2025. Június 22. - Paulina
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-12-22 11:10 Anonymous részére
Értem. Ha írsz egy alvázszámot, megnézem a hivatalos indítási nyomástartományt, elképzelhető, hogy mégsem ez a probléma.
Anonymous | 2010-12-22 10:44 Hozzászólás szerkesztése
Ez így igaz, de a legközelebbi szerviz 60KM-re van,és tréler nem tud be állni hozzánk mert akkora a szint különbség.Ezért van ez a táv próbálkozás.A nyomás megtartó szelepet lehet valahogyan ellenőrizni?
mazda-auto.hu | 2010-12-22 09:45 Kopka részére
5200 kilopascal az 52 Bar. Ez viszont lényegesen kevesebb az előírt indítási nyomásnál. Nem akarok beleszólni, de egy Mazda szervizben kb.fél órás gyári műszeres diagnosztikával kiderült volna már korábban minden.
Kopka | 2010-12-21 22:00
Volt az autóvillamossági szerelő. Számítógépet kötött rá. Indításgátló oké. Üzemanyag nyomás 5200 kilopascal. Izzítógyertyák is rendben vannak.Gázolajszűrőt februárban cseréltünk,egyébként leszereltem,mert a dugulás nekem is átvillant az agyamon,de simán át megy rajta az üzemanyag.Viszont azt vettük észre, hogy indítás után az üzemenyagszűrőn lévő pumpa felpuhul.2-3-at rá kell nyomni, hogy újra feszes legyen. Még egy kérdés.ha az üzemanyagcső a szűrő előtt esetleg sérült, attól lehet-e kevesebb a nyomás?
mazda-auto.hu | 2010-12-21 11:54 Kopka részére
Az indításgátló sem villog? Hogyan ellenőrizted, hogy az üzemanyag eljut a befecskendezőkig? Ráadásul minimum 200 Bar körüli nyomás szükséges a hidegen beinduláshoz. Minden gyertya izzít? Első körben egy gázolajszűrőt cserét érdemes kipróbálni. Lehet, hogy leállítás után a nagy hideg hatására eldugult pl. parafin kiválás miatt.
Kopka | 2010-12-21 11:27
Tisztelt szakértők!Péntek este le állítottam az autót,másnap délelőtt indulnék de semmi.Önindító pörget, műszerek OK.Az üzemanyag eljut a befecskendezőig,izzítás van mégsem akar életre kelni!M6 2.0 CD TE 2004-es
mazda-auto.hu | 2010-12-21 09:42 szedo részére
Nem akarok már utólag okos lenni, de az olajnyomás lámpa egy vészjelző, ha csak egy tizedmásodpercre is felvillan a motor járása közben, már nagy baj van!
Sajnos az elektronika tehetetlen, hiszen a személygépkocsikban nincs olajnyomás figyelés elektronikus vészleállító beavatkozással. Tehát a motor már nagy valószínűséggel a kenési hiányosság következtében kialakult probléma-problémák miatt fog leállni. Az olajszint pálcát a mai modern autók hosszú olajcsere intervallumával még fontosabb időszakosan ellenőrizni.
Mindenképpen szét kell szedni a motort és diagnosztizálni a károsodott alkatrészeket. Ezután lehet mérlegelni, hogy érdemes-e egyenként kicserélni azokat nagyobb munkadíjjal, vagy pl. jobb egy komplett motort beépíteni, amit mi például viszonylag olcsón be tudunk szerezni és építeni. De persze előre kár komplett motorról beszélni. Nagy valószínűséggel minimum 150000,-Ft a kár
szedo | 2010-12-20 19:42
Tisztelt szakértők!
Hatalmas problémám lett a napokban egy Mezda 6 (2004 október évjáratú ) autómmal. Reggel nagyon hidegben (-10 fok körül), mentünk a kislányommal az iskolába, szépen lassan mert nagy hó volt. Néha felvillant az olj lámpa, de csak egy pillanatig. Egyster csak menet közben leállt az autó, és gurult lefelé hangtalanul, és minden kijelző világított. Mivel azt hittem csúszik az út, visszaváltogattam 4,3,2,1-be és megáltunk. De semmi hangja nem volt akkor sem amikor leállt menet közben. Megpróbáltam ráindítani, mert azt hittem az akkumulátorral van baj, de töltés volt de a motort már nem hajtotta meg. Nem mertem semmit csinálni, ment elhúzatattam , de csak Ünnepek között nézik meg. Az olajszint mérő pálcán már nem láttam nyomot, de a lámpa nem világított, csak felvillant előtte, és az olaj cseréig is volt még 2000 km. Az a kérdésem, hogy reménykedhetek abban, hogy az elektronika még időben leállított mindent, vagy életem legroszabb Karácsony lesz, és motor után kell néznem. Volt e már hasonló eset, vagy tudnak e abban segíteni, hogy mien lehetséges probléma lehet a legroszabbon kívül? Hálás lennék, ha válaszolnának, mert nagy szükségem lenne a tanácsukra, és sokat segítene a véleményük. Köszönettel, boldog Karácsonyt Önöknek.
Tisztelettel: Szabó Edina
mazda-auto.hu | 2010-12-20 09:58 pinterc részére
Nem kilométerórát akartál írni? Fordulatszámérő esetében igen érdekes hiba, talán egy kábel, testkábel érhet a kapcsoló mechanikához, és ki van dörzsőlődve, vagy el van törve?
mazda-auto.hu | 2010-12-20 09:48 Bigtibi részére
Ezt így nem tudom, nagyon sok minden lehet. Át kell nézni az autót!