2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-11-09 16:26 man200 részére

MInden bizonnyal indítózás közben túl alacsonyra esik a rendszer feszültsége. z lehet akksi, vagy rossz akksisaru, csatlakozás, kábel...

man200 | 2010-11-09 15:13

Tisztelt szakértő.
Mazda6 RF5C motoros autóm hideg indításánál felvilannak ikonok (ABS,Menetstabilizáló, izzítás).Néha a fordulatszámmérö és a kilométeróra kiakad majd visszaáll a helyére.Reggel az első indításnál, napközben nem csinálja.1-2 mp múlva eltünnek az ikonok..Hibaüzenet nem marad.Erőlködés nélkül forgat az önindító. Töltés jó 14,2-14.45 között változik fordulattól függetlenül.AKKU teszterel KB60%-os.Gyári aksi 5 éves.
Mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2010-11-08 10:16 nonosevics részére

Lehet pl. generátor csapágy, valamelyik görgő, vagy akár a szíj is.

mazda-auto.hu | 2010-11-08 10:11 Pety részére

Etilén-glikol bázisút, és igen, kötelező higítani, sőt egyáltalán nem előnyös feleslegesen túl alacsony fagyási pontra beállítani a hűtőfolyadékot.

nonosevics | 2010-11-07 17:39

2005 Mazda 6 2.3l benzin 135ezerkm
Kérdésem az lenne egy éles surlódó hang jön a motor alján hallani inkább. Az a furcsa csak üzemmeleg állapotba alapjáraton hallani. Egy kis gázadásra teljesen megszűnik majd ha visszaáll alapjárata megint elkezdi. Vajon mi adhat ilyen hangot?
Köszönöm.

Pety | 2010-11-07 17:28

Tisztelt szakértő!
Van egy 323f 1998-as évjáratú.A kérdésem az lenne,hogy milyen fagyálló hűtőfolyadékot lehet beletenni,és kötelező-e higitani?
Köszönöm válaszát!

mazda-auto.hu | 2010-11-02 08:22 bulldog33 részére

Elég ha egy alvázszámot írsz ide.

mazda-auto.hu | 2010-11-02 08:13 Zsozsó részére

Inkább nem bolygatnánk azokat, amíg nincs probléma. Igazság szerint szakszerűen karbantartott autók esetében nem nagyon lehetnek problémás lerakódások ezen a részen.

mazda-auto.hu | 2010-11-02 08:10 pepsi részére

Nem tudom, nem próbáltuk, de véleményem szerint nem passzol tökéletesen.

bulldog33 | 2010-10-30 11:06

Tisztelt Szakértő!
Egy 1987es E2200 d hez keresek olajgombát, de nem találok megfelelőt.Amit a webáruházakba lehet kapni, nem egyezik az általam keresettel.Kb 5cm hosszú és 20mm átmérőjű.A motor menetirány szerinti jobb oldalán lévő szűrőházban van. Küldök róla képet, ha kapok egy e-mail címet.Köszönettel:
Kiss Gábor

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó