2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tibcsi | 2010-09-19 07:54

Tisztelt Szakértő!
2004-es kombi Mazda 6-omban a csomagtérroló kihúzott állapotban maradt, amit gondolom valamilyen rugó nem teker vissza. Kérdésem, hogy javítható-e, vagy koplett csere a térelválasztó hálóval együtt? Előre is köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu | 2010-09-17 11:52 Csabi626 részére

Akkor majd kifényesedik kívül is.

Csabi626 | 2010-09-17 09:38 mazda-auto.hu részére

Na, egy szerelő ismerősöm megnézte fékpadon, és azt mondta, hogy a fékerő meg jó...
Akkor ez egyelőre rejtély marad.
Azért köszi az ötleteket.

mazda-auto.hu | 2010-09-15 16:20 Csabi626 részére

Mivel egydugattyús úszónyerges a fék, nagyon valószínű, hogy a nyereg nem csúszik, vagy befeszül.

Van amikor van biztosítócsavar is, de gyakran csak a kerékcsavarok-anyák fogják.

Csabi626 | 2010-09-15 13:53 mazda-auto.hu részére

Igen, legalábbis fényesebb, olyan mintha nem lenne elég nagy az erő ahhoz, hogy a külső betétekhez is hozzányomja.
Ja, és mégegy kérdés, a tárcsákat rögzíti valami az agyhoz, vagy csak a felcsavarozott felninek kell odanyomnia?

mazda-auto.hu | 2010-09-15 11:37 Csabi626 részére

A tárcsa belső oldala viszont fényes?

Csabi626 | 2010-09-15 10:55

Tisztelt Szakértő!
Még mindíg nem vagyok elégedett a hátsó fékemmel (93-as 626/v6), ugyanis a betétek nélkül szépen járnak a dugattyúk, összeszerelve viszont miután járok vele, a tárcsák külső oldala nem elég fényes, mintha csak gyengén szorítanák a betétek :(
Légtelenítés megtörtént, az első fékekkel minden rendben, de hátul mindkét oldalon ezt tapasztalom. Nem lehet hogy van még valami fékerőszabályzó a rendszerben ami elkerülte a figyelmemet?
Ja, és a kézifék előtolást is szépen beállítottam mindkét oldalon.
A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-09-14 08:17 zsero részére

Eltömődés esetén alacsony lesz a benzinnyomás egyes helyzetekben (vagy mindig), ez pedig rángatásban, teljesítmény csökkenésben, nem indulásban, de hibalámpa felvillanásban is jelentkezhet.

zsero | 2010-09-13 19:04 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a segítséget, Ön előtt csak egymással ellentétes információkat hallottam! Az alvázszám 490631, ezek szerint tehát nem kell cserélnem. Arra tudna esetleg valamit mondani, hogy honnan vehetem észre, ha esetleg kezd eltömődni? Vagy ilyen kocsikban már a számítógép érzékeli és kiírja a Check Engine-t?

A szűrő ára egyébként meglepett, egy nagy budapesti kereskedéstől kérdeztem meg emailben, és ők írták ezt. Mondjuk furcsa is, mert minden más összeg nem kerek volt, ez az egy meg igen - kár hogy a hivatalos árnak majdnem a 2x -sét kérték volna.

mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:27 zsero részére

1. Ha az alvázszám utolsó 6 számjegye 400000 feletti, akkor csak eltömődés esetén van a cseréje előírva. Ez előtti autók esetében 6 év/90000km-enként kell cserélni. A szűrő ára egyébként 13694,-Ft.
2. Természetesen lehet a termosztát hibája. Jobb a gyári, de mivel viszonylag jól elérhető helyen van, ezért probléma esetén nem nagy munka megint cserélni. Persze nem útközben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó