2025. November 8. Szombat - Zsombor
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Mazda3 2020
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










Csabi626 | 2010-01-22 17:58
2. az nagyon jó lenne, itt is van az alvázszámom:
JMZGE14F201223094
1. havonta 1-2 alkalommal azért kipörgetem, nehogy ellustuljon :)
0. talán a nickemből sejthető, ha esetleg nem mondtam volna, 626-osom van. Egyébként mi a különbség a xedos9 és a 626 v6-osai között motorikusan?
mazda-auto.hu | 2010-01-22 16:23 Csabi626 részére
1.A nyugdíjas hajtáshoz az 5-ös a jobb valamivel, hiszen a túl alacsony hőmérsékletű gyertya nehezebben öntisztul. A Xedos 9 esetében ezek egyébként nem olyan nagy különbségek, hogy aggódj miatta.
2. Alvázszám alapján Hétfőn esetleg meg tudom nézni, van-e rá ajánlatunk.
Csabi626 | 2010-01-22 14:09 mazda-auto.hu részére
Na akkor most a 6-os a jobb, vagy az 5-ös (nekem a 6-osat hozták), akkor a 6-os a hideg típusú, ami megakadályozza a gyertya túlhevülését?
Egyébként én inkább a "nyugdíjas" hajtás híve vagyok, nem nagyon pörgetem, a vízhőfok mutatója pedig 5-10 fokkal a függőlegestől jobbra szokott beállni.
A "gyári" oxigénszenzort ezek szerint nagy valószínűséggel lehet autósboltban is kapni, csak nem tudhatjuk róla hogy ez a "gyári"?
Hogyan lehetne kideríteni?
mazda-auto.hu | 2010-01-22 13:43 Csabi626 részére
A Mazda által használt cikkszám, mely a legtöbb esetben egyáltalán nem hasonlít az esetleges beszállító boltban is árult alkatrészének elnevezésére.
A 6-os az úgynevezett hideg típusú gyertya. A hátsó hengersor esetlegesen magasabb hőmérséklete mellett is megakadályozza a gyertyák túlzott melegedését. Jó az ötös is a Xedos-9 esetében, ha nem jellemző a hajtós használat, és rendben van a hűtőrendszer.
Csabi626 | 2010-01-22 08:48 mazda-auto.hu részére
Az mit takar pontosan hogy "gyári cikkszám"?
Megtudhatom e akkor ezeket a cikkszámokat?
Az 5F-es gyertya miben különbözik a 6F-től, lehet e valamilyen hátránya ha a 6-osat teszem bele?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-01-22 08:39 Csabi626 részére
Jó ez a gyertya, de a ZFR5F-11 talán jobb lenne. Egy-egy oxigén szenzor van hengersoronként. A kettőnek különbözik a cikkszáma, a vezeték hossza miatt. Csak gyári cikkszám van.
Csabi626 | 2010-01-21 16:30 mazda-auto.hu részére
Mire nekiálltam hogy kiderítem, honnan jön a sípolás, ugyanolyan váratlanul megszűnt, mint ahogy jött...
Hátha nem is jelentkezik többé :)
Más kérdések:
NGK 4291 ZFR6F-11 gyertya jó e a 93-as 2.5/v6-osomba?
Illetve lehet hogy régebben már kérdeztem (akkor bocs), pontosan milyen lambda szonda való bele és hány darab?
Azt tudom hogy kettő van a két hengersor után, de egy mazdás szerelő ismerősöm szerint lenni kellene benne még egynek, amit furcsálottam, de gondoltam megkérdezem.
Nagy valószínűséggel nálam az egyik nem tökéletes, mert kissé magas a lambda érték, de más tünetet nem okoz...
Tudnátok e pontos típus és cikkszámokat mondani esetleg?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2010-01-21 08:28 man200 részére
nem beszélhetünk problémáról, nagy hőmérsékleti különbségek esetén nem rendellenes a fényszórók átmeneti belső párásodása. Saját szellőzője is van a lámpatesteknek, hogy csak átmeneti legyen a pára megjelenése.
man200 | 2010-01-20 16:51
Tisztelt Mazda-Auto.
Mazda 6 EVO II autómon xenon lámpáim párásodnak. Nem vízcseppesek olyan mintha hideg felületre lehelnék,a 2 lámpatest alsó 1/3-a, a távolsági fényszórótól az irányjelzőig. Ha a motor kihül kb 2 óra múlva eltűnik a pára. Szintelen szilikonnal a lámpbúránál letömítve + a lámpatest szerelőburkolatban a tömítést megfordítottam. Oldalsó gumiszellőzők rendben vannak. Lámpa alsó részén van 2db csonk ami nincs semmi.Szabadon vannak.Esetleg innét hiányzik valami cső vagy gumidugó? Gariban az előző tulajnál cserélve lett a 2 elsőlámpa.Mi lehet a hiba? Válaszát köszönöm. Üdv: Man200
mazda-auto.hu | 2010-01-20 09:30 KGabó részére
Ki kell méni, meg kell vizsgálni, hogy az "olyan mintha" valójában mit takar. Gyújtáskapcsoló, üzemanyag, adagoló, izzítórelé...