2025. Június 22. - Paulina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csabi626 | 2010-09-17 09:38 mazda-auto.hu részére

Na, egy szerelő ismerősöm megnézte fékpadon, és azt mondta, hogy a fékerő meg jó...
Akkor ez egyelőre rejtély marad.
Azért köszi az ötleteket.

mazda-auto.hu | 2010-09-15 16:20 Csabi626 részére

Mivel egydugattyús úszónyerges a fék, nagyon valószínű, hogy a nyereg nem csúszik, vagy befeszül.

Van amikor van biztosítócsavar is, de gyakran csak a kerékcsavarok-anyák fogják.

Csabi626 | 2010-09-15 13:53 mazda-auto.hu részére

Igen, legalábbis fényesebb, olyan mintha nem lenne elég nagy az erő ahhoz, hogy a külső betétekhez is hozzányomja.
Ja, és mégegy kérdés, a tárcsákat rögzíti valami az agyhoz, vagy csak a felcsavarozott felninek kell odanyomnia?

mazda-auto.hu | 2010-09-15 11:37 Csabi626 részére

A tárcsa belső oldala viszont fényes?

Csabi626 | 2010-09-15 10:55

Tisztelt Szakértő!
Még mindíg nem vagyok elégedett a hátsó fékemmel (93-as 626/v6), ugyanis a betétek nélkül szépen járnak a dugattyúk, összeszerelve viszont miután járok vele, a tárcsák külső oldala nem elég fényes, mintha csak gyengén szorítanák a betétek :(
Légtelenítés megtörtént, az első fékekkel minden rendben, de hátul mindkét oldalon ezt tapasztalom. Nem lehet hogy van még valami fékerőszabályzó a rendszerben ami elkerülte a figyelmemet?
Ja, és a kézifék előtolást is szépen beállítottam mindkét oldalon.
A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-09-14 08:17 zsero részére

Eltömődés esetén alacsony lesz a benzinnyomás egyes helyzetekben (vagy mindig), ez pedig rángatásban, teljesítmény csökkenésben, nem indulásban, de hibalámpa felvillanásban is jelentkezhet.

zsero | 2010-09-13 19:04 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a segítséget, Ön előtt csak egymással ellentétes információkat hallottam! Az alvázszám 490631, ezek szerint tehát nem kell cserélnem. Arra tudna esetleg valamit mondani, hogy honnan vehetem észre, ha esetleg kezd eltömődni? Vagy ilyen kocsikban már a számítógép érzékeli és kiírja a Check Engine-t?

A szűrő ára egyébként meglepett, egy nagy budapesti kereskedéstől kérdeztem meg emailben, és ők írták ezt. Mondjuk furcsa is, mert minden más összeg nem kerek volt, ez az egy meg igen - kár hogy a hivatalos árnak majdnem a 2x -sét kérték volna.

mazda-auto.hu | 2010-09-13 10:27 zsero részére

1. Ha az alvázszám utolsó 6 számjegye 400000 feletti, akkor csak eltömődés esetén van a cseréje előírva. Ez előtti autók esetében 6 év/90000km-enként kell cserélni. A szűrő ára egyébként 13694,-Ft.
2. Természetesen lehet a termosztát hibája. Jobb a gyári, de mivel viszonylag jól elérhető helyen van, ezért probléma esetén nem nagy munka megint cserélni. Persze nem útközben.

zsero | 2010-09-12 16:43

Egy 2002-es Mazda 323F, 1.6-os kocsival lenne a következő két kérdésem:
1. Valaki, akinek volt szervíz cd-je, azt írta nekem, hogy a 90.000-es szervízben ki kell cserélni az üzemanyag szűrőt is, de ez egyrészt olyan helyen van, hogy nem tűnik úgy, hogy rendszeres cserére tervezték volna (a tankban, a pumpa részeként), másrész 20.000 Ft, harmadrészt ahol megkérdeztem, ott azt mondták, hogy ebben a típusban nem szokták ezt a szűrőt cserélni.
2. A másik kérdésem a természtáttal kapcsolatban lenne, hogy ha nyáron nincs semmi gond, soha nem melegszik túl, mindig középen van a mutató, de télen egyre lassabban melegszik be a kocsi, akkor az lehet termosztát probléma? Termosztátból esetleg megéri utángyártottat beletenni, vagy pont ilyen dologgal nem jó dolog játszani, és maradjak a gyárinál?

Sanyesz | 2010-09-04 00:51

Még egy kérdés: azt meg lehetne tudni, hogy mi cikkszáma a CX-7-hez való TPMS szenzornak?
Pl: GS1 D37 140
Köszi a segítséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó