2025. Június 22. - Paulina
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Díjnyertes Mazda i-stop.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
rossonero | 2010-05-27 20:42 Csabi626 részére
Csabi626!
Megnézem mindenféleképpen hátha csak annyi a baja.
Digvid | 2010-05-27 19:32
Üdv,
Nekem egy mazda 6 2.0 d van 2004 es!
olyan gondom van hogy világit folyamatosan a kipörgésgátló lámpám és mellé folyamatosan a narancssárga motor lápma is!!mi lehet ilyenkor,találkozott vki ilyennel már??
Csabi626 | 2010-05-27 12:43 rossonero részére
Rossonero!
A pillangószelep jeladód nincs elmozdulva vagy kilazulva?
mazda-auto.hu | 2010-05-27 10:36 rossonero részére
Elsősorban üzemanyag ellátási vagy gyújtási hibának tűnik, de más is lehet. Ennyi infomáció kevés a pontosabb válaszhoz.
rossonero | 2010-05-27 00:47
Tisztelt szakértő!
(MX-6 2,5 V6 93-as)
Az a problémám, hogy az alapjárat egyszer nagyon lent van máskor pedig normális, de nincs állandó ingadozása hanem vagy alacsony(500) vagy normális(900), illetve az ereje az autónak is így váltakozik, mert van amikor letaposom és nem akar menni ráadásul olyan 4000-nél meg is áll néhány másodpercre a fordulat, de van amikor teljesen jó(ez a ritkább) és úgy húz ahogy kell.
Nagyon idegesít ez a probléma és remélem nincs nagy baja....
mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:13 zaltanovics részére
Fordítva kezdem. Biztosan van benne blokkolásgátló. Igen megbízható konstrukció, inkább csak a gondatlan használat tudja rövidíteni egyes alkatrészek élettartamát. Ez is inkább csak a motorra vonatkozik. Az olajcserék-szint ellenőrzések elmulasztása a turbófeltöltőt károsíthatta, illetve a gázolajszűrő cserék elmulasztása, "kannás tankolás" az adagolónak árthatott. A karosszéria, a futómű és fék alaktrészek is időtállóak. Egyébként valóban átlag feletti a Premacy megbízhatósága.
mazda-auto.hu | 2010-05-20 08:08 Csabi626 részére
Valószínűleg nem tökéletes a termosztát működése. Kiszerelve egy edényben vizet melegítve (benne a termosztáttal) ellenőrizhető a működése. Ez nem teljesen modellezi a nyomás alatti működését, de ha így sem jó, akkor biztosan rossz.
Ha mégis jó, akkor tovább kell lépni, pl. a vízpumpára.
zaltanovics | 2010-05-19 16:02
Tisztelt Szakértő!
Mazda Premacy vásárlását tervezem 2002-2003-as évjárat körül 2.0 DITD-t. Érdeklődnék úgy általában az autóról,érdemes-e gondolkodni ebben a típusban, megbízhatósága, eseetlages típushibák, mire figyeljek vásárláskor. Valamint hogy a GT felszereltségű model minden esetben ABS-es?
Válaszát várva, tisztelettl
Csabi626 | 2010-05-19 14:31
Tisztelt Szakértő!
Kb. 2 hete az alábbi jelenséget figyeltem meg a hűtővízhőmérsékletemmel kapcsolatban (93-as 626, 2.5/v6)
Az eddigi 4-6km autózás helyett 15-20km után éri el az üzemi hőfokot, de akkor sem megy fel teljesen addig a mutató mint előtte, 2-3mm-rel lejjebb áll be, viszont ha ilyenkor beérek pl. a városba, ahol meg kell állni lámpánál, stb., de nem állítom le a motort, akkor "utoléri magát", és utána ugyanoda áll be a hőmérő mutatója, mint ahogy korábban megszoktam (majdnem függőlegesen, de attól picit jobbra).
Jól gondolom e hogy átereszt a termosztát, és ez okozhatja a jelenséget?
De akkor mitől áll helyre az első "pihenő" után?
Okozhat e ez egyéb gondot hosszabb távon?
A választ előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-05-18 08:39 kismedwe részére
A költségesebb dolgok közé tartozik a turbófeltöltő esetleges "kopása", mely összefügghet az előző tulajdonos gondosságával. A másik ilyen dolog a befecskendezők meghibásodása, mely például sokat futott autóknál a korábbi tankolásokkal, illetve az üzemanyag szűrő cserék elmulasztásával lehet kapcsolatban. Ettől függetlenül ezek nem nevezhetőek gyakori problémáknak. A futómű alkatrészek is jóval tartósabbak, mint az említett német autó esetében.
A vezérlés alkatrészeinek cseréje kb.: 130000,-Ft, és 120000km-enként van rá szükség.