2025. Május 3. Szombat - Tímea

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


StationW:) | 2010-02-22 12:50

...az FE DOHC-t pedig a KIA még 2002-ben(!) is változatlanul építette be a Sportage modellbe.

StationW:) | 2010-02-22 12:41

Stimt. De a GV pl. 97-ig volt forgalomban, az EURO 2-őt pedig 96-ban vezették be,és a motorok technológiája is alkalmas az euro 2 norma teljesítésére (szabályozott katalizátor, szabályozott befecskendező rendszer). Érdemes lenne utánamenni. Svájci piacosok meg ugyebár extra "tiszták" voltak.

mazda-auto.hu | 2010-02-22 11:00 StationW:) részére

Még akkoriban az EURO1 sem volt érvényben, így kizárható.

StationW:) | 2010-02-22 00:12

Hello!

Érdeklődni szeretnék, hogy az 1990-es 626 széria rendelkezik-e hivatalos EURO 2 minősítéssel a gyártó részéről?

laca | 2010-02-19 20:18

Szeretnék választ vagy tanácsot kapni a xedos 9 egr szeleppel kapcsolatban
mazda-auto.hu részére

mazda-auto.hu | 2010-02-19 08:34 FacaG részére

A jobb első utas bal lábánál van egy csavarokkal rögzített fedél, a "középkonzol tövében". Gondolom az autó még garanciális, így talán jobb lenne márkaszervizben elvégeztetni a cserét.

FacaG | 2010-02-18 17:57 mazda-auto.hu részére

Mazda 2 2008-as évjárat legyen szíves pontosan leírni mit kell levennem hozzá, hogy rátaláljak a pollenszűrőre nehogy valami mást kapjak szét köszönöm

Laguna L | 2010-02-17 10:16 mazda-auto.hu részére

Értem, köszönöm a választ!

laca | 2010-02-17 09:43

Sziasztok xedos 9 egr problémám van az újj ára nagyon duva ha valaki tud használtat és jót korrekt áron ?

mazda-auto.hu | 2010-02-17 08:42 Laguna L részére

Tehát a Mazda RX-7 FD-ről van szó. Ezt a típust Európában hivatalosan csak 1991-1993 között forgalmazták. Kevés eredeti állapotú autót lehet találni, de azért van még egy-kettő. A hosszabb távú megbízhatóságot leginkább az eredeti állapot, például a gyári szekvencionális turbó rendszer érintetlensége garantálja. Gyári állapotban a 13B motor viszonylag alacsony (hála turbónak), 6500-as fordulatszámon adja le maximális teljesítményét, ezért helyből van egy tartóssági plusz a Renesishez képest, mely jóval többet forog. Persze ehhez a nem szélsőséges használat, és precíz karbantartás is szükséges. Röviden ennyi. A motoron kívüli mechanikai alkatrészek szokásos Mazda tartóssággal rendelkeznek. Röviden ennyi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó