2025. November 8. Szombat - Zsombor

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-04-06 08:31 Craig85 részére

Elvileg CIGAR felírat van rajta.

dobaki2 | 2010-04-05 08:35 Craig85 részére

Hacsak nincs több is kiégva akkor az lesz amelyik ki van égve! Ezt elvileg ránézésre meg lehet állapítani. Persze a 323F -et nem ismerem, de a Mazda 6-on simán meg lehet állapítani ránézésre.

Craig85 | 2010-04-04 19:32

Üdv! Van egy 323F-em (2002 év végi, E-Vision). Kiment a szivargújtóhoz tartozó biztosítékom és szeretném cserélni. Melyik az, amelyiket cserélnem kell?

Köszönöm előre is!

Fecó | 2010-03-31 17:16 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-03-31 11:58 Fecó részére

Mindenekelőtt áramtalanítsd le az autót, majd utána a széthúzott csatlakozókat kontaktspray-vel fújd ki, esetleg kicsit szorosabbra kell venni óvatosan az integrált sarukat. Összerakás után negatív akkusaru vissza, majd próba.

Fecó | 2010-03-31 10:56

Üdv Mazda-autó.
Segítség kellene.

Meg tudnád mondani melyik a anyósüllés alatt a biztonsági öv csati,2006-os,dízel,F/L hatosnál,és hogyan javíthatom a villodzást?Valszeg kontakt hiba lehet a csati érintkezésénél,mert villodzik a műszerfali öv csatlakozást jelző lámpa,(korábban ülés huzat könnyebb felhúzása miatt kiszereltem az üléseket korábban,és széthúztam a csatikat).
Köszi.

mazda-auto.hu | 2010-03-31 08:14 JancsikaMr részére

Pontosan tudjuk milyen kábelekre és csatlakozókra van szükség, de ezt tovább lehet pontosítani alvázszám alapján. Vezérlőegységet elvileg nem kell cserélni, ha ki kellene, az meghaladná a gazdaságossági kereteket.
Hivatalos Mazda szervizként más szervizek munkájába véletlenül sem akarunk beavatkozni, általunk kidolgozott megoldásokkal, így a cikkszámokat nem adhatom ki.

JancsikaMr | 2010-03-30 18:50 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!
Nem mondhatnám, hogy ezek a számok kielégítik a fennálló igényeimet, mert lehet úgy járnék mint a 34 méter mély fúrott kutammal, amit 240000-ért fúrtak de azóta sincs benne egy centi víz sem!Ha ötök bele még az is eltűnik egy negyedóra alatt! :)
Az a kérdés tudjuk e pontosan milyen kapcsolókra kábelekre van szükség, hogy egyáltalán esély legyen az 50 százalékra, esetleg ki kell e cserélni valamelyik vezérlőpanelt is? Arra gondoltam mindezek beszerzése után fordulnék szakszervízhez a rendszer "életrekeltését" illetően.

mazda-auto.hu | 2010-03-30 14:25 JancsikaMr részére

A megfelelő kábelezéssel, kapcsolókkal kb. 110000,-Ft a tempomat "életre keltése". Mivel ebbe a típusba még senki nem kérte, ezért 50%, hogy jó lesz.
Fedélzeti számítógépet egyelőre csak egyes Mazda3 típusokba tudunk "varázsolni".

JancsikaMr | 2010-03-30 11:53

Mélyen Tisztelt Szakértő Úr!
2004-es évjáratú magyarországi MPV-be szeretnék, ( na ezért most mélyen el leszek ásva :)) az OPEL Vectrámban jól megszokott tempomatot szerelni szereltetni. Annyira megszoktam a kényelmét, a magyszerűségét, nehezen tudom nélkülözni. Sok böngészés után, sajnálattal látom, hogy gyári megoldásra vajmi kevés az esély, de mégis lenne egy kérdésem, vagy talán később többis! :)
A Mazda6-ban a kormányon fellelhetők a tempomat vezérlésére szolgáló nyomógombok. Vajon a kormány cseréjével és megfelelő kábelkorbács beszerelésével életre lehet-e kelteni , a tempomatot az MPV-ben?
Egyáltalán hol nyugszik egy ilyen autóban a tempomat vezérlése, a motorvezérlőben? Lehet-e azt utólag, (mint az Opelvectrában) programozással beállítással aktiválni? És még egy utolsó kín, ugyanez a kérdés vonatkozna a BC , vagy feldélzeti komputerrel kapcsolatban is. Köszönettel várom válaszát! (vagy bárkiét akinek ötlete vagy megoldása létezik.)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó