2025. Június 22. - Paulina
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Lasszi | 2011-02-26 16:11
Tisztelt Szakértő
Mostmár 100% hogy a fekete dobozban ahol a bimetál van ott van a hiba már csak az lenne a kérdésem hogy más mazdán is ilyen modon van megoldva a hideg indítás?mert 1.1 es motor nem találtam bontva de ha megeggyezne az 1.3-sal akkor megvenném arról!Vagy esetleg önök nél lehet e ilyen alaktrészt rendelni és mennyiért?
mazda-auto.hu | 2011-02-24 08:50 zentus részére
Lehet akár gyújtótekercs rendellenesség, de akár más is. Hallani, látni, érezni, Mazda hibakódot olvasni kellene, a konkrétabb válaszhoz.
zentus | 2011-02-23 22:48
Tisztelt Szakértő!
Van egy Mazda Premacy 2.0 GT 2002-es benzines autóm.
Következő problémám lenne.
Reggel néha indításkor furcsa mellék hangja van a motornak (szinte alig észrevehető) és elveszik belőle az erő. Pár perc után, mintha semmi-sem történt volna.
Motor hiba kódom pedig: gyújtás kimaradást ír.
Következők lettek cserélve:
- gyertya
- levegőszűrő
- benzinszűrő
Kitakarítva:
- teljes benzin eltátó rendszer elég csúnya volt
- pillangószelep
Előre is köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2011-02-21 08:16 Lasszi részére
Megértésedet kérem, de ez már olyan mélységű kérdés, melyet csak a szervizünkben válaszolhatnék meg, ha javítjuk az autót.
Lasszi | 2011-02-18 20:14
Tisztelt Szakértő
Kezembe vettem és tüzetesen átvizsgáltam a karbit!A rúgó nincs eltörve elvileg minden a helyén van!A fekete dobozt ismét leszereltem és megnéztem ,az a rugó valojában bimetál mert elkeztem hőlégfúvóval melegiteni és elkezdet az óramutató járásával megeggyező irányba mozdulni de ha hideg állapotban van akkor a másik irányba fersziti a kis kart ami összeköttetésben van azzal a kallantyúval ami nem engedia pillangó szelepet vissza zárni!Ezek szerint a dobozon belül úgy kell csatlakozni a bimetálnak a kis karhoz hogy melegedéskor tudja magával húzni ,mert akkor elhuzná a kallantyut ami akadájozza a pillangó szelepet lehet hogy eltört bellőle egy darab és kieshetett szereléskor!még egy kérdés ez mitől melegszik mert a generátorhoz van csatlakoztatva egy piros vezetékkel akkor elvileg áramot kell mérnem ezen a szálon mennyinek kell lennie 14.4V amennyivel tölt a generátor??
mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:32 Lasszi részére
Ezt így innen nem tudom megmondani. Ezeknél az autóknál már a "kezünkbe" kell venni és átgondolni a dolgokat. Elképzelhető, hogy a rugóval van gond.
Lasszi | 2011-02-15 19:40
Tisztelt szakértő!
A pillangószelep valóban nem tér vissza alaphelyzetbe,mert a karburátor oldalán lévő fekete doboz alatti kallantyú nem engedi!A fekete doboz eltávolitása után kézzel tudom müködtettni!A fekete dobozból egy piros vezeték jön ki ami a generátorhoz csatlakozik!A dobozban lévő spirál rugó van kapcsolatban a fent említett kallantyúval!Mi lehet az oka hogy ez a kallantyú nem engedi vissza a pillangószelepet????
mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:32 gyuric részére
Nagy valószínűséggel légtömegmérő jel hiba, de lehet fals levegő is, vagy esetleg gyújtásrendszeri probléma.
mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:29 Lasszi részére
A légszűrőház leszerelésével ellenőrizni kellene, hogy mi akadályozza a fojtószelep (pillangószelep) zárását, hiszen valószínűleg nem tér vissza alaphelyzetbe.
gyuric | 2011-02-12 17:32
Tisztelt Szakértő!
Típus: Mazda 3, 1,6-os benzines, 2007-es. km:98000
A tegnapi napon a köv. hiba jött elő. Alacsony fordulatszámról (kb. 2000 alatt) egy kisebb gázadásra is elkezd rángatni ami kb. 2500-as fordulat fölött megszűnik. Ez a jelenség minden sebességi fokozatban tapasztalható, egyértelműen 2000-2500 alatti fordulaton gyorsításnál. Amennyiben nem gyorsítok csak tartom a sebességet akkor nem. PL. közúton 5-ös fokozatban 70km/h mellett kb. 2000-es állandó fordulatton nincs probléma, de ha rá akarok kicsit gyorítani azonnal elkezd rángatni. Pörgősebb fordulaton használva ugyan kevesebbszer tapasztalható, de nagyon zavar, hogy mi okozhatja a problémát.
Előre is köszönöm válaszát.