2025. Június 21. Szombat - Alajos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


koteakos | 2011-04-13 00:01 mazda-auto.hu részére

Köszi!Ma megrendeltem!Muszáj volt,mert ma már buszoztam a melóba!!Reggel egyszerűen nem tudtam bele lelket verni.Már indításkor nem pörgött fel csak dadogott,és hiába állítottam le és indítottam újra(legalább 15-ször) ugyan az volt a hatás!Csak reménykedem,hogy tényleg ez lesz a baja...!!Nem tudom hogy van otthol,de itt lengyelben a gyári alkatrészt csak Mazda márka szervizben lehet megrendelni,elektronika pedig nem létezik utángyártottban:(Így hát ebből kifolyólag horibilis összegbe kerül hozzá minden.Mondjuk eddig lengéscsillapítón,és stabilizátor összekötőn kívül nem volt cserélve semmi(180ezer van benne),de hát a futóművet nem a kelet európai utakra tervezték.Még egyszer is köszönöm!!!

mazda-auto.hu | 2011-04-12 12:08 koteakos részére

Nálunk fórumos engedménnyel is 30000,-Ft. Viszont egy lengyel, uniós adószámmal rendelkező cégnek nettó számlát is adhatunk. Persze ennek csak akkor van jelentősége, ha a lengyel adóteher kevesebb.

koteakos | 2011-04-11 14:39

Köszönöm szépen a gyors választ.Kérhetnék esetleg egy hozzávetőleges árat?Mivel én Lengyelországban élek és esetleg érdemesebb otthol megrendelni.Itt egyébként átszámítva kb.28ezer forint.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:25 koteakos részére

Valószínűleg igaza van a műszernek. Ebben a szériában előfordul a kopogásérzékelő hiba. Ha valóban az, az új szenzor meghúzási nyomatékának betartása rendkívül fontos.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:21 Mazdi6 részére

A fékrásegítés hirtelen megszűnhet, és nagyon fel fog keményedni a pedál.

koteakos | 2011-04-11 14:01

Tisztelt Szakértő

Én egy 2001-es 1,6os 323f tulajdonos vagyok.Kb 3hete normál közlekedési viszonyok között egyszer csak "elgyengült".A szervízlámpa elkezdet villogni és mintha 1 vagy két henger abszolut nem ment volna!Rögtön félreálltam és leállítottam.Pár pillanat múlva újraindítottam és a motor tökéletesen dolgozott.Ezután pár száz km-ig semmi.Aztán újból és újból előjön.Ilyenkor félreállok leállítom,2-3 indítózás és minden O.K! Kimérettem a hibakódot és a "kopogásérzékelőt" adta ki.De nem akarom megvenni egyből,mert félek hogy más baja van esetleg.Mivel ez a hibakód már kb.100ezer km-rel ezelőtt is előjön néha de minden mellékhatás nélkül!Ha esetleg volna valami más ötlete ,tanácsa szívesen várom,és előre is köszönöm.

Mazdi6 | 2011-04-11 13:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen!
Még egy kérdésem lenne, ha vákumszivattyú zörög azzal járhatok ? nem lesz baja a kocsinak?

Amúgy, már régóta szól, de nem veszélyes a dolog és nem egr annak ismerem a hangját:) és megtévesztően hasonlít a levegő szűrő doboz zörgésére az is zörgött egy darabig mire rájöttem mi az. Az meg lett ragasztva. De akkor valószínű hogy a szivattyú lesz.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 13:25 Mazdi6 részére

Szemből a motor mögött van a turbó. Nem valószínű, hogy az kerepel. Másodpercei lennének hátra, ha ilyen hangokat adna. Inkább vákumszivattyú, EGR...stb..

Mazdi6 | 2011-04-11 09:54

Érdeklődnék, Mazda6 diesel 136Le (2003) -ban hol helyezkedik el a turbó? Kerepelést hallok a kocsiból de csak néha, főleg akkor hallom alacsony fordulaton mikor elveszem a gázt vagy kinyomnom a kuplungot váltás előtt. Olyan mintha valami rezonálás lenne, próbálok rájönni honnan jön a hang. ha szemből állok a motor előtt akkor jobb oldalról a levegő szűrő doboz mellől hallom. Mi lehet ez?
köszönöm előre is!
üdv

Tom68 | 2011-04-04 20:31

Köszönöm a választ. 65000ft akartak elkérni ezért egy Mazda szervizben feketén.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó