2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Új Mazda CX-9 turbós motorokkal.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-05-30 14:29 vinyov részére
A benzinesek közül az 1,8-as és 2,0-ásokra nem igazán jellemző olajfogyasztás. Lehet, hogy egy korábbi elhanyagolt olajcsere-olajszint ellenőrzés miatt "kokszosodtak" pl. a dugattyúgyűrűk, megkeményedtek a szelepszárszimeringek stb... Néha egy teljesen szintetikus olaj használata is helyrehozza a dologokat, de előrehaladott problémák esetén nem. Érdemes legkésőbb 15000 km-nél (inkább 10e) cserélni az olajat. A szelepszár szimeringek hibáját mutatja, ha a segítség egy másik autóban az autó mögött megy, és hosszú motorfék utáni első gázadáskor figyeli, van-e füstfelhő?
vinyov | 2011-05-30 13:38
Tisztelt Szakértő!
1.8-as benzines 6-ost szeretnék vásárolni de a tulaj szerint egy kicsit eszi az olajat. 2005-ös évjárat, óra szerint 135000km. Ezekkel a paraméterekkel normális az olajfogyasztás? Ha igen, mennyit ehet? Utalhat-e valami nagyobb gondra? A választ előre is köszönöm.
balagered | 2011-05-17 13:24
Üdvözlet!
Egy benzines Mazda 6-ost szeretnék a közeljövőben vásárolni. Az egyik autó ami tetszik Tatabányán van, de ott Mazda szervíz nincs. Kérdésem, hogy melyik márka szervízébe, vagy inkább független szervízbe érdemes átnézetni az autót? Előre is köszönöm válaszát.
mek-lod | 2011-04-18 23:01 mazda-auto.hu részére
köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-04-18 08:44 mek-lod részére
AS01-13-Z40
mek-lod | 2011-04-17 23:31
tisztelt szakértő!
a levegőszűrő gyári-, hivatkozási számára lenne szükségem
modell: 626 2.0i 8V
motorszám: FE257144
alvázszám: JMZGV12D201313035
koteakos | 2011-04-13 00:01 mazda-auto.hu részére
Köszi!Ma megrendeltem!Muszáj volt,mert ma már buszoztam a melóba!!Reggel egyszerűen nem tudtam bele lelket verni.Már indításkor nem pörgött fel csak dadogott,és hiába állítottam le és indítottam újra(legalább 15-ször) ugyan az volt a hatás!Csak reménykedem,hogy tényleg ez lesz a baja...!!Nem tudom hogy van otthol,de itt lengyelben a gyári alkatrészt csak Mazda márka szervizben lehet megrendelni,elektronika pedig nem létezik utángyártottban:(Így hát ebből kifolyólag horibilis összegbe kerül hozzá minden.Mondjuk eddig lengéscsillapítón,és stabilizátor összekötőn kívül nem volt cserélve semmi(180ezer van benne),de hát a futóművet nem a kelet európai utakra tervezték.Még egyszer is köszönöm!!!
mazda-auto.hu | 2011-04-12 12:08 koteakos részére
Nálunk fórumos engedménnyel is 30000,-Ft. Viszont egy lengyel, uniós adószámmal rendelkező cégnek nettó számlát is adhatunk. Persze ennek csak akkor van jelentősége, ha a lengyel adóteher kevesebb.
koteakos | 2011-04-11 14:39
Köszönöm szépen a gyors választ.Kérhetnék esetleg egy hozzávetőleges árat?Mivel én Lengyelországban élek és esetleg érdemesebb otthol megrendelni.Itt egyébként átszámítva kb.28ezer forint.
mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:25 koteakos részére
Valószínűleg igaza van a műszernek. Ebben a szériában előfordul a kopogásérzékelő hiba. Ha valóban az, az új szenzor meghúzási nyomatékának betartása rendkívül fontos.