2025. Július 20. - Illés

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2010-04-14 18:18

Üdvözlöm!
Mazda6 EVOII-es diesel automon szervíz lenne. Sebességváltóba Mobilub SHC 75w-90-es olajat gondoltam, jó-e ez az olaj? Hűtőrendszerbe milyen fagyálló kell és mennyi? Hol kellene megbontani a hűtőrendszert hogy a lehető legtöbb folyadék lejöjjön a kályhából is? Feltölés után kell-e légteleníteni valahol?
Köszönöm válaszát.
Üdvözlettel Man200

Csabi626 | 2010-04-06 13:52 Craig85 részére

Nem tudom hogy az újabbaknál hogy van, de engem majdnem megszívatott 93-as 626-osom szivargyújtója, mivel a hőbizti volt benne kimenve. A sarun ott volt a fesz. belül meg már nem. Teljesen szét kellett szednem mire rájöttem hogy mi a helyzet.

mazda-auto.hu | 2010-04-06 08:31 Craig85 részére

Elvileg CIGAR felírat van rajta.

dobaki2 | 2010-04-05 08:35 Craig85 részére

Hacsak nincs több is kiégva akkor az lesz amelyik ki van égve! Ezt elvileg ránézésre meg lehet állapítani. Persze a 323F -et nem ismerem, de a Mazda 6-on simán meg lehet állapítani ránézésre.

Craig85 | 2010-04-04 19:32

Üdv! Van egy 323F-em (2002 év végi, E-Vision). Kiment a szivargújtóhoz tartozó biztosítékom és szeretném cserélni. Melyik az, amelyiket cserélnem kell?

Köszönöm előre is!

Fecó | 2010-03-31 17:16 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-03-31 11:58 Fecó részére

Mindenekelőtt áramtalanítsd le az autót, majd utána a széthúzott csatlakozókat kontaktspray-vel fújd ki, esetleg kicsit szorosabbra kell venni óvatosan az integrált sarukat. Összerakás után negatív akkusaru vissza, majd próba.

Fecó | 2010-03-31 10:56

Üdv Mazda-autó.
Segítség kellene.

Meg tudnád mondani melyik a anyósüllés alatt a biztonsági öv csati,2006-os,dízel,F/L hatosnál,és hogyan javíthatom a villodzást?Valszeg kontakt hiba lehet a csati érintkezésénél,mert villodzik a műszerfali öv csatlakozást jelző lámpa,(korábban ülés huzat könnyebb felhúzása miatt kiszereltem az üléseket korábban,és széthúztam a csatikat).
Köszi.

mazda-auto.hu | 2010-03-31 08:14 JancsikaMr részére

Pontosan tudjuk milyen kábelekre és csatlakozókra van szükség, de ezt tovább lehet pontosítani alvázszám alapján. Vezérlőegységet elvileg nem kell cserélni, ha ki kellene, az meghaladná a gazdaságossági kereteket.
Hivatalos Mazda szervizként más szervizek munkájába véletlenül sem akarunk beavatkozni, általunk kidolgozott megoldásokkal, így a cikkszámokat nem adhatom ki.

JancsikaMr | 2010-03-30 18:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
Nem mondhatnám, hogy ezek a számok kielégítik a fennálló igényeimet, mert lehet úgy járnék mint a 34 méter mély fúrott kutammal, amit 240000-ért fúrtak de azóta sincs benne egy centi víz sem!Ha ötök bele még az is eltűnik egy negyedóra alatt! :)
Az a kérdés tudjuk e pontosan milyen kapcsolókra kábelekre van szükség, hogy egyáltalán esély legyen az 50 százalékra, esetleg ki kell e cserélni valamelyik vezérlőpanelt is? Arra gondoltam mindezek beszerzése után fordulnék szakszervízhez a rendszer "életrekeltését" illetően.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó