2025. Május 2. Péntek - Zsigmond
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
beres89 | 2011-07-14 10:29
Tisztelt Szakértő!
A tegnapiakhoz ismét hozzászólva ismét kérdéseim lennének a klímával kapcsolatban. Tegnap megnéztem kicsit alaposabban a rendszert és a kondenzátornál egy olyan észrevételem volt, hogy az egyik ága forró volt a másik olyan levegő hőmérsékletű (kb. 25-30) ez nem tudom, hogy szokványos e. A szárító szűrőnél viszont mind két cső levegő hőmérsékletű. A tűzfalon keresztül jövő vastagabb cső ( tudtommal az a visszatérés a kompresszorhoz) elvileg hidegnek vagy legalább is hűvösnek kellene lennie, de ez a cső is legalább ilyen külső hőmérséklet hőfokú lehetett. ha ezekből esetleg tudna nekem valami információt mondani.
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-07-13 15:28 beres89 részére
Túlmelegedés, túl magas nyomás..stb.. esetén a klíma kikapcsolását a mágneskuplung oldásával tudja megvalósítani a vezérlőegység. Mivel a Te autódon ezt már nem tudja megtenni a beépített kapcsoló miatt, így vagy kevés a gáz, vagy rossz a kompresszor, vagy dugulás van, vagy a klímahűtőn nem tud átmenni elég levegő...
beres89 | 2011-07-13 12:55
Tavaly voltam vele töltésen ahol töltés után nem indult be a kompresszor, azután elvittem klímáshoz aki át is nézte és feltöltötte, ezután működött, igaz csak próbára használtam, mert az időjárás nem igényelte a használatot. Ezek után idén próbáltam meg újra használni most a kánikula beköszöntével és nem működött, igaz most nincs benne a mágneskuplung reléje (amit tegnap kérdeztem), de egy kapcsolóval át van hidalva a dolog, így most működik a kompresszor, de nem ad hideget. Erre írták egy fórumon azt a megoldást nyomás ellenörzésre, hogy a nyomáskapcsoló 2 pólusa rövidzárban van ha meg van a (tudtommal) 9,5 bar nyomás, de nincs rajta rövidzár. Ha jól tudom kb. 600g töltetett kapott, de nem tudom mennyinekk kellene lennie, és azóta hallottam valami olajról is a kompresszorban, erről semmit sem tudok.
Mindez egy 323F 97' BA Z5-DE 1,5-ös kis csodában.
köszönöm a segítséget
mazda-auto.hu | 2011-07-13 11:25 beres89 részére
Van egy általában világoskék kupak az alumínium csövön, ott lehet a nyomást ellenőrizni, illetve tölteni a rendszert. A nyomáskapcsoló is lehet rossz. Egyébként mi a probléma a klímával?
beres89 | 2011-07-13 10:10
Tisztelt Szakértő!
Azt hallotam, hogy a klíma gáz melétét, illetve nyomását a nyomáskapcsoló két pólusa rövidzárban van ha meg van a 9,5 bar.
Az lenne a kérdésem, hogy valóban így le elhet e ellenőrizni, hogy a rendszer nyomás alatt van e. Vagy valami házilg megoldható próbát lehet e végezni, mert már annyi szerelőnél jártam és mindíg más volt a probléma, hogy magam is szeretnék utána járni, ha lehetséges.
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-07-12 14:29 beres89 részére
Tőlünk rendelhető. 9552,-Ft.
beres89 | 2011-07-12 13:41
Tisztelt Szakértő!
Egy 323F BA típusú mazdához szeretném kérdezni, hogy H450-67-740 típusszámú relé kapható e és ha igen milyen áron és hol?
Ez a klímának a mágneskuplungjához a kapcsoló relé
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2011-07-07 10:07 man200 részére
Ilyen esetekben fényképet is kell küldenünk az MMH illetékesének, és kizárólag véleményük alapján lehet nyilatkoznunk.
man200 | 2011-07-06 17:19 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Szakértő.
M6 2005.07.-havi autóm mindkét hátsó sárvédőn 2-2 helyen a festék felhólyagosodott,a sárvédőív felső részétől kb 4-5 cm-re.A belső doblemeztől fentebb van. Nincs rajta sérülés se kavicsfelverődés ép a festék.HB Body 951 alvázvédővel le lett fújva az egész autó. . Erre kiterjed-e a 12 év átrosdásodási elleni garancia? Sárvédők pereme nem rohad. Minden évben Mazdaszervízben lett szervízelve.
Köszönöm a válaszát.
mazda-auto.hu | 2011-07-04 08:22 K.Robert részére
A pontos diagnózis elég nehéz így a távolból. Elképzelhető, hogy egy-egy henger kihagy a hatból, de akár egy-egy befecskendező kihagyása is remegést okoz.
A gyújtás valószínűbb, ez lehet gyertya, gyertyakábel, elosztó.