2025. November 8. Szombat - Zsombor

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-02-05 11:47 biroerika részére

Az elektronikus gázpedállal van probléma, ezért mielőbb orvosolni kell a dolgot. Szívesen segítünk, ha úgy alakul. T.: 66/403-585

biroerika | 2010-02-05 11:04

üdvözlöm! MAZDA-2 1.4 CDTI gépkocsim van. A problémám, hogy a napi kilométer számlálóm elmegy ,és helyette EAC VILLOG. Mivel van ez kapcsolatban? Milyen hibára utal ez a három betű? Van amikor magától visszaáll anapi kilométer számláló, de ez engem már nagyon idegesít. Hosszabb utra nem merek elindulni. Előre is köszönöm a válaszát! Biróné

igi | 2010-01-28 14:40 csonti részére

üdv!
Én télen, ha nagy hideg van kilátásban, vagy hidegebb vidékre utazok, omv alpesi dízelt tankolok. Az elvileg -30°C-ig jó. Igaz van egy tetemes felára (30 Ft/l), de annyit megérdemel a Mazdám :)

mazda-auto.hu | 2010-01-28 14:16 csonti részére

Benzint semmiképpen nem, hiszen a gázolaj keni is a rendszer egyes alkatrészeit. Esetleg valamilyen korszerű dermedésgátlót, de azt is mértékkel, hogy az égéstermék mennyisége ne emelkedjen. Ha garázsban áll az autó, akkor szerintem nem szükséges.

csonti | 2010-01-28 11:05

Jó napot kívánok . Érdeklődni szeretnék , hogy mazda 5 110 le diesel 2007 .az üzemanyagba szabad - e valami dermedés gátló adalákot használni ?Esetleg benzint ?

mazda-auto.hu | 2010-01-28 10:10 Flugyko részére

Így a távolból nem áll módomban utána nézni a dolgoknak, melyhez ráadásul pontos adatok és pontos információk kellenének. Csak néhány tanács például: Lefotózta a kereskedő a problémás pontot? Ez már utalhat arra, hogy megkezdték az eljárást a dologban. Írásban el kell tőlük kérni, mit válaszolt a Mazda Motor Hungary (már ha válaszolt, ha nem, kérni kell), mivel az ilyen esetekben általában az ő engedélyük kell a javítás garancián belüli elvégzéséhez.

Látni kellene a hibát, hogy valóban gyártási hiányosságra visszavezethető-e, vagy esetleg túlfeszítették az ajtót?

Flugyko | 2010-01-28 09:52

Tisztelt Cím!
Tavaly vásároltam egy 2005-ös évjáratú Mazda 5 típusú sz.gépkocsit. A csomagtér ajtajának mindkét zsanérja kívülről szét van repedve, a repedések végét megjelöltem és sajnos tovább repednek. A szervizben azt mondták, hogy ez garanciális probléma, de nem cserélik ki, mert a kocsi Németországból származik, azonban érdekes módon a komplett kipufogót és a klímánál valamit garanciában kicseréltek. Itt több dolgot nem értek, ez láthatóan gyártási hiba, tehát ki kellene cserélni a kérdéses alkatrészt, továbbá a szervízt sem értem, hogy egyes alkatrészek garanciálisak, míg mások nem? A szervizt nem akarom bántani, mert egyébként korrektek voltak velem. A kocsit egyébként hivatalos MAZDA márkakereskedőnél vettem, ahol azt mondták, hogy a kocsi magyarországi, sajnos én ezt elhittem, nem jártam utánna. A másik szervizben, ahol a garanciális javításokat végezték azt mondták, hogy az autót egy Mazda márkakereskedés szürke importban hozta be, ezért a magyarországi márkaimportőr nem végzi el az egyébként jogos garanciális problémát. Jelenleg tényleg nem tudom merre induljak el, pereskedni se időm, se kedvem, Önök mit javasolnak? Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-01-28 08:26 Toad részére

Nem tudom. Ezen a téren nem rendelkezem kellő információval. A Mazda diagnosztikai rendszert egyébként heti szinten frissítjük a gyárból érkező nagymennyiségű információval.

Toad | 2010-01-27 15:36 mazda-auto.hu részére

Értem.
Személy szerint én Mazda 6 ot nézegetek. Azoknál felmerülhet valami probléma, ha máshol végzik a diagnosztikát?

mazda-auto.hu | 2010-01-27 08:55 Toad részére

Egyes Mazda3 típusok vezérlőegysége például tönkre mehet a Bosch diagnosztikai eszköztől. Volt már rá példa. A Mazda IDS rendszere sokkal típus specifikusabb információkkal van támogatva.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó