2025. Június 21. Szombat - Alajos
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Tutika65 | 2011-06-23 13:40
Tisztelt Szakértő!
A vizszivattyú is cserélve lett, ezt nem mondtam. Menet közben a rácsatlakoztatott műszer is 107-108 fokos vizet mutat:(
Az autó fél éve nálam van, tudomásom szerint nem volt törve. Már a szerelők sem értik: A hengerfej tömités cserélve lett, a hengerfej is rendben van. Passz.
balagered | 2011-06-23 13:29 mazda-auto.hu részére
JMZGG148261601139 az alvázszám.
Köszönettel:
balage
mazda-auto.hu | 2011-06-23 09:30 Tutika65 részére
Elképzelhető például, hogy hibás a hőmérséklet jeladó, vagy műszerfal, tehát maga a víz nem melegszik túl, csak a visszajelzés hibás.
Ha jók az adatok, akkor lehet, hogy például a vízpumpa nem keringteti nomális mértékben a hűtőfolyadékot, vagy korábbi első sérülés után a lökhárító és a hűtő közötti légalagút zártsága nem lett helyreállítva, tehát nem minden lett visszaszerelve. Így az elöl beáramló levegő a hűtő helyett a kisebb nyomású irányokba távozik.
mazda-auto.hu | 2011-06-23 08:34 balagered részére
Alvázszám alapján meg tudjuk mondani.
Tutika65 | 2011-06-22 18:47
T.Szakértő!
2004-es 2.0 diesel 6-os mazdám van. Néhány hete a vizhőmérséklet 100 km fölötti sebességnél forrásig emelkedett. Az autót két szakszervizben is megnézték, számitógéppel faggatták, hibát nem jelzett.
Azóta esedékes lett a 120 e km-es szerviz, vezérműszij csere, hűtő tisztitás, ventillátorok működnek, hűtőfolyadék nemfolyik, thermosztát cserélve. És továbbra is melegszik a viz, amint az autópályára érek, vissza kell venni a tempót, mert félő, hogy felforr. Egyébként az autó rendesen húz, semmi baja. ? Mit tud tanácsolni?Köszönettelo
balagered | 2011-06-22 17:05
Tisztelt Szakértő!
Érdeklődnék, hogy 2005-ös Mazda6-os autómban hol találom meg a színkódját. Több helyen is néztem, de sajnos sehol nem találom.
Köszönettel:
balage
mazda-auto.hu | 2011-06-06 15:32 Ptii részére
A levegősödést viszonylag könnyű ellenőrizni. Pumpáld fel indítás előtt a rendszert a gázolajszűrő tetején található gombbal. Ha így könnyen indul, akkor van egy kiindulási pont. Ebben az autóban (és még néhány más típusban) az izzításjelző kontroll lámpa nem csak az izzítási rendszer hibáit jelzi.
Ptii | 2011-06-06 11:32 mazda-auto.hu részére
Laikusként nem igazán értek hozzá, de ha lelevegősődne a rendszer az menet közben nem okokzna gondokat, tehát nem okozna gondot a motor járásában, mert ilyet nem tapasztaltam, tehát indulás után egyenletesen jár, húz, nincs üzemanyag szivárgás. Illetve le tud levegősődni a rendszer pár perc alatt is, mert pár perces indítási intervallumok között is 1* indul 1* nehezen. Az adagoló hibája nem hangzik jól. Ezt esetleg szervízben meg tudják mondani, vagy speciális adagoló javítással foglalkozó céget kellene felkeresnem? Az adagoló hibát nem a motor hibajelző lámpájának kellene jeleznie? A pontos hiba ismeretének hiányában, nehéz gondolom megmondani, de közlekedhetek-e igy vele, vagy inkább ne induljak már el hosszabb útra(100km-).
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-06-06 08:39 mazdahatosos részére
Színeket nem árulhatok el, de 12V/5W-os izzó van az ajtóban. Természetesen van feszültség. A mennyezeti világításra is rá lehet kötni, ha másképp nem sikerül, sőt talán az egyszerűbb.
mazda-auto.hu | 2011-06-06 08:35 Ptii részére
Ha leállítás után nem lesz levegős az üzemanyag rendszer, tehát ez a probléma kizárható, akkor nagy valószínűséggel az adagoló egyik szenzora hibás.