2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 Sport 2.0i
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
Ptii | 2011-06-06 11:32 mazda-auto.hu részére
Laikusként nem igazán értek hozzá, de ha lelevegősődne a rendszer az menet közben nem okokzna gondokat, tehát nem okozna gondot a motor járásában, mert ilyet nem tapasztaltam, tehát indulás után egyenletesen jár, húz, nincs üzemanyag szivárgás. Illetve le tud levegősődni a rendszer pár perc alatt is, mert pár perces indítási intervallumok között is 1* indul 1* nehezen. Az adagoló hibája nem hangzik jól. Ezt esetleg szervízben meg tudják mondani, vagy speciális adagoló javítással foglalkozó céget kellene felkeresnem? Az adagoló hibát nem a motor hibajelző lámpájának kellene jeleznie? A pontos hiba ismeretének hiányában, nehéz gondolom megmondani, de közlekedhetek-e igy vele, vagy inkább ne induljak már el hosszabb útra(100km-).
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-06-06 08:39 mazdahatosos részére
Színeket nem árulhatok el, de 12V/5W-os izzó van az ajtóban. Természetesen van feszültség. A mennyezeti világításra is rá lehet kötni, ha másképp nem sikerül, sőt talán az egyszerűbb.
mazda-auto.hu | 2011-06-06 08:35 Ptii részére
Ha leállítás után nem lesz levegős az üzemanyag rendszer, tehát ez a probléma kizárható, akkor nagy valószínűséggel az adagoló egyik szenzora hibás.
mazdahatosos | 2011-06-05 22:43
T. Szakértő!
2008-as új verz. de nem a faceliftes 1,8 Mazda 6 gazdájaként kérném a tanácsát.
Fiamtól kaptam egy világítós alu küszöbvédő szettet aminek az elektromos bekötésével problémáim adódtak .Egész pontosan a küszöb alatti kábelkötegben milyen szinjelölésű vezetékhez lehet bekötni a két szál vezetéket amivel világítóvá tehetném a küszöbvédő feliratát.
Az ajtóban levő kis lámpa érintkezőinek ugyan megtaláltam a kábelkötegben a szakadásvizsgálóval a vezetékeit ,de ha rákötöm a küszöbre semmi nem történik.. magyarán nincs benne feszültség ,holott az ajtóban levő kis égő világít?!? Mit tanácsol merre induljak el ..?
köszönöm válaszát
Ptii | 2011-06-05 18:24
Tisztelt Mazda-Autó!
2002-es diesel Premacy-l kapcsolatban kérném tanácsát. Március körül elkezdett nehezen indulni, aksira gyanakodtunk, feltöltöttük bemértük stb., pár indítás után nem tudott indítani, ezért csere lett. Úgy látszott megoldódott a probléma, az új aksi indított, de igazából megmarad ez az alkalmankénti nehezen indulás. Teljesen függetlenül, hogy a motor hideg vagy meleg, egyszer egyből indul majd utánna csak nehezen(a nehezebben indulás annyit tesz, hogy olyan plusz 3-4 másodpercel tovább kell indítózni) Tovább kutakodva, cseréltünk egy izzító gyertyát, de nem történt változás. Tegnap viszont elkezdett villogni az izzítás visszajelző. Indítás előtt és indítás után is villog folyamatosan. Indítási probléma, autó dinamikája stb. nem változott.
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-06-02 09:34 utifotos részére
Ha a leállásokat kivéve jól működik a motor, akkor valószínűleg üzemanyag ellátási probléma van, elsősorban a leállások idején alacsony a nyomás. Nagyobb tapasztalatú, hosszú évek óta hivatalos Mazda márkaszervizként működő szervizbe érdemes menni. (Mi például Békéscsabán ilyenek vagyunk. Autó-Expanzió Kft. Békéscsaba, Dobozi út 108. T.: 66/430-585)
utifotos | 2011-06-01 16:29
Sziasztok! 2004-es, diesel, kombi Mazda 6-osommal kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Mostanában néha leesik a fordulatszám és leáll a motor. Néha menet közben is (amikor nem nyomom a gázpedált), de inkább főleg indulás után. Két nappal az első ilyen hibajelenség előtt volt a vezérműszíj cserélve, okozhatja ez esetleg a hibát? Ma reggel beindítás után szerettem volna 1-2 percet járatni a motort mielőtt elindulok, de kb. fél perc múlva leesett a fordulat és leállt. Mi lehet az ok? Hova érdemes vinni?
mazda-auto.hu | 2011-05-30 14:29 vinyov részére
A benzinesek közül az 1,8-as és 2,0-ásokra nem igazán jellemző olajfogyasztás. Lehet, hogy egy korábbi elhanyagolt olajcsere-olajszint ellenőrzés miatt "kokszosodtak" pl. a dugattyúgyűrűk, megkeményedtek a szelepszárszimeringek stb... Néha egy teljesen szintetikus olaj használata is helyrehozza a dologokat, de előrehaladott problémák esetén nem. Érdemes legkésőbb 15000 km-nél (inkább 10e) cserélni az olajat. A szelepszár szimeringek hibáját mutatja, ha a segítség egy másik autóban az autó mögött megy, és hosszú motorfék utáni első gázadáskor figyeli, van-e füstfelhő?
vinyov | 2011-05-30 13:38
Tisztelt Szakértő!
1.8-as benzines 6-ost szeretnék vásárolni de a tulaj szerint egy kicsit eszi az olajat. 2005-ös évjárat, óra szerint 135000km. Ezekkel a paraméterekkel normális az olajfogyasztás? Ha igen, mennyit ehet? Utalhat-e valami nagyobb gondra? A választ előre is köszönöm.
balagered | 2011-05-17 13:24
Üdvözlet!
Egy benzines Mazda 6-ost szeretnék a közeljövőben vásárolni. Az egyik autó ami tetszik Tatabányán van, de ott Mazda szervíz nincs. Kérdésem, hogy melyik márka szervízébe, vagy inkább független szervízbe érdemes átnézetni az autót? Előre is köszönöm válaszát.