2025. Október 31. Péntek - Farkas
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Különleges Mazda5 kivitelek Japánban.
                  Ferrari 288 GTO. Egy örök non plus ultra.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Lamborghini Countach QV 1985-1988.
        
        
        Több autó
      
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









Bigtom3 | 2017-02-07 18:11 mazda-auto.hu2 részére
Bocsánat,akkor biztosan én nem fogalmaztam egyértelműen.Annyi a szituáció,hogy a check engine lámpa világít,eléggé gyakran visszatérő P420 hibakódot írva.Néha magától elmúlik,néha kitöröltetem belőle,de eddig mindig visszajött.Csak arra lettem volna kíváncsi,hogy teljes biztonsággal meg lehet-e állapítani,hogy ezt a katalizátor hibás működése okozza,vagy valamelyik szonda romlott el?Mert ha csak a “lassan cserélgessünk ki mindent” módszerrel lehete kiszűrni,akkor lehet nem állok neki a javíttatásnak még egy darabig… :) Előre is köszönöm a választ,és perszer az eddigi válaszokat is.
Lantos749 | 2017-02-07 18:01 mazda-auto.hu2 részére
Még egy utolsó kérdés:
Ugyebár az enyém 1.8 benzines. - lehet más motorizáltságú autó váltója is, vagy csak az 1.8 -asé?
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:06 Bigtom3 részére
Nem értem teljesen a kérdést, hogy milyen jel. A lambda szondának van hibakódja, és azokon mérhető, hogy jók vagy sem. Ez az első lépés. Ha azok jók, akkor utána jön a CO mérés.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 14:00 Lantos749 részére
A 626 gyártásának a befejezéséig. A Mazda6 váltója nem jó!
mazda-auto.hu2 | 2017-02-07 13:58 bordasj részére
Első a hűtő vízszintjének az ellenörzése, ha az rendben, okozhatja szívócső szakadás, EGR szelep, lambdaszonda stb. Pontos hiba megállapításhoz autó kellene.
bordasj | 2017-02-04 21:24
Tisztelt szakértő!
323 f 1.5 16v 94 évjárat. az autóm. Hdegen inditva a fordulatszám 1500-1800 közötti, majd szépen pár perc alatt visszacsuszik a normálra…
Üzemi hőmérségleten üresben járó motorral a fordulat ingadozik ( kb 500 fordulat), leesik , leáll, nem folyamatos a hiba van amikor heteig semmi de van hogy naponta többször is.
előre is köszönöm válaszát.
lemmy71 | 2017-02-04 16:56 PeBi1326 részére
Üdv! Én is MPS vásárlása előtt állok, már több mint egy féléve keresem a megfelelőt de sajnos ami jó az ritka mint a fehér holló. Lehet hogy az elvárásaim egy kicsit magasak, mert ami nálam szóba jöhet (egy gazdás, 2007 kiadás, festés és törés mentes, makulátlan gyári állapot tehát giccs és tunning mentes, bőven 100 ezer alatti futás teljesítmény, leinformálható szervizkönyv) a szín és egyéb kényelmi extrák vannak e benne az mindegy. Sokat megnéztem kis hazánkban, de egy sem nyert nálam ’hangszórót’ Az ilyen hirdetések hogy gyengéd női tulaj nagy piros fékek, teljesen tuningmentes autó és amikor megnézed a képeket, az autó belseje tele pakolva olcsó szemét kínai giccsel, na az ilyenen kínomban sírni tudok Így én már letettem a hazai vásárlásról, külföldet veszem célba,  tavasszal március környékére tervezem a vásárlást, már ki is néztem magamnak egyet (német országban) Autószállítóval mennék érte plusz egy tréler, tehát két autót tudok behozni, esetleg ha te is kintről választanál valamit megoldhatjuk okosba, egyszerre a kettőt. Békés m. vagyok.
Így én már letettem a hazai vásárlásról, külföldet veszem célba,  tavasszal március környékére tervezem a vásárlást, már ki is néztem magamnak egyet (német országban) Autószállítóval mennék érte plusz egy tréler, tehát két autót tudok behozni, esetleg ha te is kintről választanál valamit megoldhatjuk okosba, egyszerre a kettőt. Békés m. vagyok.
Lantos749 | 2017-02-04 07:02 mazda-auto.hu2 részére
'94-től meddig? (Csak a 626 -azaz '02-ig gyártott, vagy esetleg a későbbi, első szériás 6-os Mazdák váltója is jó lehet?)
Bigtom3 | 2017-02-03 16:56 mazda-auto.hu2 részére
Nagyon köszönöm a választ!Akkor ez úgy is értelmezhető,hogy ha a co jó,de van jel,akkor az egyik szonda a hibás? p420-as kódot ad ki elég gyakran.
mazda-auto.hu2 | 2017-02-03 15:28 Bigtom3 részére
A lambdaszonda ad hibakódot, a katalizátor nem. Ha a lambdaszonda jó, és a CO magas, akkor a katalizátorral van gond.