2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


biroerika | 2009-12-15 10:05

mazda2 1.4 turbó dízel autóm van. évjárat:2003-as. A problémám, hogy elromlott a nagynyomású szivattyú nyomásszabályzó szelepe, és nem tudom ezt sehol sem beszerezni.Hol lehet ezt beszerezni, és milyen árban! Várom a válaszát! Köszönöm!

nagyand | 2009-12-15 08:54

Köszönöm a választ.
A kályha füstelvezetöje hol található? Vagy bele van vezetve a kipufugóba? Mert esetleg megtudom nézni hogy füstöl-e? Gondolom ha füt akkor füstöl is.

mazda-auto.hu | 2009-12-15 07:51 nagyand részére

Például arról, hogy a vízhőfok mérő mutatója viszonylag gyorsan kb. max 5 perc után beáll a bemelegedett pozícióba.

Ezen kívül hangja is van a kályhának, amely az autó mellett állva jól hallható, amikor alapjáraton jár a motor.

Az eseted egyébként jó példa arra, hogy a milyen jó dolog is a vízmelegítő kályha egy mai dízel esetében, persze csak ha működik.

nagyand | 2009-12-14 14:16

Köszönöm! Akkor valószínü felveszem valamelyik márkaszervizzel a kapcsolatot. :-(

Még egy kérdés! Honnét veszem észre, hogy a kályha müködik ill. füt?

mazda-auto.hu | 2009-12-14 14:08 nagyand részére

1. Valószínűleg a vízmelegítő kályhával van probléma. A 29 fok nem a befúvott levegő hőmérsékletét takarja, hanem az utastérben kívánt léghőmérsékletet.
2. Látatlanban nem lehet megmondani, elképzelhető például, hogy a szervóban el van dugulva valamelyik furat.

baranyas | 2009-12-14 12:54

Az árát nem tudom külön megmondani, mert ezt csak kiegészítésképpen csinálták . Nálam computercsere volt + installáció .
De kérdezz rá, a törléseket, frissítéseket bármelyik szakszervizben ( pl. itt is ) megcsinálják .

nagyand | 2009-12-14 12:45

Köszönöm a gyors választ.És akkor a kérdésem az lenne még hogy, a szervizben mennyire büntettek anyagilag ezért?

baranyas | 2009-12-14 12:32

Nekem a 2004-es dízel Mazda 3-ason volt fűtésproblémám, sehogy nem akart meleg jönni .
Szoftverfrissítés és némi hibakód kiütés után megjavult, most kiválóan fűt .

nagyand | 2009-12-14 12:22

Üdvözlet!
Kb 1 hónapja lettem tulajdonosa egy 2003-as Mazda 6-nak (diesel). Olyan problémaim lennének de lehet hogy nem problémák csak nekem furcsa:
1. FÜTÈS Most hogy beköszöntött a hideg kb 10-15 perc kell hogy az utastérbe langyos idö legyen és akkor a meleghez kb f´l óra kell. A höfok szabályzot max 29 fokig lehet csak feltekerni??? Olvastam olyat hogy ebbe elvileg van egy kályha ami elömelegíti a vizet. Lehet hogy az nem müködne? Honné tudom hogy müködik-e? Illetve lehet a höfokszabályzot 29 celsius fölé tekerni, hogy melegebb levegöt fújjon be?

2. SZERVÒKORMÀNY Ezelött egy Fiat Mareám volt benzines. Abba a szervó olyan puha volt mint a vaj, a Mazdába meg szinte bele kell kapaszkodni hogy egykézzel eltudjam tekerni. Ugyan igy a kuplung is. Van valakinek valami ötlete?
Elég kemény autónak tünik. Vagy valami hibás lenne? Nem tudom hogy a nöi soförök mennyire kedvelhetik ezek után a Mazda 6-ot.

Jobbra számítottam a fiat után, de abba a váltó a szervó és a kuplung is puhább volt. Fütésröl meg ne is beszéljek.

Segítségetket elöre is köszönöm.

zexel | 2009-12-05 16:38 mazda-auto.hu részére

Hogyan lehetne megoldani,a műbizonylat átvételét és a tranzakciót?Lehet e Póstai úton rendezni utánvétellel,vagy személyesen kell átvenni?Milyen adatok szükségesek?Válaszát várom a zexel@freemail.hu e mail cimre.Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó