2025. Június 21. Szombat - Alajos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdahatosos | 2011-06-05 22:43

T. Szakértő!
2008-as új verz. de nem a faceliftes 1,8 Mazda 6 gazdájaként kérném a tanácsát.
Fiamtól kaptam egy világítós alu küszöbvédő szettet aminek az elektromos bekötésével problémáim adódtak .Egész pontosan a küszöb alatti kábelkötegben milyen szinjelölésű vezetékhez lehet bekötni a két szál vezetéket amivel világítóvá tehetném a küszöbvédő feliratát.
Az ajtóban levő kis lámpa érintkezőinek ugyan megtaláltam a kábelkötegben a szakadásvizsgálóval a vezetékeit ,de ha rákötöm a küszöbre semmi nem történik.. magyarán nincs benne feszültség ,holott az ajtóban levő kis égő világít?!? Mit tanácsol merre induljak el ..?
köszönöm válaszát

Ptii | 2011-06-05 18:24

Tisztelt Mazda-Autó!

2002-es diesel Premacy-l kapcsolatban kérném tanácsát. Március körül elkezdett nehezen indulni, aksira gyanakodtunk, feltöltöttük bemértük stb., pár indítás után nem tudott indítani, ezért csere lett. Úgy látszott megoldódott a probléma, az új aksi indított, de igazából megmarad ez az alkalmankénti nehezen indulás. Teljesen függetlenül, hogy a motor hideg vagy meleg, egyszer egyből indul majd utánna csak nehezen(a nehezebben indulás annyit tesz, hogy olyan plusz 3-4 másodpercel tovább kell indítózni) Tovább kutakodva, cseréltünk egy izzító gyertyát, de nem történt változás. Tegnap viszont elkezdett villogni az izzítás visszajelző. Indítás előtt és indítás után is villog folyamatosan. Indítási probléma, autó dinamikája stb. nem változott.
Válaszát előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:34 utifotos részére

Ha a leállásokat kivéve jól működik a motor, akkor valószínűleg üzemanyag ellátási probléma van, elsősorban a leállások idején alacsony a nyomás. Nagyobb tapasztalatú, hosszú évek óta hivatalos Mazda márkaszervizként működő szervizbe érdemes menni. (Mi például Békéscsabán ilyenek vagyunk. Autó-Expanzió Kft. Békéscsaba, Dobozi út 108. T.: 66/430-585)

utifotos | 2011-06-01 16:29

Sziasztok! 2004-es, diesel, kombi Mazda 6-osommal kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Mostanában néha leesik a fordulatszám és leáll a motor. Néha menet közben is (amikor nem nyomom a gázpedált), de inkább főleg indulás után. Két nappal az első ilyen hibajelenség előtt volt a vezérműszíj cserélve, okozhatja ez esetleg a hibát? Ma reggel beindítás után szerettem volna 1-2 percet járatni a motort mielőtt elindulok, de kb. fél perc múlva leesett a fordulat és leállt. Mi lehet az ok? Hova érdemes vinni?

mazda-auto.hu | 2011-05-30 14:29 vinyov részére

A benzinesek közül az 1,8-as és 2,0-ásokra nem igazán jellemző olajfogyasztás. Lehet, hogy egy korábbi elhanyagolt olajcsere-olajszint ellenőrzés miatt "kokszosodtak" pl. a dugattyúgyűrűk, megkeményedtek a szelepszárszimeringek stb... Néha egy teljesen szintetikus olaj használata is helyrehozza a dologokat, de előrehaladott problémák esetén nem. Érdemes legkésőbb 15000 km-nél (inkább 10e) cserélni az olajat. A szelepszár szimeringek hibáját mutatja, ha a segítség egy másik autóban az autó mögött megy, és hosszú motorfék utáni első gázadáskor figyeli, van-e füstfelhő?

vinyov | 2011-05-30 13:38

Tisztelt Szakértő!
1.8-as benzines 6-ost szeretnék vásárolni de a tulaj szerint egy kicsit eszi az olajat. 2005-ös évjárat, óra szerint 135000km. Ezekkel a paraméterekkel normális az olajfogyasztás? Ha igen, mennyit ehet? Utalhat-e valami nagyobb gondra? A választ előre is köszönöm.

balagered | 2011-05-17 13:24

Üdvözlet!

Egy benzines Mazda 6-ost szeretnék a közeljövőben vásárolni. Az egyik autó ami tetszik Tatabányán van, de ott Mazda szervíz nincs. Kérdésem, hogy melyik márka szervízébe, vagy inkább független szervízbe érdemes átnézetni az autót? Előre is köszönöm válaszát.

mek-lod | 2011-04-18 23:01 mazda-auto.hu részére

köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-04-18 08:44 mek-lod részére

AS01-13-Z40

mek-lod | 2011-04-17 23:31

tisztelt szakértő!
a levegőszűrő gyári-, hivatkozási számára lenne szükségem

modell: 626 2.0i 8V
motorszám: FE257144
alvázszám: JMZGV12D201313035

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó