2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Lasszi | 2011-02-18 20:14
Tisztelt Szakértő
Kezembe vettem és tüzetesen átvizsgáltam a karbit!A rúgó nincs eltörve elvileg minden a helyén van!A fekete dobozt ismét leszereltem és megnéztem ,az a rugó valojában bimetál mert elkeztem hőlégfúvóval melegiteni és elkezdet az óramutató járásával megeggyező irányba mozdulni de ha hideg állapotban van akkor a másik irányba fersziti a kis kart ami összeköttetésben van azzal a kallantyúval ami nem engedia pillangó szelepet vissza zárni!Ezek szerint a dobozon belül úgy kell csatlakozni a bimetálnak a kis karhoz hogy melegedéskor tudja magával húzni ,mert akkor elhuzná a kallantyut ami akadájozza a pillangó szelepet lehet hogy eltört bellőle egy darab és kieshetett szereléskor!még egy kérdés ez mitől melegszik mert a generátorhoz van csatlakoztatva egy piros vezetékkel akkor elvileg áramot kell mérnem ezen a szálon mennyinek kell lennie 14.4V amennyivel tölt a generátor??
mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:32 Lasszi részére
Ezt így innen nem tudom megmondani. Ezeknél az autóknál már a "kezünkbe" kell venni és átgondolni a dolgokat. Elképzelhető, hogy a rugóval van gond.
Lasszi | 2011-02-15 19:40
Tisztelt szakértő!
A pillangószelep valóban nem tér vissza alaphelyzetbe,mert a karburátor oldalán lévő fekete doboz alatti kallantyú nem engedi!A fekete doboz eltávolitása után kézzel tudom müködtettni!A fekete dobozból egy piros vezeték jön ki ami a generátorhoz csatlakozik!A dobozban lévő spirál rugó van kapcsolatban a fent említett kallantyúval!Mi lehet az oka hogy ez a kallantyú nem engedi vissza a pillangószelepet????
mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:32 gyuric részére
Nagy valószínűséggel légtömegmérő jel hiba, de lehet fals levegő is, vagy esetleg gyújtásrendszeri probléma.
mazda-auto.hu | 2011-02-14 08:29 Lasszi részére
A légszűrőház leszerelésével ellenőrizni kellene, hogy mi akadályozza a fojtószelep (pillangószelep) zárását, hiszen valószínűleg nem tér vissza alaphelyzetbe.
gyuric | 2011-02-12 17:32
Tisztelt Szakértő!
Típus: Mazda 3, 1,6-os benzines, 2007-es. km:98000
A tegnapi napon a köv. hiba jött elő. Alacsony fordulatszámról (kb. 2000 alatt) egy kisebb gázadásra is elkezd rángatni ami kb. 2500-as fordulat fölött megszűnik. Ez a jelenség minden sebességi fokozatban tapasztalható, egyértelműen 2000-2500 alatti fordulaton gyorsításnál. Amennyiben nem gyorsítok csak tartom a sebességet akkor nem. PL. közúton 5-ös fokozatban 70km/h mellett kb. 2000-es állandó fordulatton nincs probléma, de ha rá akarok kicsit gyorítani azonnal elkezd rángatni. Pörgősebb fordulaton használva ugyan kevesebbszer tapasztalható, de nagyon zavar, hogy mi okozhatja a problémát.
Előre is köszönöm válaszát.
Lasszi | 2011-02-12 16:04
Tisztelet Szakértő!
Segítségét szeretném kérni !Van egy 323 1.1-es 86-os mazdám EDDIG remekül müködött de az egyik inditás után a motor elkezdett 2000 forogni alapjáraton hidegen melegen menetközben váltáskor is vagy üresben ennyit forog!Mit cseréljek ki rajta hogy megszüntessem a hibát?Megnéztem a karburátort elveltozást nem vettem észre pl rugotörés vagy vákum doboz hiba vákumcsöveket is átnéztem hibát nem találtam?Már a szivótrokban lévő hőkapcsolot is kicseréltem de változás nem történt!Ha tud kérem segítsen!
mazda-auto.hu | 2011-02-11 14:06 battila részére
Meg kellene nézni, hogy a pedál mechanika, vagy a kiemelő rendszernek van-e hibja. Ha egyébként a kuplung jól működik, akkor valószínűleg a pedál visszahúzó rugójánál lehet valami gond.
battila | 2011-02-11 08:30
Tisztelt Szakértők!
A segítségüket kérném, mivel 2003-as 2.0-es benzines Mazda 6-osomon a kuplung pedálja, amikor engedem vissza félúton beragad. Ha alányúlok a lábammal, akkor visszapattan. Mi lehet a hiba oka?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-02-10 08:42 berzoltan részére
Rendben, köszönjük a visszajelzést!