2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-08-13 15:48 dinda részére

Kedves dinda! Ezeknél a típusoknál valóban létezik a munkahenger "csavaros" alaphelyzetbe állítása, a szabályzás esetében pedig az általad írottal szemben a valóság az, hogy van egy alapméret (vastagság) melynek eléréséig megengedett eljárás a felszabályzás, sőt egyes ma is kapható Mazda típusoknál a gyári utasítás részét képezi ilyen jellegű problémák esetén.

Igazad legfeljebb abban lehet, hogy egy fék javítása csak kimondottan szakműhelyben ajánlott, így esetleg nem kellene bátorítanom (segítenem) az otthoni fékszereléseket.

Csabi626 | 2010-08-13 15:21

Kedves dinda!

Örülök hogy ennyire aggódsz az életemért :D
Valóban a kézifék állítócsavarjáról volt szó. A szabályozás tekintetében viszont úgy tudom, hogy van a "gyári" és van egy minimum vastagság érték, és a kettő között a szabályozás megengedett.

dinda | 2010-08-13 14:58

Még annyi hogy amit Csabi állított az nem a kézifék volt?

dinda | 2010-08-13 14:54

Kedves Csabi626 és Szakértő!

Nem lehet közelebb állítani a betéteket, mert azt a munkahenger állítja.
Féktárcsát meg nem szabályozunk, mert elveszti a kellő vastagságát, pont ezért nem éri el a betét.
Ezt tudnia kéne a szakértő Úrnak!
Vagy ha nem fontos a Csabi626élete akkor javasolja, hogy az elsőt is szabályoztassa fel!

Üdv:
Egy autószerelő

U.i.: a légtelenítés nem fog segíteni!

mazda-auto.hu | 2010-08-13 11:15 Csabi626 részére

Valószínűleg még közelebb kell állítani a betéteket. Egy légtelenítés sem ártana.

Csabi626 | 2010-08-13 08:34

Ja, és még annyi, hogy az olajkört nem bontottam meg, így nem is légtelenítettem, és egyébként elől tökéletesen működnek a fékek.

Csabi626 | 2010-08-13 08:31

Tisztelt Szakértő!

93-as 626/v6-osom hátsó féktárcsáit felszabályoztattam, a betéteket kicseréltem, és összerakás után a belül lévő kis imbuszcsavarral be is állítottam úgy, hogy a pedál nyomása nélkül éppen ne fogjanak.
A pedált lenyomva viszont így is alig-alig szorítja meg a tárcsát, gyakorlatilag nincs fékhatás a hátsó kerekeken. Mi lehet az oka, milyen állítási lehetőségek lehetnek még rajta?

A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-08-06 10:42 Zsoltimacko részére

Sajnos elektronikus alkatrészek esetében az előjel nélküli meghibásodás előfordulhat
Első körben a távirányítót kell szétszedni, ha ott minden rendben, akkor a vevőegység környékén lehet a baj az autóban.

Zsoltimacko | 2010-08-06 10:13

Tisztelt Mazda-autó!

A 2003-as 323-as mazdám távirányítója (gyári) egyik pillanatról a másikra nem csinál semmit. Bezártam vele az autót, bementem egy üzletbe, de 10 perc múlva már nem csinált semmit. Nem ejtettem le a kulcsot, és az elemet is kicseréltem már de semmi! Mi lehet a gond?
Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-08-04 10:02 premacy részére

Az új 198800,-Ft. Nincs javító készlet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó