2025. Június 22. - Paulina
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-11-16 12:57 vb72 részére
Igen, emelnie kell a rendszernek a fordulatszámot üresben, ha gurul az autó. Nem tudom így a választ, diagnosztik aszükséges. Egy áramtalanítás miatt elvileg nem történhetne ilyesmi.
Csabi626 | 2010-11-16 10:44
Tisztelt Szakértő!
93-as, 626/v6-osomhoz kellene főtengely-nyugvócsapágysor, az első javítóméret. A motorkódom: KL
Tudnak e ilyet beszerezni, ha igen, mennyibe kerül, és mennyi időt vesz igénybe?
A segítséget előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2010-11-16 08:48 gukr részére
Fogyasztási adatot nem tudok mondani, de valószínűleg 10-12 literre 100 km-en lehet számítani. Véleményem szerint, ha az automatat jól működik nincs értelme kézi váltósra alakítani, hiszen a motorvezérlés is össze van hangolva valamilyen szinten a váltóval. A gázszettekről nem tudok nyilatkozni.
vb72 | 2010-11-15 13:21
Üdv.
Ha jól tudom és a tapasztalato is ez, üresjárati gurulásban az motor 1000 1/min fordulatszámon jár, annak az érdekében, hogy legyen megfelelő kormány és fék szervó. Ha megáll a gurulás akkor leesik 750-re. Mióta akkumulátort cseréltem benne, azóta (két hét) nem tartja 1000 1/min fordulatszámon a motort. 750-700-800-750 így jár. Olyan mintha "elfelejtette" volna a programot. Hozzáteszem, az régi aksi már volt kiszedve, de akkor nem vol ilyen baj. Az autó egy 6-os, 2005 aug. 68000 km 1,8TE. Köszi.
mazda-auto.hu | 2010-11-15 09:17 vizesi részére
Például egy izzóhibát biztosan nem fognak garanciában megcsinálni, de egyéb hiba esetén valószínű, hogy garancián belül megy.
gukr | 2010-11-14 22:10
Sziasztok!
Szeretném megtudni,hogy a 90'-es 929, 2,2i, automata fogyasztása mennyi? Érdemes-e és lehet-e automatáról kézi váltósra alakítani?
Milyen gázszettet érdemes beépíteni?
Előre is köszi!
vizesi | 2010-11-14 19:30 mazda-auto.hu részére
ezt garanciában megcsinálják(2 éves)?
Ha igen akkor bemegyek egy mazda szervízbe és megcsinálják,vagy be kell előtte jelentkezni?
mazda-auto.hu | 2010-11-12 08:04 vizesi részére
Akkor ki kell venni az izzót, a közdarabot, és ellenőrizni, nincs-e oxidáció, laza érintkező, nem hibás-e az izzó...!
vizesi | 2010-11-11 16:51 mazda-auto.hu részére
úgy gondolom,hogy nem a csatlakozónál kontakthibás
hanem az égőnél vagy a közdarabnál ami az égő és a csatlakozó között van
mazda-auto.hu | 2010-11-11 10:11 vizesi részére
Kérdés, hogy az izzón mozog csatlakozó, vagy maga az izzó mozog? Nem jellemző hiba.