2025. Június 22. - Paulina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Lasszi | 2011-02-26 16:11

Tisztelt Szakértő
Mostmár 100% hogy a fekete dobozban ahol a bimetál van ott van a hiba már csak az lenne a kérdésem hogy más mazdán is ilyen modon van megoldva a hideg indítás?mert 1.1 es motor nem találtam bontva de ha megeggyezne az 1.3-sal akkor megvenném arról!Vagy esetleg önök nél lehet e ilyen alaktrészt rendelni és mennyiért?

mazda-auto.hu | 2011-02-24 08:50 zentus részére

Lehet akár gyújtótekercs rendellenesség, de akár más is. Hallani, látni, érezni, Mazda hibakódot olvasni kellene, a konkrétabb válaszhoz.

zentus | 2011-02-23 22:48

Tisztelt Szakértő!

Van egy Mazda Premacy 2.0 GT 2002-es benzines autóm.
Következő problémám lenne.
Reggel néha indításkor furcsa mellék hangja van a motornak (szinte alig észrevehető) és elveszik belőle az erő. Pár perc után, mintha semmi-sem történt volna.
Motor hiba kódom pedig: gyújtás kimaradást ír.

Következők lettek cserélve:
- gyertya
- levegőszűrő
- benzinszűrő
Kitakarítva:
- teljes benzin eltátó rendszer elég csúnya volt
- pillangószelep

Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2011-02-21 08:16 Lasszi részére

Megértésedet kérem, de ez már olyan mélységű kérdés, melyet csak a szervizünkben válaszolhatnék meg, ha javítjuk az autót.

Lasszi | 2011-02-18 20:14

Tisztelt Szakértő
Kezembe vettem és tüzetesen átvizsgáltam a karbit!A rúgó nincs eltörve elvileg minden a helyén van!A fekete dobozt ismét leszereltem és megnéztem ,az a rugó valojában bimetál mert elkeztem hőlégfúvóval melegiteni és elkezdet az óramutató járásával megeggyező irányba mozdulni de ha hideg állapotban van akkor a másik irányba fersziti a kis kart ami összeköttetésben van azzal a kallantyúval ami nem engedia pillangó szelepet vissza zárni!Ezek szerint a dobozon belül úgy kell csatlakozni a bimetálnak a kis karhoz hogy melegedéskor tudja magával húzni ,mert akkor elhuzná a kallantyut ami akadájozza a pillangó szelepet lehet hogy eltört bellőle egy darab és kieshetett szereléskor!még egy kérdés ez mitől melegszik mert a generátorhoz van csatlakoztatva egy piros vezetékkel akkor elvileg áramot kell mérnem ezen a szálon mennyinek kell lennie 14.4V amennyivel tölt a generátor??

mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:32 Lasszi részére

Ezt így innen nem tudom megmondani. Ezeknél az autóknál már a "kezünkbe" kell venni és átgondolni a dolgokat. Elképzelhető, hogy a rugóval van gond.

Lasszi | 2011-02-15 19:40

Tisztelt szakértő!
A pillangószelep valóban nem tér vissza alaphelyzetbe,mert a karburátor oldalán lévő fekete doboz alatti kallantyú nem engedi!A fekete doboz eltávolitása után kézzel tudom müködtettni!A fekete dobozból egy piros vezeték jön ki ami a generátorhoz csatlakozik!A dobozban lévő spirál rugó van kapcsolatban a fent említett kallantyúval!Mi lehet az oka hogy ez a kallantyú nem engedi vissza a pillangószelepet????

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:32 gyuric részére

Nagy valószínűséggel légtömegmérő jel hiba, de lehet fals levegő is, vagy esetleg gyújtásrendszeri probléma.

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:29 Lasszi részére

A légszűrőház leszerelésével ellenőrizni kellene, hogy mi akadályozza a fojtószelep (pillangószelep) zárását, hiszen valószínűleg nem tér vissza alaphelyzetbe.

gyuric | 2011-02-12 17:32

Tisztelt Szakértő!

Típus: Mazda 3, 1,6-os benzines, 2007-es. km:98000
A tegnapi napon a köv. hiba jött elő. Alacsony fordulatszámról (kb. 2000 alatt) egy kisebb gázadásra is elkezd rángatni ami kb. 2500-as fordulat fölött megszűnik. Ez a jelenség minden sebességi fokozatban tapasztalható, egyértelműen 2000-2500 alatti fordulaton gyorsításnál. Amennyiben nem gyorsítok csak tartom a sebességet akkor nem. PL. közúton 5-ös fokozatban 70km/h mellett kb. 2000-es állandó fordulatton nincs probléma, de ha rá akarok kicsit gyorítani azonnal elkezd rángatni. Pörgősebb fordulaton használva ugyan kevesebbszer tapasztalható, de nagyon zavar, hogy mi okozhatja a problémát.

Előre is köszönöm válaszát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó