2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mek-lod | 2010-02-23 12:33 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Szakértő Úr!
nekem is hasonló a kérdésem, mint StationW kollégának, azzal a különbséggel, h. az enyém '94-es 626 GV FE 2.0i 8V, sz'al ez a motor EURO 1-s v. EURO 2-s minősítésű?
azért kérdezem, mert a nyáron Berlinbe szeretnénk utazni ezzel az autóval, ugye ebben a városban is bevezették a környezetvédelmi zónákat, jó volna tudni, milyen színű matricát vegyünk
a Közlekedési Felügyeletről elég rosszak a tapasztalataim, legutóbb is kisebb procedúra volt kérni a 'szakvéleményüket' az autó teljesítményével kapcsolatban (rosszul szerepelt a forgalmiban)
az ügyintéző (persze)azt sem tudta hol keresse a motorszámot...
végül abban maradtunk, vigyek neki egy levelet egy hivatalos márkaképviselettől, akik közlik az adatokat?! o_O
ezek után kétlem, h. képesek lennének meghatározni a motor környezetvédelmi osztályba sorolását
mazda-auto.hu | 2010-02-23 08:10 Easyrider5277 részére
A porlasztócsúcsok lettek vizsgálva?
mazda-auto.hu | 2010-02-23 08:07 StationW:) részére
Igen, de a motoröntvény és motoralkatrészek azonossága nem jelenti az üzemanyagellátás, illetve szabályzó rendszer azonosságát. A Közlekedés Felügyelet adhat erről információt, hogy a füstölés alapján lehet-e újrakategórizálni egy korábban gyártott típust?
Easyrider5277 | 2010-02-22 14:59
91-es kiadású BG 1,7 mazdám melegen nehezen indul. Cseréltem már rajta üzemanyagszűrőt,- ezt a pumpával együtt-, valamint adagolót is. Sajnos így sem lett jó. Mi okozhatja?
StationW:) | 2010-02-22 12:50
...az FE DOHC-t pedig a KIA még 2002-ben(!) is változatlanul építette be a Sportage modellbe.
StationW:) | 2010-02-22 12:41
Stimt. De a GV pl. 97-ig volt forgalomban, az EURO 2-őt pedig 96-ban vezették be,és a motorok technológiája is alkalmas az euro 2 norma teljesítésére (szabályozott katalizátor, szabályozott befecskendező rendszer). Érdemes lenne utánamenni. Svájci piacosok meg ugyebár extra "tiszták" voltak.
mazda-auto.hu | 2010-02-22 11:00 StationW:) részére
Még akkoriban az EURO1 sem volt érvényben, így kizárható.
StationW:) | 2010-02-22 00:12
Hello!
Érdeklődni szeretnék, hogy az 1990-es 626 széria rendelkezik-e hivatalos EURO 2 minősítéssel a gyártó részéről?
laca | 2010-02-19 20:18
Szeretnék választ vagy tanácsot kapni a xedos 9 egr szeleppel kapcsolatban
mazda-auto.hu részére
mazda-auto.hu | 2010-02-19 08:34 FacaG részére
A jobb első utas bal lábánál van egy csavarokkal rögzített fedél, a "középkonzol tövében". Gondolom az autó még garanciális, így talán jobb lenne márkaszervizben elvégeztetni a cserét.