2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:29 Lasszi részére

A légszűrőház leszerelésével ellenőrizni kellene, hogy mi akadályozza a fojtószelep (pillangószelep) zárását, hiszen valószínűleg nem tér vissza alaphelyzetbe.

gyuric | 2011-02-12 17:32

Tisztelt Szakértő!

Típus: Mazda 3, 1,6-os benzines, 2007-es. km:98000
A tegnapi napon a köv. hiba jött elő. Alacsony fordulatszámról (kb. 2000 alatt) egy kisebb gázadásra is elkezd rángatni ami kb. 2500-as fordulat fölött megszűnik. Ez a jelenség minden sebességi fokozatban tapasztalható, egyértelműen 2000-2500 alatti fordulaton gyorsításnál. Amennyiben nem gyorsítok csak tartom a sebességet akkor nem. PL. közúton 5-ös fokozatban 70km/h mellett kb. 2000-es állandó fordulatton nincs probléma, de ha rá akarok kicsit gyorítani azonnal elkezd rángatni. Pörgősebb fordulaton használva ugyan kevesebbszer tapasztalható, de nagyon zavar, hogy mi okozhatja a problémát.

Előre is köszönöm válaszát.

Lasszi | 2011-02-12 16:04

Tisztelet Szakértő!
Segítségét szeretném kérni !Van egy 323 1.1-es 86-os mazdám EDDIG remekül müködött de az egyik inditás után a motor elkezdett 2000 forogni alapjáraton hidegen melegen menetközben váltáskor is vagy üresben ennyit forog!Mit cseréljek ki rajta hogy megszüntessem a hibát?Megnéztem a karburátort elveltozást nem vettem észre pl rugotörés vagy vákum doboz hiba vákumcsöveket is átnéztem hibát nem találtam?Már a szivótrokban lévő hőkapcsolot is kicseréltem de változás nem történt!Ha tud kérem segítsen!

mazda-auto.hu | 2011-02-11 14:06 battila részére

Meg kellene nézni, hogy a pedál mechanika, vagy a kiemelő rendszernek van-e hibja. Ha egyébként a kuplung jól működik, akkor valószínűleg a pedál visszahúzó rugójánál lehet valami gond.

battila | 2011-02-11 08:30

Tisztelt Szakértők!
A segítségüket kérném, mivel 2003-as 2.0-es benzines Mazda 6-osomon a kuplung pedálja, amikor engedem vissza félúton beragad. Ha alányúlok a lábammal, akkor visszapattan. Mi lehet a hiba oka?
Köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-02-10 08:42 berzoltan részére

Rendben, köszönjük a visszajelzést!

berzoltan | 2011-02-09 15:09 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget!
Bevitettem az autót a szervízbe. Hibakód most sem volt, de úgy néz ki megtalálták a hiba okát.
Az "alapjárati levegő álváltó szelep" volt megszorulva.
Remélem más baj már nem lesz vele és úgy fog viselkedni mint egy normális Mazda.

mazda-auto.hu | 2011-02-07 15:24 sance részére

Az RX-8 18x8 collos ET50 215/45R18 párosítást már több Mazda6-oson láttam.

sance | 2011-02-07 12:01 mazda-auto.hu részére

értem.-köszönöm az infot...
Akkor mi lenne az a felni,és gumiméret,(18-19")ami gond nélkül elférhet?

mazda-auto.hu | 2011-02-07 10:19 sance részére

Az MPS-nek például egy kicsit más az első sárvédő kialakítása, és a rugóútjai is rövidebbek. A /35-ös gumiméret miatt valószínűleg gond nélkül felmegy a kerék, de nagyobb berugózáskor dörzsölhet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó