2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mannogab | 2011-01-06 10:15 mazda-auto.hu részére
hengerfej tömítéssel nem hiszem, hogy gond lehet. Víz egyáltalán nem fogy, a motor nem melegszik. A motor visszahűlése alapjáraton normális? köszönöm
Kopka | 2011-01-06 08:52
Tisztelt szakértők! Feszítőpatronból elfolyt a zsír Átugrott a vezérműszíj,kicserélték. De az öröm nem tartott sokáig,Kb 80 Km megtétele után egyik pillanattól nem pörög fel a motor csak nagy sokára.Elvittem szervizbe és azt mondták hogy katalizátor ment tönkre! Ez lehetséges?
bertuccsó | 2011-01-04 12:28 mazda-auto.hu részére
Köszi még van vissza 12000 km-em és addig még átgondolom!
mazda-auto.hu | 2011-01-04 12:13 bertuccsó részére
Igen, 150000 Ft-ba fér bele a 120000km-es Mazda6 dízel szerviz az összes szükséges (gyárinak megfelelő) alkatrész cseréjével és az olajcserével.
bertuccsó | 2011-01-04 11:56 mazda-auto.hu részére
Köszi a tippet, megtaláltam a keresett infókat. A kényeg, hogy 120-nál mélyen a zsebembe kell nyúlnom a szijak megújítása érdekében, a szokványos olaj és szűrő csere mellett. Sajna túl messze (Komló) vagyok tőletek, tehát maradnak a helyi lehetőségek! Szia
monguzka | 2011-01-04 11:38
üdvözlet
van egy 2003-as m6 kombim 2dc motorral 220ezerkm van benne én 200 ezer km vettem.Meg vettem olajcsere, majd 210km-nél újra olajcsere .egyszer fel villant az olaj vissza jelző, meg néztem a nívó pálcát nem mutatott semmit kb. 7000km mentem vele.Az autó nem füstöl a teljesítmény nemeset vissza ,megnéztem a hűtő sapkát nem olajos a hűtővíz nem büdös.Megkérdeztem a szerelőt aki végezte az olaj cserét ELF 5w40olajat rakott bele,ja a kocsi alatt nincs olaj folyás.Hova lett az olaj?Az lehetséges hogy nem szereti ezt az olaj faj tát ?Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-01-04 09:56 mannogab részére
Mielőbb meg kellene nézetni szakemberrel az autót! Lehet, hogy csak termosztát hiba, de a sok fehér füst víz jelenlétére is utalhat a hengerekben, ami hengerfej tömítés, ,vagy hengerfej probléma is lehet.
mannogab | 2011-01-03 15:38
üdvözlöm!
Két kérdésem lenne. 2004-es 2.0 diesel Premacym van. 0 fok alatt alapjáraton járatva egyáltalán nem éri el az üzemi hőfokot. Úgy tudom, hogy ez sok új dieselnél is így van. De ami furcsa, hogy üzemmeleg motorral ha megállok és alapjáraton járatom, akkor pár perc alatt visszahül (vízhőfok mutató nullára). Ez normális? Esetleg nem zár a termosztát? Kb 5-7 km alatt egyébként eléri az üzemi hőfokot. Furcsa még, hogy hidegen borzasztóan füstöl. Fehér füst. Másik kérdésem, hogy többszöri, több helyen történő futóműállítás, kerék cserélgetés után is az autó jobbra húz. Kiszürhető egy esetleges kormánymű lógás, kopás vizuálisan? Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:36 bertuccsó részére
Innen jobbra, ha a MAZDA6 feliratra (fehér új Hatos mellett) kattintasz, van fent szerviztáblázatunk. Egyébként például a mi hivatalos Mazda szervizünk kimondottan olcsó, és elég jól ismerjük a Mazdákat, bár nem tudom merre élsz.
mazda-auto.hu | 2011-01-03 11:31 Tengerlea részére
Alá kell feküdni hátul, ott lehet látni a karokat, melyre a kézifék bowden hat. Ezeket kell óvatosan vissza ütögetni. Ezután elvileg el lehet indulni az autóval, és a rezgésektől vissza kell húzódni a dugattyúknak. Ha nem, akkor komolyabb a korrózió, és szét kell szedni. Persze ha jó, akkor is itthon rendbe kell rakni a féket.