2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mek-lod | 2011-04-18 23:01 mazda-auto.hu részére

köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-04-18 08:44 mek-lod részére

AS01-13-Z40

mek-lod | 2011-04-17 23:31

tisztelt szakértő!
a levegőszűrő gyári-, hivatkozási számára lenne szükségem

modell: 626 2.0i 8V
motorszám: FE257144
alvázszám: JMZGV12D201313035

koteakos | 2011-04-13 00:01 mazda-auto.hu részére

Köszi!Ma megrendeltem!Muszáj volt,mert ma már buszoztam a melóba!!Reggel egyszerűen nem tudtam bele lelket verni.Már indításkor nem pörgött fel csak dadogott,és hiába állítottam le és indítottam újra(legalább 15-ször) ugyan az volt a hatás!Csak reménykedem,hogy tényleg ez lesz a baja...!!Nem tudom hogy van otthol,de itt lengyelben a gyári alkatrészt csak Mazda márka szervizben lehet megrendelni,elektronika pedig nem létezik utángyártottban:(Így hát ebből kifolyólag horibilis összegbe kerül hozzá minden.Mondjuk eddig lengéscsillapítón,és stabilizátor összekötőn kívül nem volt cserélve semmi(180ezer van benne),de hát a futóművet nem a kelet európai utakra tervezték.Még egyszer is köszönöm!!!

mazda-auto.hu | 2011-04-12 12:08 koteakos részére

Nálunk fórumos engedménnyel is 30000,-Ft. Viszont egy lengyel, uniós adószámmal rendelkező cégnek nettó számlát is adhatunk. Persze ennek csak akkor van jelentősége, ha a lengyel adóteher kevesebb.

koteakos | 2011-04-11 14:39

Köszönöm szépen a gyors választ.Kérhetnék esetleg egy hozzávetőleges árat?Mivel én Lengyelországban élek és esetleg érdemesebb otthol megrendelni.Itt egyébként átszámítva kb.28ezer forint.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:25 koteakos részére

Valószínűleg igaza van a műszernek. Ebben a szériában előfordul a kopogásérzékelő hiba. Ha valóban az, az új szenzor meghúzási nyomatékának betartása rendkívül fontos.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 14:21 Mazdi6 részére

A fékrásegítés hirtelen megszűnhet, és nagyon fel fog keményedni a pedál.

koteakos | 2011-04-11 14:01

Tisztelt Szakértő

Én egy 2001-es 1,6os 323f tulajdonos vagyok.Kb 3hete normál közlekedési viszonyok között egyszer csak "elgyengült".A szervízlámpa elkezdet villogni és mintha 1 vagy két henger abszolut nem ment volna!Rögtön félreálltam és leállítottam.Pár pillanat múlva újraindítottam és a motor tökéletesen dolgozott.Ezután pár száz km-ig semmi.Aztán újból és újból előjön.Ilyenkor félreállok leállítom,2-3 indítózás és minden O.K! Kimérettem a hibakódot és a "kopogásérzékelőt" adta ki.De nem akarom megvenni egyből,mert félek hogy más baja van esetleg.Mivel ez a hibakód már kb.100ezer km-rel ezelőtt is előjön néha de minden mellékhatás nélkül!Ha esetleg volna valami más ötlete ,tanácsa szívesen várom,és előre is köszönöm.

Mazdi6 | 2011-04-11 13:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen!
Még egy kérdésem lenne, ha vákumszivattyú zörög azzal járhatok ? nem lesz baja a kocsinak?

Amúgy, már régóta szól, de nem veszélyes a dolog és nem egr annak ismerem a hangját:) és megtévesztően hasonlít a levegő szűrő doboz zörgésére az is zörgött egy darabig mire rájöttem mi az. Az meg lett ragasztva. De akkor valószínű hogy a szivattyú lesz.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó