2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mek-lod | 2010-02-23 12:33 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő Úr!
nekem is hasonló a kérdésem, mint StationW kollégának, azzal a különbséggel, h. az enyém '94-es 626 GV FE 2.0i 8V, sz'al ez a motor EURO 1-s v. EURO 2-s minősítésű?
azért kérdezem, mert a nyáron Berlinbe szeretnénk utazni ezzel az autóval, ugye ebben a városban is bevezették a környezetvédelmi zónákat, jó volna tudni, milyen színű matricát vegyünk

a Közlekedési Felügyeletről elég rosszak a tapasztalataim, legutóbb is kisebb procedúra volt kérni a 'szakvéleményüket' az autó teljesítményével kapcsolatban (rosszul szerepelt a forgalmiban)
az ügyintéző (persze)azt sem tudta hol keresse a motorszámot...
végül abban maradtunk, vigyek neki egy levelet egy hivatalos márkaképviselettől, akik közlik az adatokat?! o_O
ezek után kétlem, h. képesek lennének meghatározni a motor környezetvédelmi osztályba sorolását

mazda-auto.hu | 2010-02-23 08:10 Easyrider5277 részére

A porlasztócsúcsok lettek vizsgálva?

mazda-auto.hu | 2010-02-23 08:07 StationW:) részére

Igen, de a motoröntvény és motoralkatrészek azonossága nem jelenti az üzemanyagellátás, illetve szabályzó rendszer azonosságát. A Közlekedés Felügyelet adhat erről információt, hogy a füstölés alapján lehet-e újrakategórizálni egy korábban gyártott típust?

Easyrider5277 | 2010-02-22 14:59

91-es kiadású BG 1,7 mazdám melegen nehezen indul. Cseréltem már rajta üzemanyagszűrőt,- ezt a pumpával együtt-, valamint adagolót is. Sajnos így sem lett jó. Mi okozhatja?

StationW:) | 2010-02-22 12:50

...az FE DOHC-t pedig a KIA még 2002-ben(!) is változatlanul építette be a Sportage modellbe.

StationW:) | 2010-02-22 12:41

Stimt. De a GV pl. 97-ig volt forgalomban, az EURO 2-őt pedig 96-ban vezették be,és a motorok technológiája is alkalmas az euro 2 norma teljesítésére (szabályozott katalizátor, szabályozott befecskendező rendszer). Érdemes lenne utánamenni. Svájci piacosok meg ugyebár extra "tiszták" voltak.

mazda-auto.hu | 2010-02-22 11:00 StationW:) részére

Még akkoriban az EURO1 sem volt érvényben, így kizárható.

StationW:) | 2010-02-22 00:12

Hello!

Érdeklődni szeretnék, hogy az 1990-es 626 széria rendelkezik-e hivatalos EURO 2 minősítéssel a gyártó részéről?

laca | 2010-02-19 20:18

Szeretnék választ vagy tanácsot kapni a xedos 9 egr szeleppel kapcsolatban
mazda-auto.hu részére

mazda-auto.hu | 2010-02-19 08:34 FacaG részére

A jobb első utas bal lábánál van egy csavarokkal rögzített fedél, a "középkonzol tövében". Gondolom az autó még garanciális, így talán jobb lenne márkaszervizben elvégeztetni a cserét.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó