2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


molnárka | 2011-03-24 22:49

Érdeklődnék, hogy Premacyra mennyibe kerül a C145-V1-370F cikkszámú küszöbboríás?

mazda-auto.hu | 2011-02-28 08:43 Lasszi részére

Csak egy karburátor javítószettel együtt rendelhető, 24619,-Ft-ért (minimum 2 hét), viszont az 1,1, 1,3 és 1,5 motoroké egyforma volt (1985-86).

Lasszi | 2011-02-26 16:11

Tisztelt Szakértő
Mostmár 100% hogy a fekete dobozban ahol a bimetál van ott van a hiba már csak az lenne a kérdésem hogy más mazdán is ilyen modon van megoldva a hideg indítás?mert 1.1 es motor nem találtam bontva de ha megeggyezne az 1.3-sal akkor megvenném arról!Vagy esetleg önök nél lehet e ilyen alaktrészt rendelni és mennyiért?

mazda-auto.hu | 2011-02-24 08:50 zentus részére

Lehet akár gyújtótekercs rendellenesség, de akár más is. Hallani, látni, érezni, Mazda hibakódot olvasni kellene, a konkrétabb válaszhoz.

zentus | 2011-02-23 22:48

Tisztelt Szakértő!

Van egy Mazda Premacy 2.0 GT 2002-es benzines autóm.
Következő problémám lenne.
Reggel néha indításkor furcsa mellék hangja van a motornak (szinte alig észrevehető) és elveszik belőle az erő. Pár perc után, mintha semmi-sem történt volna.
Motor hiba kódom pedig: gyújtás kimaradást ír.

Következők lettek cserélve:
- gyertya
- levegőszűrő
- benzinszűrő
Kitakarítva:
- teljes benzin eltátó rendszer elég csúnya volt
- pillangószelep

Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2011-02-21 08:16 Lasszi részére

Megértésedet kérem, de ez már olyan mélységű kérdés, melyet csak a szervizünkben válaszolhatnék meg, ha javítjuk az autót.

Lasszi | 2011-02-18 20:14

Tisztelt Szakértő
Kezembe vettem és tüzetesen átvizsgáltam a karbit!A rúgó nincs eltörve elvileg minden a helyén van!A fekete dobozt ismét leszereltem és megnéztem ,az a rugó valojában bimetál mert elkeztem hőlégfúvóval melegiteni és elkezdet az óramutató járásával megeggyező irányba mozdulni de ha hideg állapotban van akkor a másik irányba fersziti a kis kart ami összeköttetésben van azzal a kallantyúval ami nem engedia pillangó szelepet vissza zárni!Ezek szerint a dobozon belül úgy kell csatlakozni a bimetálnak a kis karhoz hogy melegedéskor tudja magával húzni ,mert akkor elhuzná a kallantyut ami akadájozza a pillangó szelepet lehet hogy eltört bellőle egy darab és kieshetett szereléskor!még egy kérdés ez mitől melegszik mert a generátorhoz van csatlakoztatva egy piros vezetékkel akkor elvileg áramot kell mérnem ezen a szálon mennyinek kell lennie 14.4V amennyivel tölt a generátor??

mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:32 Lasszi részére

Ezt így innen nem tudom megmondani. Ezeknél az autóknál már a "kezünkbe" kell venni és átgondolni a dolgokat. Elképzelhető, hogy a rugóval van gond.

Lasszi | 2011-02-15 19:40

Tisztelt szakértő!
A pillangószelep valóban nem tér vissza alaphelyzetbe,mert a karburátor oldalán lévő fekete doboz alatti kallantyú nem engedi!A fekete doboz eltávolitása után kézzel tudom müködtettni!A fekete dobozból egy piros vezeték jön ki ami a generátorhoz csatlakozik!A dobozban lévő spirál rugó van kapcsolatban a fent említett kallantyúval!Mi lehet az oka hogy ez a kallantyú nem engedi vissza a pillangószelepet????

mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:32 gyuric részére

Nagy valószínűséggel légtömegmérő jel hiba, de lehet fals levegő is, vagy esetleg gyújtásrendszeri probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó