hali!
Volt hasonló gond, a gyenge minőségű üzemanyag miatt. Akku saru le, majd vissza, akkor megszűnik a világítás, majd rendszeresen jó minőségű gázolaj. (Ja ez nem a szakszerű hibaelhárítás, de nálunk működik. :-)

rossonero | 2010-05-27 20:55 mazda-auto.hu részére

Még annyit tudok mondani, hogy nehezen indul egy kicsit és amikor beindult akkor pár másodpercre egy fura búgó hang hallatszik mintha valamiféle szivattyú kapcsolna.Pont ma amikor jöttem a munkából visszajött az ereje és direkt kipörgettem, hogy meg marad-e,de sajnos megint csak elgyengült és 4000-nél ismét gondolkozott elég sokat mielőtt átlépte volna.
Gondoltam már én is az üzemanyag szűrőre csak nem találom, jó lenni tudni, hogy hol van mert akkor lehet cserés lesz.
Gyújtás problémánál milyen alkatrészeket kellene ellenőrizni?

rossonero | 2010-05-27 20:42 Csabi626 részére

Csabi626!
Megnézem mindenféleképpen hátha csak annyi a baja.

Digvid | 2010-05-27 19:32

Üdv,

Nekem egy mazda 6 2.0 d van 2004 es!
olyan gondom van hogy világit folyamatosan a kipörgésgátló lámpám és mellé folyamatosan a narancssárga motor lápma is!!mi lehet ilyenkor,találkozott vki ilyennel már??

Csabi626 | 2010-05-27 12:43 rossonero részére

Rossonero!
A pillangószelep jeladód nincs elmozdulva vagy kilazulva?

mazda-auto.hu | 2010-05-27 10:36 rossonero részére

Elsősorban üzemanyag ellátási vagy gyújtási hibának tűnik, de más is lehet. Ennyi infomáció kevés a pontosabb válaszhoz.

rossonero | 2010-05-27 00:47

Tisztelt szakértő!
(MX-6 2,5 V6 93-as)

Az a problémám, hogy az alapjárat egyszer nagyon lent van máskor pedig normális, de nincs állandó ingadozása hanem vagy alacsony(500) vagy normális(900), illetve az ereje az autónak is így váltakozik, mert van amikor letaposom és nem akar menni ráadásul olyan 4000-nél meg is áll néhány másodpercre a fordulat, de van amikor teljesen jó(ez a ritkább) és úgy húz ahogy kell.
Nagyon idegesít ez a probléma és remélem nincs nagy baja....

mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:13 zaltanovics részére

Fordítva kezdem. Biztosan van benne blokkolásgátló. Igen megbízható konstrukció, inkább csak a gondatlan használat tudja rövidíteni egyes alkatrészek élettartamát. Ez is inkább csak a motorra vonatkozik. Az olajcserék-szint ellenőrzések elmulasztása a turbófeltöltőt károsíthatta, illetve a gázolajszűrő cserék elmulasztása, "kannás tankolás" az adagolónak árthatott. A karosszéria, a futómű és fék alaktrészek is időtállóak. Egyébként valóban átlag feletti a Premacy megbízhatósága.

mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:08 Csabi626 részére

Valószínűleg nem tökéletes a termosztát működése. Kiszerelve egy edényben vizet melegítve (benne a termosztáttal) ellenőrizhető a működése. Ez nem teljesen modellezi a nyomás alatti működését, de ha így sem jó, akkor biztosan rossz.
Ha mégis jó, akkor tovább kell lépni, pl. a vízpumpára.

zaltanovics | 2010-05-19 16:02

Tisztelt Szakértő!

Mazda Premacy vásárlását tervezem 2002-2003-as évjárat körül 2.0 DITD-t. Érdeklődnék úgy általában az autóról,érdemes-e gondolkodni ebben a típusban, megbízhatósága, eseetlages típushibák, mire figyeljek vásárláskor. Valamint hogy a GT felszereltségű model minden esetben ABS-es?
Válaszát várva, tisztelettl



Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó