2024. Június 13. Csütörtök - Antal, Anett

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-29 14:15 Kovács István részére

Természetesen hideg motrnál magasabb az alapjárat, de ez soknak tűnik. Márkaszervizben DPF regenerálással lehet rajta segíteni

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:42 Balázs részére

Amennyiben külső jele nincs a beázásnak, akkor elképzelhető, hogy nagynyomású gőzborotvás alvázmosás után a gyári nyílást is bezárták és lealvázvédőzték esélyt nem adva a víz kifolyásának.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:36 Csiga1992 részére

Elképzelhető, hogy csak a gyerekzár gombja lett véletlen benyomva. Ha nem, akkor a következőkképen kell tanítani. Gyújtás ráad és minden ablakot a saját ajtón lévő gombját folyamatosan nyomva mindkét végállásban kattanásig tartani, majd a bal első kapcsolóról megpróbálni vezérelni.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:26 Zotya1 részére

Mindenképpen szerelőnek kellene megnézni hogy motorikusan vagy a hajtásban van a gond. Vezérlés mikor volt cserélve ?

mazda-auto.hu | 2016-11-29 13:18 gtom részére

Az ülés vezető sínjét kellene ellenőrizni

Kovács István | 2016-11-28 22:10

Tisztelt Szakértő!

Van egy Mazda Cx-5 2013 skyaktiv motorral, diesel automata autónk.

Hidegen önmagától felemeli az alapjaratot kb 1800-as fordulatig, kivétel nélkül minden alkalommal ha hidegen van indítva az autó.  kb 10-20 másodperc után magától visszaáll a normál tartományba. 

Hibakod olvasó szerint nincs probléma az autóval. Kérdésünk az lenne hogy ez természetes jelenség ennél az autónál, és ha nem, akkor lehet tudni miért csinálja ezt?

Norbica | 2016-11-25 05:59 mazda-auto.hu részére

Üdvözletem!

Arra lettem figyelmes, hogy reggel, mikor először indítanám, ugye gyújtás rá és a motortérnből az izzítórelétől kattogó hangot hallok. Ha beindult, utána ez megszünik. Akkor valószinüsíthetően mégis csak izzítórelé lenne a baj?!

Balázs | 2016-11-24 22:12

Tisztelt Szakértő!

 

Van egy 2006-os évjáratú sedan mazda hármasom. A minap vettem észre, hogy a csomagtartóban a pótkerék alatt lévő szövet teljesen el van ázva. A szövetből csavarni lehetett a vizet, a pótkeréken pedig rozsdásodás kezdődőtt meg. A csomagtartó egyéb részei teljesen szárazak voltak. Magán a padlólemezen nem láttam semmi sérülést ill. olyan helyet, ahol a víz be tudna folyni. Tudna esetleg tippet adni, hogy hol kerssem a beázás okát? Miként tudnám a hibahelyet lokalizálni? A tömítés öregedhetett el és már nem zár rendesen? Nagynyomású mosoval lemosva az autót szivárgott be némi víz, de közel sem annyi, ami úgy eláztatná a szövetet, mint ahogy el volt. Tavasszal lealvázvédőztettem dinitrol alvázvédővel ill. üregvédelmet is csináltak rajta (http://www.alvazvedelem.com/index.html). Ennek lehet a beázáshoz köze?

Segítségét előre is köszönöm!

 

Üdvözlettel:

Balázs

Csiga1992 | 2016-11-24 20:18

Tisztelt szakértök. Mazda 6 2006 2.0 dizel elektromos ablakemelők a vezető oldaltol nem irányithatok csak a vezető oldali ajtó ablaka. Ezt belehet e tanitani az utonak hogy müködjön? És ha igen akkor hogy. Válaszuk elöre köszönöm.

Norbica | 2016-11-24 11:49 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát. Izzító gyertya illetve relé hiba kizárva. Adagoló problematikája lesz, Mazda szervízben legalább is ezt mondták. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó